Det er så braPP 7: CD 11
Ringte sykehuset og spurte om time tidligere hvis det var noen avbestillinger, og fikk time på fredag og da trodde hun at jeg kom til å få IVF i januar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så braPP 7: CD 11
Ringte sykehuset og spurte om time tidligere hvis det var noen avbestillinger, og fikk time på fredag og da trodde hun at jeg kom til å få IVF i januar
Det er ikke for sent i kveld, da. Det er fortsatt håp!PP 7: CD 12
Var nettopp hos gyn, og egget slipper nå. Var ikke forberedt på så rask eggløsning, så har har ikke ligget siden søndag og har heller ikke mulighet før i kveld
Jeg håper fortsatt det klaffer før IVF, men hvis ikke så er dere i alle fall i gang med noe, ja!PP 7: CD 13
Jeg glemte å oppdatere om den endelige obduksjonsrapporten som kom forrige uke, men de fant altså ingenting som forklarte hvorfor han døde.
Også var vi på IVF-samtalen i dag, og avtale at jeg skal ha lang protokoll og melde om mens i desember, og ha egguttak og innsett uke 6 i 2025 (samme uke gutten vår har bursdag).
Jeg tok UL samtidig, og da hadde egget enda ikke sluppet, og var blitt overmodent nå. Så det var jo litt kjedelig og merkelig. Kanskje det er derfor jeg ikke blir gravid, fordi eggene slippes til feil tid?
Også hadde trioundersøkelsen fra genetisk avdeling (DNA-tester av alle tre) kommet. Ingenting som så ut til å være galt der heller, så ingenting som kan forklare hvorfor han døde der.
Uansett deilig å være i gang, og ha en fast avtale om hva som skal skje og når
Krysser virkelig alt for at det går denne måneden!! Håper det fulgte med babystøv med testene.PP 8: CD 1
Nest siste prøveperiode før oppstart på IVF-medisiner
Tenkte å teste full pakke denne måneden, med letrozol, ovitrelle og lutinus, siden egget ikke slapp av seg selv forrige måned
Tusen takk, du er så snillKrysser virkelig alt for at det går denne måneden!! Håper det fulgte med babystøv med testene.
Jeg håper sånn at dette er mndPP 8: CD 12
UL i dag. Tatt enkel dose letrozol, men ingen folikler som var modne, så skal tilbake mandag. Neste måned skal jeg ta dobbel dose letrozol, håper jeg får to modne egg og tvillinger
PP9, da blir det baby.PP 8: CD 15
Var hos gyn igjen nå, og ingen egg nærmer seg modne, så jeg skal begynne på provera om 3 dager og ta det i 10 dager. Så får håpe at prøveperiode 9 funker bedre Skal ta trippel dose letrozol neste gang
Bestemt oss for å gi babyen vår egen grav istedenfor, så håper vi kan gravlegge ham snart. Ser på gravstøtter nå, og er så vanskelig å velge synes jeg
Ja veldigPP9, da blir det baby.
Veldig vanskelig å velge gravstein! Og rart å se barnets navn på en gravstein, synes jeg. Veldig hjerteskjærende.
Stor varm klem til degPP 8: CD 23
Om en uke skal vi gravlegge lille fine babyen
Besøkte urnen hans går, og følte meg 10 kg lettere etter å ha sagt at vi elsker han og fysisk holdt urnen i armene mine. Har vært så trist at vi bare kan besøke ham mellom mandag og fredag på dagtid i en by som er 2 timer unna, for da har vi kun fått sett ham i ferier. Gleder meg så til å stelle en egen grav, blir bare trist å ikke kunne holde, kysse og klemme urnen hans, men er vel på tide nå uansett
Jeg håper det vil føles like godt for deg å ha en grav å stelle, som det gjør for meg. Det siste farvel er alltid vondt, men vit at dere kan bruke den tiden dere trenger og at du kan holde ham før dere senker urnen ned. Jeg tok også bilder av urnen sammen med blomster, og ga han et lite hadesuss.PP 8: CD 23
Om en uke skal vi gravlegge lille fine babyen
Besøkte urnen hans går, og følte meg 10 kg lettere etter å ha sagt at vi elsker han og fysisk holdt urnen i armene mine. Har vært så trist at vi bare kan besøke ham mellom mandag og fredag på dagtid i en by som er 2 timer unna, for da har vi kun fått sett ham i ferier. Gleder meg så til å stelle en egen grav, blir bare trist å ikke kunne holde, kysse og klemme urnen hans, men er vel på tide nå uansett
Han fikk det så nydeligPP 9: CD 5
Vi hadde urnenedsettelse i dag
Alt ble veldig fint, og det føles veldig godt at han fikk sin egen grav han fikk også med bilder og hvert vårt brev sammen med urnen hans
Uff, ja, den er vond. Det skal være en så koselig høytid med familie og god mat osv, også blir det bare sårt og vondt.PP 9: CD 6
Gruer meg så til jul, synes julelys og pyntede butikker og tanken på juleselskap hvor folk har glemt babyen min, er helt uutholdelig. Vil bare gå i dvale og våkne når julen er over. Julen var det jeg gledet meg aller mest til, da jeg var gravid