17 mnd dine da? Har to store det er 18 mnd imellom fra før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg anbefaler bugaboo donkey. Kan brukes som singelvogn og dobbelvogn. Vi hadde den til prinsessen og prinsen, og går for den nå og.Hvilken søskenvogn har du?
Åh, det var tre tette ja! Gøy!Jeg anbefaler bugaboo donkey. Kan brukes som singelvogn og dobbelvogn. Vi hadde den til prinsessen og prinsen, og går for den nå og.
Er 18 mnd mellom prinsessen og prinsen og blir 16/17 mnd mellom prinsen og neste.
Her har mannen en gutt fra før som blir 8 og vår felles prinsesse blir 1 år. Så 7 år mellom di. Blir ikke 7 år til neste kommer vet jeg xD starter å prøve igjen på nyåret17 mnd dine da? Har to store det er 18 mnd imellom fra før
Trooor det er fordi vi ikke er velsignet med sovebabyer min er 8.5 mnd. Jeg har max sovet 3 timer omgangen siden han kom. Og 3 timer er svært sjeldent! Jeg vil tørre å påstå at tilværelsen er ganske anderledes for de som har babyer som er lette å legge og som sover! Her får jeg ikke noe pause på dagen heller. Må ligge med brystet klart Skal jobbe mer effektiv for å kutte ut dette etter påske. Men jeg vet at han max sover 30 minutter da. Menmen. Poenget va. du er absolutt ikke alene om det. Veldig hardt arbeid!Kjenner jeg blir litt klam i hendene og svett med tanken på en til.  lille er akkurat ett år. Synes det er travelt nok med en, forstår ikke hvordan det er mulig og klare flere barn og eller være gravid med et lite aktivt barn, og barn med trass. Er jeg alene om å kjenne på følelsen av å være overveldet av å være mor for første gang? Er ikke klar for ny graviditet, blir ikke overrasket om han blir enebarn. Er mye jobb å være forelder
Jeg har to tette, og selv om begge de minste sover sånn passe godt, så er jeg ferdig med unger Tror jeg hadde fått et kraftig sjokk om jeg ble gravid nå. Nå sliter minste med mye sykdom, allergi og mulig astma, og det er nok i massevisKjenner jeg blir litt klam i hendene og svett med tanken på en til.  lille er akkurat ett år. Synes det er travelt nok med en, forstår ikke hvordan det er mulig og klare flere barn og eller være gravid med et lite aktivt barn, og barn med trass. Er jeg alene om å kjenne på følelsen av å være overveldet av å være mor for første gang? Er ikke klar for ny graviditet, blir ikke overrasket om han blir enebarn. Er mye jobb å være forelder
Jeg er gravid igjen med termin 1.okt
Ikke planlagt I det heletatt da jeg gikk på p-piller! Men velkommen da jeg alltid har sett for meg at jeg skal ha 3 barn