Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper det! Blir redd for å bli skuffa, men får sjekke i kveld og se om det er sterkere daSpennende! Dette er vel veldig lovende nå?
Det forstår jeg veldig godt! Krysser fingrene!Jeg håper det! Blir redd for å bli skuffa, men får sjekke i kveld og se om det er sterkere da
Ovitrelle skal være ute etter 10 dager . Kryss, kryss! Kan være babystrek… ikke ha dårlig samvittighet for litt Paracet , bare ikke bruk Ibux. Det kan være abortfremkallende ( iflg sykepleier på St Olav da jeg gikk gjennom ICSI)PP 5: CD 26 / 11 DPO
Tipper det bare er ovitrelle som henger igjen enda. Irriterende med alle symptomer, har ikke hatt migrene siden første trimester, og da hadde jeg det hele tiden. Fikk det i natt og har prøvd å pine meg gjennom uten å ta Paracet, i tilfelle jeg er gravid, men nå tok jeg det testene er for svake til at det er noe
Denne batchen startet opp i desember husker jeg. På tide med en ny batch nåHerregud så stas!
Jeg veeeet! Er så irritert på det, og sur på meg selv for at jeg brukte opp den beste batchen før 7dpo og når rfsu slår ut så sterkt (som pleier å slå ut sent har jeg lest) ser man hvor dårlig batchen er. Var innom 3 butikker i går og lette etter en annen batch, men de har bare den ja. Aner ikke hvor lenge en batch varer, lurer på samme
Tusen takkDenne batchen startet opp i desember husker jeg. På tide med en ny batch nå
Trist det ikke var spire-strek, men jeg heier enda! Helt til tr kommer
Enig! Nei fortatt ikke kommetHva er det med tester og skyggestreker for tiden? Utrolig irriterende.
Har mensen kommet?
Så dumtPP 6: CD 1
Mensen kom nå
Litt trist om dagen, tror det er fordi terminen nærmer seg. Hvordan går det med deg?Hvordan har du det?
Samme. Men det er jo forståelig.. Sikkert helt normalt. Har begynt i sorg-gruppe hos lub, det var veldig fint.Litt trist om dagen, tror det er fordi terminen nærmer seg. Hvordan går det med deg?