Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det er mer enn en skygge denne gang
Tusen takk, så snille det var nok bare skygge nå ogHåper for deg!! <3
Nei enig, synes det er så rart. Jeg husker du fikk det hver måned, så jo ut som 7/8-dpo-strek! Utrolig irriterendeDe skyggene kan gå og legge seg! Jeg fikk jo også det hver mnd før jeg ble gravid igjen, det er så utrolig irriterende! Skjønner ikke hvorfor noen får det hele tiden mens andre ikke?
Kan det være kjemiske? Mine streker var der til mensen kom i alle fall. Men rart å ha kjemiske flere mnd på rad, kanskje.Nei enig, synes det er så rart. Jeg husker du fikk det hver måned, så jo ut som 7/8-dpo-strek! Utrolig irriterende
Aner ikke, men tror kanskje ikke det (med meg altså), fordi jeg fikk svak strek 6dpo og Og det er jo alt for tidlig. Men jeg også får svak strek til mensen, så synes det er sykt rart!Kan det være kjemiske? Mine streker var der til mensen kom i alle fall. Men rart å ha kjemiske flere mnd på rad, kanskje.
Utrolig irriterendeAner ikke, men tror kanskje ikke det (med meg altså), fordi jeg fikk svak strek 6dpo og Og det er jo alt for tidlig. Men jeg også får svak strek til mensen, så synes det er sykt rart!
Hurra! Jeg krysser alt for en 2025 baby!PP 7: CD 8
I dag fikk jeg første time for IVF 10.okt, og kan nesten ikke vente!! Vil nesten vente med å prøve naturlig, siden vi får egg på frys til søsken om det blir IVF på oss, men nå har jeg tatt letrozol, så får stå i én til runde med prøving hvertfall. Kanskje det rekker å bli baby i 2025 på meg, det hadde jeg aldri trodd!!
Takk *IVF-forsamtale forresten, men likevel, etter den er ting mer i gang!Hurra! Jeg krysser alt for en 2025 baby!
Da skjer det i alle fall noe!Takk *IVF-forsamtale forresten, men likevel, etter den er ting mer i gang!
Takk Ja men tenker du det? Er så usikker. Er redd for å bli gravid og miste, og må stå i IVF-køen fra start igjen. Også føler jeg det hadde vært litt beleilig å få egg på frys til den dagen vi vil ha søsken. Men du hadde prøvd naturlig imens? Kanskje vi skal det daKrysser fingre for en 2025 baby
Ikke noe i veien for hjemmeprøving i mellomtiden, hvis det går så er det fantastisk
Hvis du skulle bli gravid så er det jo aller høyest sannsynlighet for at det skal gå bra Å miste er en liten risiko som vil være der med ivf også.Takk Ja men tenker du det? Er så usikker. Er redd for å bli gravid og miste, og må stå i IVF-køen fra start igjen. Også føler jeg det hadde vært litt beleilig å få egg på frys til den dagen vi vil ha søsken. Men du hadde prøvd naturlig imens? Kanskje vi skal det da
Åå så fint å høre da prøver vi som normalt fremover, tusen takk for at du svarteHvis du skulle bli gravid så er det jo aller høyest sannsynlighet for at det skal gå bra Å miste er en liten risiko som vil være der med ivf også.
Hvis du skulle bli gravid kan du holde på timen til ivf en stund før du evt sier den fra deg.
Jeg hadde definitivt prøvd naturlig ja, jeg gjør det hver måned jeg, mellom forsøk.
Dere er også såpass unge at dere ikke trenger å tenke på redusert egg- og sædkvalitet pga alder, så det er ikke noe som tilsier at dere har dårligere sjangser med ivf senere for søsken, hvis det skulle klaffe nå
Titter innom for å ønske dere lykke til. Håper det klafferÅå så fint å høre da prøver vi som normalt fremover, tusen takk for at du svarte
Tusen takkTitter innom for å ønske dere lykke til. Håper det klaffer