Gravid etter senabort

PP 4: CD 27 / 7 DPO
Tror det bare var skygge i går, denne er helt nagativ hvertfall :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_4245.jpeg
    IMG_4245.jpeg
    135,3 KB · Visninger: 29
PP 4: CD 28 / 8 DPO
Helt negativ :rolleyes: (bilde 1)

Oppdatering:
Slutter på lutinus i dag, gyn sa det ikke gjorde noe (om jeg så er gravid), så sparer jeg de dyre tablettene til jeg vet jeg er gravid isteden :D

Oppdatering:
Hmmm (bilde 2 og 3)
 

Vedlegg

  • IMG_4302.jpeg
    IMG_4302.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 49
  • IMG_4324.jpeg
    IMG_4324.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 29
  • IMG_4333.jpeg
    IMG_4333.jpeg
    1.013 KB · Visninger: 28
Last edited:
PP 4: CD 28 / 8 DPO
Helt negativ :rolleyes:

Oppdatering:
Slutter på lutinus i dag, gyn sa det ikke gjorde noe (om jeg så er gravid), så sparer jeg de dyre tablettene til jeg vet jeg er gravid isteden :D
Bilde var litt uklart, men syns nesten jeg så antydning til skygge? 8 DPO er uansett tidlig. Fikk svaaaak strek 9 DPO med lillesøster her.
 
Bilde var litt uklart, men syns nesten jeg så antydning til skygge? 8 DPO er uansett tidlig. Fikk svaaaak strek 9 DPO med lillesøster her.
Ja jeg så det ikke før jeg posta, skal se om jeg finner et klarere! Jeg så en svak antydning selv, og særlig etter tiden, men når jeg sammenligner med de tidligere svake babystrekene får jeg inntrykk av at det bare er skygge :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_4300.jpeg
    IMG_4300.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 49
PP 5: CD 1
Fikk mensen nå. Nå nærmer jeg meg termindatoen mer og mer, frustrerende at det har tatt lenger tid denne gangen :(
Så leit. :( Når er termindato? Kjenner det mer og mer i magen, jeg også, jo nærmere vi kommer juli/august. Veldig vondt.

Håper dere lykkes i denne pp. :Heartred
 
4. juli :Heartred Jeg er helt enig, å se gravidmager blir bare vondere og vondere
En mnd før meg da, 3.august her. Ja, gravidmager og babyer, forferdelig vondt. Alle er så glade for at det nærmer seg sommer, jeg vil bare få den overstått. Men så kommer jo julen, som skulle vært den første. Og så kommer alle helligdager og hverdager vi aldri får med disse babyene våre og livet bare suger. «I miss the memories we’ll never have” har aldri vært med passende…
 
En mnd før meg da, 3.august her. Ja, gravidmager og babyer, forferdelig vondt. Alle er så glade for at det nærmer seg sommer, jeg vil bare få den overstått. Men så kommer jo julen, som skulle vært den første. Og så kommer alle helligdager og hverdager vi aldri får med disse babyene våre og livet bare suger. «I miss the memories we’ll never have” har aldri vært med passende…
Helt enig! Uff, vil nesten ikke sette opp juletre før jeg har fått en levende baby
 
Det forstår jeg godt!

Hvordan har dagen i dag gått for deg? :Heartred
Det gikk egentlig greit, prøvde å stenge følelsene ute litt. Hatet å se gravidmager, men prøvde å bare se bort igjen :rolleyes: Hvordan var det for deg?
 
Det gikk egentlig greit, prøvde å stenge følelsene ute litt. Hatet å se gravidmager, men prøvde å bare se bort igjen :rolleyes: Hvordan var det for deg?
Mye det samme. Det stikker så veldig å se gravide, og vite at jeg også skulle hatt stor mage nå. Gravidkjolen henger ubrukt i skapet..
 
PP 5: CD 8
I dag har jeg skylt egglederne, de var fine og ikke tette, så det var bra. Håper skylling øker sjansen for graviditet denne måneden :love017 Fikk også beskjed om at jeg kan få ovitrelle når egget skal slippe, siden jeg var usikker på om det slapp forrige måned:Heartred
 
Last edited:
Back
Topp