Gravid etter senabort

Oj! Når skal minnelunden være ferdig? Går det fint med ventingen synes du? :Heartred
Usikker! De sa ila 2024, men ser ut som de er godt i gang, så kanskje det er klart på slutten av sommaren? Tenker egentlig ikke så mye på det, kunne valgt en minnelund som eksisterte allerede, men ville gjerne ha han i det området han kommer på nå etterhvert :Heartred
 
Usikker! De sa ila 2024, men ser ut som de er godt i gang, så kanskje det er klart på slutten av sommaren? Tenker egentlig ikke så mye på det, kunne valgt en minnelund som eksisterte allerede, men ville gjerne ha han i det området han kommer på nå etterhvert :Heartred
Det forstår jeg, det er så viktig å gjøre det som føles rett!
 
PP 5: CD 16 / 1 DPO
Hadde kraftigere eggløsningssmerter enn noen gang før i går, og på høyre side (som var der den modne folikkelen var). Håper så at det går nå!!

Ikke bestemt meg enda for om jeg skal teste hcg-en ut av systemet for å se om det øker igjen, eller prøve å holde meg til 10dpo (kanskje det blir førstnevnte hvis jeg kjenner meg selv rett) :p
 
PP 5: CD 19 / 4 DPO
Selvom det ikke er ekte positiv er det litt stas. Håper den ikke blir negativ :p
 

Vedlegg

  • IMG_5295.jpeg
    IMG_5295.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 30
PP 5: CD 21 / 6 DPO
7 dager siden ovitrelle, den holder seg ganske sterk, gjør den ikke?
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    2,3 MB · Visninger: 32
PP 5: CD 22 / 7 DPO
Jeg har skikkelig troa denne måneden, føler så at jeg er gravid nå at jeg nesten begynner å tro det, litt skummelt egentlig. Og har så murringer, hatt siden i går. Håper sååååå :crybaby2:Heartred
 
Spennende!! :nailbiting: Jeg har tatt Ovitrelle en del ganger, både hel og deler av sprøyta, og den har alltid forsvunnet veldig tidlig hos meg.....frem til nå sist gang. :banghead: Forrige gang jeg tok 8 klikk ovitrelle var den borte dag 5, denne gangen hadde jeg fortsatt svak strek 11 dager etter 8 klikk bare:wideyed:

Hva var egentlig poenget mitt?:hilarious: Jo.. Så tidlig som du er nå så kan det rett og slett være begge deler fortsatt noen dager til. Jeg angret på at jeg testet så tidlig, jeg ble helt besatt:hilarious::hilarious: Ville bare si fra, jeg ble nemlig veldig veldig skuffet da testen til slutt ble helt negativ.. Men krysser fingrene for at det er babystrek derom noen dager!:Heartpink
 
Spennende!! :nailbiting: Jeg har tatt Ovitrelle en del ganger, både hel og deler av sprøyta, og den har alltid forsvunnet veldig tidlig hos meg.....frem til nå sist gang. :banghead: Forrige gang jeg tok 8 klikk ovitrelle var den borte dag 5, denne gangen hadde jeg fortsatt svak strek 11 dager etter 8 klikk bare:wideyed:

Hva var egentlig poenget mitt?:hilarious: Jo.. Så tidlig som du er nå så kan det rett og slett være begge deler fortsatt noen dager til. Jeg angret på at jeg testet så tidlig, jeg ble helt besatt:hilarious::hilarious: Ville bare si fra, jeg ble nemlig veldig veldig skuffet da testen til slutt ble helt negativ.. Men krysser fingrene for at det er babystrek derom noen dager!:Heartpink
Åå tusen takk for at du sa ifra! Har skjønt at det kan sitte i litt lenger enn det står på pakka, utrolig irriterende :rolleyes: Tydelig at det sitter litt i på meg, så spørs om ovitrelle er ute innen 10 dager:( men hvor mye er 8 klikk? Jeg tok hele den sprøyta, den på 250mg. Ja man blir besatt av å teste:laughing002
 
Åå tusen takk for at du sa ifra! Har skjønt at det kan sitte i litt lenger enn det står på pakka, utrolig irriterende :rolleyes: Tydelig at det sitter litt i på meg, så spørs om ovitrelle er ute innen 10 dager:( men hvor mye er 8 klikk? Jeg tok hele den sprøyta, den på 250mg. Ja man blir besatt av å teste:laughing002

Hele sprøyta er vel 25 klikk hvis jeg husker riktig :joyful: Jaa, fikk "endelig" erfare det selv at den satt i lenge..:shifty:

Men det er jo ikke mange dagene til du kan ha et klart svar heldigvis! Håper, håper!!
 
PP 5: CD 23 / 8 DPO
Dårlig dag i dag. Savner babyen og har brått mista troa på at det går denne måneden, uten at jeg vet helt hvorfor. Vil egentlig at vi skal teste samboers sædkvalitet, og blir redd for at det kan være årsaken til at babyen døde. Etterspurte også obduksjonsrapporten for endte gang istad, den er så treig
 
PP 5: CD 24 / 9 DPO
Begynte på en ny batch fra makesure i dag, som har rykte for å gi falske negative og svake streker, så vet ikke helt om den kunne vært sterkere hvis jeg hadde samme batch som de 6 andre testene. Uansett er det 10 dager siden ovitrelle i dag, så nå skulle jo sprøyta egentlig vært ute, men tror den sitter litt lenger hos meg..
 

Vedlegg

  • IMG_5415.jpeg
    IMG_5415.jpeg
    234 KB · Visninger: 35
PP 5: CD 24 / 9 DPO
Begynte på en ny batch fra makesure i dag, som har rykte for å gi falske negative og svake streker, så vet ikke helt om den kunne vært sterkere hvis jeg hadde samme batch som de 6 andre testene. Uansett er det 10 dager siden ovitrelle i dag, så nå skulle jo sprøyta egentlig vært ute, men tror den sitter litt lenger hos meg..

Kan snu i morgen!! :love017
 
Jeg synes også den ser sterkere ut i dag, og at rfsu slo ut så tydelig er jeg overrasket av! Håååper det er en spire! SÅ spent på neste test nå :excited001
Leser det du skriver ang dårlig batch, og jeg er enig med deg. Den du bruker nå er dritt, den slår ut senere og svakere enn de andre. Jeg finner kun den batchen i butikkene nå, ganske irriterende. Hvor lenge varer en batch? :hilarious:
 
Jeg synes også den ser sterkere ut i dag, og at rfsu slo ut så tydelig er jeg overrasket av! Håååper det er en spire! SÅ spent på neste test nå :excited001
Leser det du skriver ang dårlig batch, og jeg er enig med deg. Den du bruker nå er dritt, den slår ut senere og svakere enn de andre. Jeg finner kun den batchen i butikkene nå, ganske irriterende. Hvor lenge varer en batch? :hilarious:
Herregud så stas!:Heartred
Jeg veeeet! Er så irritert på det, og sur på meg selv for at jeg brukte opp den beste batchen før 7dpo :rolleyes: og når rfsu slår ut så sterkt (som pleier å slå ut sent har jeg lest) ser man hvor dårlig batchen er. Var innom 3 butikker i går og lette etter en annen batch, men de har bare den ja. Aner ikke hvor lenge en batch varer, lurer på samme:wtf:
 
Back
Topp