Tusen takk som spør, føler det går i daler hele tiden egentlig, veksler mellom å gå greit og være veldig trist hvordan går det med deg?Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk som spør, føler det går i daler hele tiden egentlig, veksler mellom å gå greit og være veldig trist hvordan går det med deg?Hvordan går det med deg?
Veldig likt! Det går mye opp og ned. Føler meg heldigvis ikke så sint lenger, det var veldig slitsomt.Tusen takk som spør, føler det går i daler hele tiden egentlig, veksler mellom å gå greit og være veldig trist hvordan går det med deg?
Spennende! Håper eggløsningen kommer snart! Hvordan kjenner du eggløsningssmerter? Er det den stikkingen på ene siden?PP 4: CD 13
Nå har jeg eggløsningssmerter igjen (hadde aldri det før fødsel), men ikke positiv test. Sist fikk jeg EL-smerter CD 10, og EL CD 18
Kjennes ut som svake mensensmerter/mensennurringer. Ikke sikkert det har med eggløsning å gjøre engang, men har bare antatt det! Kjenner du noe før eggløsning?Spennende! Håper eggløsningen kommer snart! Hvordan kjenner du eggløsningssmerter? Er det den stikkingen på ene siden?
Pleier å ha en del stikkinger, men har vært usikker på om det er pga eggløsning.Kjennes ut som svake mensensmerter/mensennurringer. Ikke sikkert det har med eggløsning å gjøre engang, men har bare antatt det! Kjenner du noe før eggløsning?
Har hatt stikkinger selv siste to dagene! Startet med murringer og ble stikking, men fortsatt negativ LH-test daPleier å ha en del stikkinger, men har vært usikker på om det er pga eggløsning.
Letrozol for og stimulere eggløsning, jeg har gått på det, har vært prøver I 3 år, mistet 3 på veien dette er mitt 4 svangerskap og er halvveis i svangerskapet, kommet til uke 21 nå, for oss har veien vært lang, men virkelig verdt tiden selv om det har vært tøffe tider ved de 3 vi mistet 2 vanlig SA og 1 EX.U måtte operere ut i uke 7 og fjerne 1 eggeleder.Vet du hvilken medisin man pleier å få da? Er det letrozol?
Tusen takk for svar, så trist å høre at du mistet så mange gangerLetrozol for og stimulere eggløsning, jeg har gått på det, har vært prøver I 3 år, mistet 3 på veien dette er mitt 4 svangerskap og er halvveis i svangerskapet, kommet til uke 21 nå, for oss har veien vært lang, men virkelig verdt tiden selv om det har vært tøffe tider ved de 3 vi mistet 2 vanlig SA og 1 EX.U måtte operere ut i uke 7 og fjerne 1 eggeleder.
Så tok en stund før vi valgte prøve igjen etter den operasjon, men så kasta vi oss ut i det og har termin om litt over 4 måneder
For meg funket kun trippel dose letrozol tok det dag 3 i syklusen, og skal egentlig ha ul på dag 11/12 men jeg trengte ikke det for alltid som regel etter siste dose medisin gikk det ca 1 uke så fikk jeg EL.
Så for meg måtte jeg bruke provera 1 syklus for og få mensen, jeg har pcos så hatt uregelmessige syklus og mens, etter fulgt meg letrozol og da har jeg fått mens hver månede av meg selv.
Bare ta kontakt hvis du lurer på noe eller trenger å snakke
Tusen takkSender stor styrkeklem. Det er en tung sorg. Håper det blir lysere tider i vente
Ja fikk progesteronen støtte også gikk på lutinus fra positiv test til uke 14Tusen takk for svar, så trist å høre at du mistet så mange ganger
Skal til gyn og be om letrozol i dag faktisk! Fikk du progesteron og, siden du hadde mistet tidligere?
Så godt å høre Jeg skal også få UL hver fjerde uke neste gang, det er så betryggende synes jegJa fikk progesteronen støtte også gikk på lutinus fra positiv test til uke 14
Også får jeg tett oppfølging, har UL 1 gang i måneden til og med august.
Til nå har jeg hatt UL I uke 7 og 8, uke 11, uke 15 og uke 19.
Det er bra og få god oppfølgingSå godt å høre Jeg skal også få UL hver fjerde uke neste gang, det er så betryggende synes jeg