Gravid i voksen alder

Ja, jeg har jo ikke noe å sammenlikne med- så jeg er kanskje heldig sånn :)

Har foreløpig (7+1) masse energi, og merker ikke noe til den trøttheten mange snakker om. Er litt sånn uggen, men ikke veldig kvalm, og det går i bølger. HHjelper veldig ofte hvis jeg enten spiser eller drikker litt, også merker jeg uggenheten letter hvis jeg går meg en tur, etter sånn 2-3 km. Godt vi har hund, for det blir et par lange og noen korte runder i løpet av dagen. Føler at jeg foreløpig er veldig heldig- samtidig som jeg er bekymret for at formen er for god, og at kanskje noe er galt. Heldigvis har jeg time hos legen om ei uke, og TUL fredag neste uke- det blir veldig spennende! Og mamma og pappa (som ikke vet noe ennå, vi ivl si det neste helg etter TUL) skal komme hit i helgen, så håper håper håper at formen holder seg god til etter det i alle fall!
Jeg føler meg veldig trøtt i perioder nå, og får vondt hvis jeg går for mye. Det kommer nok fra de forrige graviditeten med bekkenløsning. Fikk det veldig tidlig på andremann. Ellers er kvalmen min lik din. På dager hvor jeg føler meg helt fin kommer tanken på at noe er galt, og på dager hvor det stikker mye tenker jeg det samme. Skal bli fint å komme over den magiske grensen på 12 uker.. slapper mer av da.
Ventet lenge med å si det til noen de andre gangene . Denne gangen ble det putte tidlig. Hadde planer om å vente,men gledet meg så at jeg bare måtte dele gleden. Så her er katten helt ute av sekken nå
 
Beklager stavefeil min tlf suger på autokorrektur
 
36 å prøver på nr 3;) håper jeg får nr 3 før fylte 37, første gang jeg har prøvd å få barn, har 2 gutter på 5 og 7 fra før begge gangene var det overraskende ;) uten å prøve. Var his gynokolog han sa jeg var laaaaaaangt fra gammel:) gratulerer til dere gravide♥️ 11 mnd uten prevensjon men min ordentlig 2 pp her
 
36 å prøver på nr 3;) håper jeg får nr 3 før fylte 37, første gang jeg har prøvd å få barn, har 2 gutter på 5 og 7 fra før begge gangene var det overraskende ;) uten å prøve. Var his gynokolog han sa jeg var laaaaaaangt fra gammel:) gratulerer til dere gravide♥️ 11 mnd uten prevensjon men min ordentlig 2 pp her

Lykke til Her satt spira på pp 5
 
Lykke til Her satt spira på pp 5
Åh så fantastisk;) kjenner jeg liker ikke å prøve så mye når man hat en sjangs å bli skuffa, man blir helt gal etter symptomer og tester:) ønsker så svært gjerne nr 3:) men jeg kan jo ikke bestemme når det skal skje:) håper denne mnd. 10 dgr til jeg venter mensen nå. Jar hatt sex 10 dager i strekk nå:) hehe
 
Åh så fantastisk;) kjenner jeg liker ikke å prøve så mye når man hat en sjangs å bli skuffa, man blir helt gal etter symptomer og tester:) ønsker så svært gjerne nr 3:) men jeg kan jo ikke bestemme når det skal skje:) håper denne mnd. 10 dgr til jeg venter mensen nå. Jar hatt sex 10 dager i strekk nå:) hehe

Kjenner til det, jeg var litt stressa. Hadde så mange symptomer hver pp Krysser fingrene for deg
 
Jeg åinnbilt gravid hehe, må vente en uke til jeg kan teste meg. Huff
Åh så fantastisk;) kjenner jeg liker ikke å prøve så mye når man hat en sjangs å bli skuffa, man blir helt gal etter symptomer og tester:) ønsker så svært gjerne nr 3:) men jeg kan jo ikke bestemme når det skal skje:) håper denne mnd. 10 dgr til jeg venter mensen nå. Jar hatt sex 10 dager i strekk nå:) hehe
Kjenner meg så igjen☺️Vi har forsøkt i 1,5 år tilslutt tenkte jeg som så at dette orker jeg ikke mer. Antok at jeg var gått ut på dato og fikk slå meg til ro med det. Så gikk det to mnd å nå er jeg gravid.
 
36 å prøver på nr 3;) håper jeg får nr 3 før fylte 37, første gang jeg har prøvd å få barn, har 2 gutter på 5 og 7 fra før begge gangene var det overraskende ;) uten å prøve. Var his gynokolog han sa jeg var laaaaaaangt fra gammel:) gratulerer til dere gravide♥️ 11 mnd uten prevensjon men min ordentlig 2 pp her
Så godt å høre! Jeg er 36 og skal ha min første, og føler at mange nok kommer til å tenke "skal den gamle røya der begynne med unger nå?" Men traff jo ingen jeg ville ha barn med før jeg var 31, og så var det jo en del ting som måtte på plass også! Føler meg jo ikke gammel da, og selv om jeg er litt overvektig så er jeg i god form og føler meg ung/sprek, så... Det skal nok gå bra! (Får satse på at å få barn holder meg ung- blir vel å henge mye med 25-30 årniger, haha, for det er der det er mest produksjon.) Bor heldigvis på et lite boligfelt der det er masse unger, så man får jo et veldig fint fellesskap i det.
 
Så godt å høre! Jeg er 36 og skal ha min første, og føler at mange nok kommer til å tenke "skal den gamle røya der begynne med unger nå?" Men traff jo ingen jeg ville ha barn med før jeg var 31, og så var det jo en del ting som måtte på plass også! Føler meg jo ikke gammel da, og selv om jeg er litt overvektig så er jeg i god form og føler meg ung/sprek, så... Det skal nok gå bra! (Får satse på at å få barn holder meg ung- blir vel å henge mye med 25-30 årniger, haha, for det er der det er mest produksjon.) Bor heldigvis på et lite boligfelt der det er masse unger, så man får jo et veldig fint fellesskap i det.
Du er ikke for gammel, tenk hvor heldig du er♥️ Idag er det mer normalt å være over 30 enn under. Å veldig bra å ha ting på plass før baby kommer:)
 
Så godt å høre! Jeg er 36 og skal ha min første, og føler at mange nok kommer til å tenke "skal den gamle røya der begynne med unger nå?" Men traff jo ingen jeg ville ha barn med før jeg var 31, og så var det jo en del ting som måtte på plass også! Føler meg jo ikke gammel da, og selv om jeg er litt overvektig så er jeg i god form og føler meg ung/sprek, så... Det skal nok gå bra! (Får satse på at å få barn holder meg ung- blir vel å henge mye med 25-30 årniger, haha, for det er der det er mest produksjon.) Bor heldigvis på et lite boligfelt der det er masse unger, så man får jo et veldig fint fellesskap i det.
Jeg fikk to barn i 20 årene og da var det bare 30åringer i barselgruppene og ingen av mine venner hadde barn. Vi har også vært de yngste foreldrene i klassene på skolen. Så nå tenker jeg det skal bli litt gøy å kanskje være litt mer samme alder. Og ikke minst være ferdig å studere, ha fast jobb og ikke noe ekstrajobb kveld og helg. Ser virkelig frem til å være voksen mor selv om det er mye bra med å være yngere også.
 
Back
Topp