Wow! Grattis!!!tok test imorges, og den var positiv gitt.. lettere sjokka! men samtidig veldig glad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Grattis!!!tok test imorges, og den var positiv gitt.. lettere sjokka! men samtidig veldig glad!
Takk for det!Håper for deres del at det klaffer denne perioden da krysser fingrene for dere
Oj så gøy! Gratulerer! Hvor stor blir aldersforskjellen da?tok test imorges, og den var positiv gitt.. lettere sjokka! men samtidig veldig glad!
Gratulerer !!!!Da tror jeg jammen jeg er så heldig at jeg får to tette som jeg håpet! positiv test i morges, så håper vennen klamrer seg fast!!!
Gratulerertok test imorges, og den var positiv gitt.. lettere sjokka! men samtidig veldig glad!
Så hærlig! Tipper det blir nærmere 17 mnd mellom mine to, siden jeg gikk maks over tiden sist håper bare lille spiren klamrer seg fast! har dårlg statistikk mtp SA/MA... men en god følelse må vel være lov å haGratulerer jeg har to tette, en gutt på 22 mnd og ei på snart 8 mnd. Det er 14 mnd mellom dem og det er kjempe koselig
Da går vi for at spiren klamrer seg godt fast ;-) det går helt sikkert bra! Nå har man jo mye utstyr fra før, men det jeg kan anbefale er en tvillingvogn/ søskenvogn, hadde ikke klart meg uten! Også kjøpte vi en leandervugge slik at ikke W skulle få tak i henne på dagtid når hun sov.æ, men brukte lekegrinden også, fungerte fintSå hærlig! Tipper det blir nærmere 17 mnd mellom mine to, siden jeg gikk maks over tiden sist håper bare lille spiren klamrer seg fast! har dårlg statistikk mtp SA/MA... men en god følelse må vel være lov å ha
Er det noe utstyr du vil tipse om kanskje, med to så tette?
Hvilken søskenvogn har du?Da går vi for at spiren klamrer seg godt fast ;-) det går helt sikkert bra! Nå har man jo mye utstyr fra før, men det jeg kan anbefale er en tvillingvogn/ søskenvogn, hadde ikke klart meg uten! Også kjøpte vi en leandervugge slik at ikke W skulle få tak i henne på dagtid når hun sov.æ, men brukte lekegrinden også, fungerte fint
Mountain buggy absolutt til og anbefale !Hvilken søskenvogn har du?
Takk!Mountain buggy absolutt til og anbefale !
Så gøy! Gratulerer!! Augustbaby?Ser ut som vi skal ha en til også
Gratulerer!Da tror jeg jammen jeg er så heldig at jeg får to tette som jeg håpet! positiv test i morges, så håper vennen klamrer seg fast!!!
Hvor stor blir aldersgorskjellen?Ser ut som vi skal ha en til også