Håp må vi ha!Tusen takk føler kanskje det er for tidlig å se noe på en test, men håååper!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håp må vi ha!Tusen takk føler kanskje det er for tidlig å se noe på en test, men håååper!!
Bilde var litt uklart, men syns nesten jeg så antydning til skygge? 8 DPO er uansett tidlig. Fikk svaaaak strek 9 DPO med lillesøster her.PP 4: CD 28 / 8 DPO
Helt negativ
Oppdatering:
Slutter på lutinus i dag, gyn sa det ikke gjorde noe (om jeg så er gravid), så sparer jeg de dyre tablettene til jeg vet jeg er gravid isteden
Ja jeg så det ikke før jeg posta, skal se om jeg finner et klarere! Jeg så en svak antydning selv, og særlig etter tiden, men når jeg sammenligner med de tidligere svake babystrekene får jeg inntrykk av at det bare er skyggeBilde var litt uklart, men syns nesten jeg så antydning til skygge? 8 DPO er uansett tidlig. Fikk svaaaak strek 9 DPO med lillesøster her.
Krysser fingrene for en fin test i morgenJa jeg så det ikke før jeg posta, skal se om jeg finner et klarere! Jeg så en svak antydning selv, og særlig etter tiden, men når jeg sammenligner med de tidligere svake babystrekene får jeg inntrykk av at det bare er skygge
Så leit. Når er termindato? Kjenner det mer og mer i magen, jeg også, jo nærmere vi kommer juli/august. Veldig vondt.PP 5: CD 1
Fikk mensen nå. Nå nærmer jeg meg termindatoen mer og mer, frustrerende at det har tatt lenger tid denne gangen
4. juli Jeg er helt enig, å se gravidmager blir bare vondere og vondereSå leit. Når er termindato? Kjenner det mer og mer i magen, jeg også, jo nærmere vi kommer juli/august. Veldig vondt.
Håper dere lykkes i denne pp.
En mnd før meg da, 3.august her. Ja, gravidmager og babyer, forferdelig vondt. Alle er så glade for at det nærmer seg sommer, jeg vil bare få den overstått. Men så kommer jo julen, som skulle vært den første. Og så kommer alle helligdager og hverdager vi aldri får med disse babyene våre og livet bare suger. «I miss the memories we’ll never have” har aldri vært med passende…4. juli Jeg er helt enig, å se gravidmager blir bare vondere og vondere
Helt enig! Uff, vil nesten ikke sette opp juletre før jeg har fått en levende babyEn mnd før meg da, 3.august her. Ja, gravidmager og babyer, forferdelig vondt. Alle er så glade for at det nærmer seg sommer, jeg vil bare få den overstått. Men så kommer jo julen, som skulle vært den første. Og så kommer alle helligdager og hverdager vi aldri får med disse babyene våre og livet bare suger. «I miss the memories we’ll never have” har aldri vært med passende…
Det forstår jeg godt!Helt enig! Uff, vil nesten ikke sette opp juletre før jeg har fått en levende baby
Det gikk egentlig greit, prøvde å stenge følelsene ute litt. Hatet å se gravidmager, men prøvde å bare se bort igjen Hvordan var det for deg?Det forstår jeg godt!
Hvordan har dagen i dag gått for deg?
Mye det samme. Det stikker så veldig å se gravide, og vite at jeg også skulle hatt stor mage nå. Gravidkjolen henger ubrukt i skapet..Det gikk egentlig greit, prøvde å stenge følelsene ute litt. Hatet å se gravidmager, men prøvde å bare se bort igjen Hvordan var det for deg?
Uff det skjønner jeg er trist. Ja er enig! Synes det er verre enn å se babyerMye det samme. Det stikker så veldig å se gravide, og vite at jeg også skulle hatt stor mage nå. Gravidkjolen henger ubrukt i skapet..
Håper dette er syklusen det klaffer!PP 5: CD 5
Dag 1 med letrozol