Gravid etter senabort

PP 6: CD 29 - 8 DPO
Nederste test er fra i dag. Får jo skygger hver måned, så tviler på at det er noe, men får litt håp når jeg skimter noe på de

Vedlegg

• IMG_8009.jpeg
    IMG_8009.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 63
Krysser fingrene for at det er mer enn en skygge denne gang :)

De skyggene kan gå og legge seg! Jeg fikk jo også det hver mnd før jeg ble gravid igjen, det er så utrolig irriterende! Skjønner ikke hvorfor noen får det hele tiden mens andre ikke?

De skyggene kan gå og legge seg! Jeg fikk jo også det hver mnd før jeg ble gravid igjen, det er så utrolig irriterende! Skjønner ikke hvorfor noen får det hele tiden mens andre ikke?
Nei enig, synes det er så rart. Jeg husker du fikk det hver måned, så jo ut som 7/8-dpo-strek! Utrolig irriterende :(

Nei enig, synes det er så rart. Jeg husker du fikk det hver måned, så jo ut som 7/8-dpo-strek! Utrolig irriterende :(
Kan det være kjemiske? Mine streker var der til mensen kom i alle fall. Men rart å ha kjemiske flere mnd på rad, kanskje.

Kan det være kjemiske? Mine streker var der til mensen kom i alle fall. Men rart å ha kjemiske flere mnd på rad, kanskje.
Aner ikke, men tror kanskje ikke det (med meg altså), fordi jeg fikk svak strek 6dpo og :hilarious: Og det er jo alt for tidlig. Men jeg også får svak strek til mensen, så synes det er sykt rart!

PP 7: CD 8
I dag fikk jeg time for IVF-forsamtale:shy::Heartred 10.okt, og kan nesten ikke vente!! Vil nesten vente med å prøve naturlig, siden vi får egg på frys til søsken om det blir IVF på oss, men nå har jeg tatt letrozol, så får stå i én til runde med prøving hvertfall. Kanskje det rekker å bli baby i 2025 på meg, det hadde jeg aldri trodd!!

Last edited:
PP 7: CD 8
I dag fikk jeg første time for IVF:shy::Heartred 10.okt, og kan nesten ikke vente!! Vil nesten vente med å prøve naturlig, siden vi får egg på frys til søsken om det blir IVF på oss, men nå har jeg tatt letrozol, så får stå i én til runde med prøving hvertfall. Kanskje det rekker å bli baby i 2025 på meg, det hadde jeg aldri trodd!!
Hurra! Jeg krysser alt for en 2025 baby! :hello2

Krysser fingre for en 2025 baby :love017
Ikke noe i veien for hjemmeprøving i mellomtiden, hvis det går så er det fantastisk ;)

Krysser fingre for en 2025 baby :love017
Ikke noe i veien for hjemmeprøving i mellomtiden, hvis det går så er det fantastisk ;)
Takk :Heartred Ja men tenker du det? Er så usikker. Er redd for å bli gravid og miste, og må stå i IVF-køen fra start igjen. Også føler jeg det hadde vært litt beleilig å få egg på frys til den dagen vi vil ha søsken. Men du hadde prøvd naturlig imens? Kanskje vi skal det da

Takk :Heartred Ja men tenker du det? Er så usikker. Er redd for å bli gravid og miste, og må stå i IVF-køen fra start igjen. Også føler jeg det hadde vært litt beleilig å få egg på frys til den dagen vi vil ha søsken. Men du hadde prøvd naturlig imens? Kanskje vi skal det da
Hvis du skulle bli gravid så er det jo aller høyest sannsynlighet for at det skal gå bra :Heartred Å miste er en liten risiko som vil være der med ivf også.
Hvis du skulle bli gravid kan du holde på timen til ivf en stund før du evt sier den fra deg.
Jeg hadde definitivt prøvd naturlig ja, jeg gjør det hver måned jeg, mellom forsøk.
Dere er også såpass unge at dere ikke trenger å tenke på redusert egg- og sædkvalitet pga alder, så det er ikke noe som tilsier at dere har dårligere sjangser med ivf senere for søsken, hvis det skulle klaffe nå :happy119

Hvis du skulle bli gravid så er det jo aller høyest sannsynlighet for at det skal gå bra :Heartred Å miste er en liten risiko som vil være der med ivf også.
Hvis du skulle bli gravid kan du holde på timen til ivf en stund før du evt sier den fra deg.
Jeg hadde definitivt prøvd naturlig ja, jeg gjør det hver måned jeg, mellom forsøk.
Dere er også såpass unge at dere ikke trenger å tenke på redusert egg- og sædkvalitet pga alder, så det er ikke noe som tilsier at dere har dårligere sjangser med ivf senere for søsken, hvis det skulle klaffe nå :happy119
Åå så fint å høre :shy: da prøver vi som normalt fremover, tusen takk for at du svarte:Heartred

Åå så fint å høre :shy: da prøver vi som normalt fremover, tusen takk for at du svarte:Heartred
Titter innom for å ønske dere lykke til. Håper det klaffer♥️

PP 7: CD 11
Ringte sykehuset og spurte om time tidligere hvis det var noen avbestillinger, og fikk time på fredag :Heartred og da trodde hun at jeg kom til å få IVF i januar:love017

Back
Topp