PP 6: CD 20 - 4 DPO
Termindatoen min
Det er tøft i dag merker jeg, jeg synes det er bittert å prøve på nytt når jeg skulle vært fødeklar nå, og det er sårt at jeg ikke er gravid i dag. Det var jo målet mitt hele tiden, og jeg ble jo gravid andre pp sist, så tenkte det var et lett gjennomførbart mål, men her sitter jeg på terminen uten ny baby i magen.
Jeg merker at de siste månedene har en del av sorgen vært at mange «glemmer» at tapet over babyen min enda er en altoppslukende sorg, som aldri går ut av tankene mine. Våknet til meldinger fra to venninner i dag, og blir helt varm i hjertet av at de husket på at terminen var i dag. Det betyr så ekstremt mye å ha så rause mennesker rundt meg, og jeg synes faktisk sorgen blir lettere å bære når jeg får kjærlighet og omsorg av de rundt meg.
Skulle ønske jeg hadde en grav å gå til i dag, men den holder på å bygges, så er ikke klar før høsten. Vi har kun besøkt urnen hans én gang ordentlig, og én gang fra vinduet på krematoriet. Har dårlig samvittighet for det, og burde hvertfall besøkt ham i dag, men vi dro på hytta for å prøve å ha det litt hyggelig disse dagene.
Skulle ønske jeg kunne holde ham en siste gang nå, og kjenne varmen hans og tyngden hans i armene mine, lille babyen min