Gravid igjen

Så spennende :)
Hvor gammel er førstemann?
Født i april i år og ammer fremdeles, men har hatt menstruasjon to ganger. Tror derimot ikke jeg har hatt el før denne perioden, med positiv test på fredag, og ikm 1.nov :) spent kan du si! Men egentlig ganske rolig, da nr en brukte 1,5 år på å sitte fast ;)
 
Kjør på med to tette sier jeg :)
Fikk mine 3 ganske tett og veldig fornøyd med det.
men jeg hadde lette svangerskap og fødsler :)
Så det passer nok ikke for alle.
 
Kjør på med to tette sier jeg :)
Fikk mine 3 ganske tett og veldig fornøyd med det.
men jeg hadde lette svangerskap og fødsler :)
Så det passer nok ikke for alle.
Var det vi hadde lyst på :) ser mange tette søsken som har mye glede av hverandre :) travelt blir det nok, men tenker det blir det uansett om man venter et, to eller tre år :) håper det klaffer! :D
testing på onsdag neste uke :):Heartred:Heartred
 
Var det vi hadde lyst på :) ser mange tette søsken som har mye glede av hverandre :) travelt blir det nok, men tenker det blir det uansett om man venter et, to eller tre år :) håper det klaffer! :D
testing på onsdag neste uke :):Heartred:Heartred


Travelt blir det uansett.
Mange kommenterer at vi har det aktivt.
Men det tror jeg det blir om du har 2-3 år imellom uansett. Mine er mere like i alder og har samme 'behov'.
Med flere år imellom blir det ikke det.
 
Travelt blir det uansett.
Mange kommenterer at vi har det aktivt.
Men det tror jeg det blir om du har 2-3 år imellom uansett. Mine er mere like i alder og har samme 'behov'.
Med flere år imellom blir det ikke det.
Enig i den :) Tror nok første året blir kjempetravelt, men så kan de ha mer glede av hverandre :)
Håper så inderlig vi får det til :)
 
Rart... Jo mer man tenker på det jo mer ønsker man seg en til raskere. Spesielt når man ser dere andre som alt er igang med nestemann <3
 
Jeg kunne godt prøvd på en til nå, men blir nok ingen fler på oss. Etter detta svskapet så har både jeg og mannen angst så. Hehe. Lykke til dere som prøver ♡
 
Blir 30 om et par mnd så nr 2 venter nok ikke veldig lenge på seg, men vil vente til nr 1 runder året... Tror jeg. Av og til vil jeg ha en til NÅ
 
Var det vi hadde lyst på :) ser mange tette søsken som har mye glede av hverandre :) travelt blir det nok, men tenker det blir det uansett om man venter et, to eller tre år :) håper det klaffer! :D
testing på onsdag neste uke :):Heartred:Heartred

Hvordan gikk testingen? :) *spent*
 
Håper for deres del at det klaffer denne perioden da :) krysser fingrene for dere :)
 
Vi er ikke aktive prøvere, men det som skjer, det skjer. Skal ha mens på fredag, men har noen "gravid symptomer" allerede. Men det kan jo være andre ting det og. ;)
 
Back
Topp