Gravid i voksen alder

Hei! Dere som har vært til fosterdiagnostikk, fikk dere vite kjønn og fikk dere bilde?
Jeg skal i morgen og mannen fikk ikke lov til å være med, litt kjedelig siden vi har flere timer reisevei

Var på KK i forgårs, mann fekk vera med. Sjølv om det i SMS stod at kun personer som trenger det, får ha med seg følge. Fekk bilde og vita kjønn.
 
Får ikke mannen bli med? Samboer var på jobb men fikk ha med min søster. Fikk ikke vite kjønn men fikk 2 fine bilder.
Jeg ringte riksen og fikk beskjed at det var helt uaktuelt at mannen var med. han må vente på parkeringsplassen
 
Hei! Dere som har vært til fosterdiagnostikk, fikk dere vite kjønn og fikk dere bilde?
Jeg skal i morgen og mannen fikk ikke lov til å være med, litt kjedelig siden vi har flere timer reisevei

Fikk ganske mange bilder og kommer til å si at jeg ikke ønsker bilde hver gang (er der en gang i uken), men spurte ikke om kjønn.
Jeg har faktisk ikke vurdert å ha med mannen i det hele tatt, sto i meldingen at man ikke kunne det uansett.
 
Jeg ringte riksen og fikk beskjed at det var helt uaktuelt at mannen var med. han må vente på parkeringsplassen

Å ja, da gidder ikke jeg å spørre en gang. Så et par som sto og kranglet med hun i skranken. Men, han måtte pent gå ut igjen.
 
Hadde mann med å fikk vite kjønn ganske så sikkert, fikk også bilder. Spurte ang mann med i forkant, fikk spm i døren om det var avklart før vi fikk gå inn.
 
Hei! Dere som har vært til fosterdiagnostikk, fikk dere vite kjønn og fikk dere bilde?
Jeg skal i morgen og mannen fikk ikke lov til å være med, litt kjedelig siden vi har flere timer reisevei
Fikk ikke vite kjønn. Spurte heller ikke, da hun jm var litt sur:dead: fikk et bilde da. Og kan i alle fall ikke tolke noe av det bilde...
vi måtte reise med fly til en annen by. Mannen fikk være med, alt det var helt i orden. Heldigvis!
 
Fikk ikke vite kjønn. Spurte heller ikke, da hun jm var litt sur:dead: fikk et bilde da. Og kan i alle fall ikke tolke noe av det bilde...
vi måtte reise med fly til en annen by. Mannen fikk være med, alt det var helt i orden. Heldigvis!
Huff da så kjipt med sur jm :bored: men så hyggelig at dere fikk være med begge to og at alt var i orden :happy:
 
Huff da så kjipt med sur jm :bored: men så hyggelig at dere fikk være med begge to og at alt var i orden :happy:
Håper for jm sin del at hun venter på ferie, derfor litt grinete:hilarious:
Skal på OUL i august, og mannen får være med dit og. Er kanskje litt ulikt fra plass til plass i Norge.
 
Fikk svar på blodprøvene fra duo testen i dag. De var knallbra, så endelig kan jeg senke skuldrene og nyte svangerskapet :love7
 
Fikk svar på blodprøvene fra duo testen i dag. De var knallbra, så endelig kan jeg senke skuldrene og nyte svangerskapet :love7

Så bra! :love7

Eg fekk svar i går, og dei var dessverre ikkje så bra. Så tok nipt test i dag..så no er det 10-12 dagar ventetid.
 
Så bra! :love7

Eg fekk svar i går, og dei var dessverre ikkje så bra. Så tok nipt test i dag..så no er det 10-12 dagar ventetid.

Hvordan går det med deg? Håper ventetiden går fort og krysser fingrene for at nipt testen din gir knallbra resultater :Heartred
 
Hvordan går det med deg? Håper ventetiden går fort og krysser fingrene for at nipt testen din gir knallbra resultater :Heartred

Takk for gode ord! :Heartred
Det var tøft å få telefonen. Men no som tida har gått litt, så er det betre. Det blir ein del tankar att og fram og evt valg som må takast.
 
jeg er 40, føler meg heller ikke gammel :happy:
Sniker fra Februargruppa. Jeg er 39 og føler meg heller ikke gammel. Med dette med kriteriene for KUB/NIPT test osv så har vi jo tydeligvis et risikosvangerskap pga alder. Jeg forstår jo begrepet og at vi som "eldre" kan ha flere utfordringer i et svangerskap, men det føles merkelig å bli stemplet med dette pga alder når man ikke føler seg så gammel :dance018
 
Sniker fra Februargruppa. Jeg er 39 og føler meg heller ikke gammel. Med dette med kriteriene for KUB/NIPT test osv så har vi jo tydeligvis et risikosvangerskap pga alder. Jeg forstår jo begrepet og at vi som "eldre" kan ha flere utfordringer i et svangerskap, men det føles merkelig å bli stemplet med dette pga alder når man ikke føler seg så gammel :dance018
Jeg er 41, og føler meg heller ikke gammel. Faktisk mye sprekere nå enn i mine svangerskap i 20 åra :D
Snakket med gyn om dette med alder og risiko, og han sa at prosenten for at det skulle være noe kromosonfeil var veldig liten. Men bittelitt større enn ved ung alder. Tror det lå på mellom 1 og 2 prosent. Og det er jo ganske liten sjans :)
 
Back
Topp