Gravid etter senabort

PP 6: CD 11
Fikk litt knekken i dag. Drømte om ham igjen i natt, og alt er så perfekt i de drømmene, jeg er så ekstremt lykkelig, og når jeg våkner igjen er det som å våkne opp til et mareritt sammenlignet med drømmen :( savner han så ekstremt mye, har så intenst behov for å bare kose og holde han

PP 6: CD 11
Fikk litt knekken i dag. Drømte om ham igjen i natt, og alt er så perfekt i de drømmene, jeg er så ekstremt lykkelig, og når jeg våkner igjen er det som å våkne opp til et mareritt sammenlignet med drømmen :( savner han så ekstremt mye, har så intenst behov for å bare kose og holde han
Det er en intenst vond sorg å leve med. :( Lurer på om det savnet vil bli lettere å leve med, med tiden.

PP 6: CD 14
Startet å teste LH i dag, negativt (men regnet ikke med annet siden jeg ikke tok letrozol). Samboer testet pos for korona i dag, litt ubeleilig med gravidprøving, men håper jeg blir smitta egentlig, så jeg er ferdig med det før ev. nytt svangerskap :shy:

PP 6: CD 14
Startet å teste LH i dag, negativt (men regnet ikke med annet siden jeg ikke tok letrozol). Samboer testet pos for korona i dag, litt ubeleilig med gravidprøving, men håper jeg blir smitta egentlig, så jeg er ferdig med det før ev. nytt svangerskap :shy:
Huff, god bedring til han! Er han veldig dårlig?

Huff, god bedring til han! Er han veldig dårlig?
Tusen takk! Neida går greit, litt feberfølelse og vond hals :Heartblue er så rart å ønske seg korona, men er så redd å få det når jeg blir gravid! Skal du ta koronavaksinen når du er i andre trimester tror du?

Tusen takk! Neida går greit, litt feberfølelse og vond hals :Heartblue er så rart å ønske seg korona, men er så redd å få det når jeg blir gravid! Skal du ta koronavaksinen når du er i andre trimester tror du?
Nei, det tør jeg ikke, jeg ble skikkelig dårlig de to gangene jeg tok vaksinen.

Nei, det tør jeg ikke, jeg ble skikkelig dårlig de to gangene jeg tok vaksinen.
Uff det skjønner jeg. Har ikke så lyst til å ta den jeg heller, men får se hva det blir til!

Jeg visste ikke at det var anbefalt heller, ingen sa noe om det sist. Kun kikhoste.
Åja, jeg fikk anbefalt influensa og korona. Kikhoste rakk jeg ikke ta da :Heartred

PP 6: CD 16
Endelig positiv test på noe :hilarious: Føler meg helt frisk, får håpe det varer og ikke klusser til syklus for mye. Bare takknemlig for at det kom før jeg ble gravid jeg:shy:

Vedlegg

• IMG_7758.jpeg
    IMG_7758.jpeg
    285,9 KB · Visninger: 54
Æsj, den eneste testen vi IKKE ønsker to streker på!
Nei litt kjedelig, men tenker at om jeg blir gravid snart var det like greit og kanskje bra at det kom nå :hilarious:
Jeg ble gravid samme syklus som både jeg og mannen hadde covid, så det er håp :love017
Nei så spennende:HeartredJeg har litt håp om samme nå, hørt flere har blitt gravide den måneden de var syke, og at det kan handle om at immunforsvaret må bekjempe virus, og derfor ikke har tid til å støte fra seg det befruktede egget:bored: aner ikke om det stemmer, men hadde jo vært veldig gøy:shy:

PP 6: CD 18
Positiv eggløsningstest i går kveld og i dag tidlig. Tester mensenkopp-trikset nå. Morsomt hvis det går, men spørs litt med eggløsning helt samtidig som korona :bored:

PP 6: CD 22 - 1 DPO
Endelig steg tempen (skikkelig og, nøyaktig 0,4 grader på én dag) bare synd jeg hadde gitt opp eggløsning ila de neste dagene! Vært sløve på prøvingen pga korona, så spørs om cellene svømmer så lenge:shy: prøvde «IUI» og menskopp-trikset hjemme på lørdag, fordi jeg var så dårlig at jeg ikke orket noe mer. Morsomt hvis det hadde vært sånn jeg til slutt ble gravid:hilarious:

Back
Topp