Ja det gjør detUff, ja, den er vond. Det skal være en så koselig høytid med familie og god mat osv, også blir det bare sårt og vondt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør detUff, ja, den er vond. Det skal være en så koselig høytid med familie og god mat osv, også blir det bare sårt og vondt.
Jeg krysser fingre og tær for at det går denne gangen! Men selv om evt flere egg modnes så er det jo ikke sikkert at de blir befruktet?PP 9: CD 9
Ganske sterk strek, etter trippel dose letrozol (gikk rett fra enkel til trippel). Litt nervøs for at mange egg modner og at jeg må ta angrepille/abort, for vi ligger jo annenhver dag selvom jeg ikke har vært på UL enda
Nei det er det jeg også tenker! Hvis det er mer enn to egg blir man frarådet å ha sex, men jeg har prøvd 9 måneder uten én positiv test, tviler sterkt på at det blir trillinger om det blir tre egg f eks, så vi prøver uansettJeg krysser fingre og tær for at det går denne gangen! Men selv om evt flere egg modnes så er det jo ikke sikkert at de blir befruktet?
Jeg har hatt to egg ved flere EL uten at de ble befruktet. Med enkel dose letrozol fikk jeg ikke EL og med dobbel har jeg hatt to modne egg minst 3 ganger. Sjangsen for mer enn to er uansett lav så hadde kjørt på ja Håper den sitter denne gang!Nei det er det jeg også tenker! Hvis det er mer enn to egg blir man frarådet å ha sex, men jeg har prøvd 9 måneder uten én positiv test, tviler sterkt på at det blir trillinger om det blir tre egg f eks, så vi prøver uansett
Å så godt å høre, tusen takkJeg har hatt to egg ved flere EL uten at de ble befruktet. Med enkel dose letrozol fikk jeg ikke EL og med dobbel har jeg hatt to modne egg minst 3 ganger. Sjangsen for mer enn to er uansett lav så hadde kjørt på ja Håper den sitter denne gang!
Jeg hadde nok ikke latt være å prøve uansett, tror jeg, så forstår dere godt.Nei det er det jeg også tenker! Hvis det er mer enn to egg blir man frarådet å ha sex, men jeg har prøvd 9 måneder uten én positiv test, tviler sterkt på at det blir trillinger om det blir tre egg f eks, så vi prøver uansett
Tenker du på hjemmetest via Maja for eksempel? Er der pga at det snart er vinter at det er vanskelig nå?PP 9: CD 10
Har lest den tråden her og blitt helt overbevist om at jeg og/eller samboer har skjult klamydia, ureaplasma og/eller bakteriell vaginose. Begge har jo hatt klamydia før vi ble sammen og, og det er så mange som skriver at de testet positivt hos klinikken og hadde prøvd kjempelenge, og etter de fikk antibiotika ble de gravide Men jeg forstod at det var vanskelig å sende prøvene i post for tiden, så kanskje vi ikke får gjort noe med det hvis vi har detVi har bestemt oss for å sende prøve til http://www.ivfserum.com/infection-screening/ . Vi har begge hatt mykoplasma, noe de spesifik tester etter her. Mitt spørsmål er om noe har sendt prøve dit, og hvordan sendte dere det?
- CurlySue
- Svar: 1.437
- Forum: Assistert befruktning
Oppdatering:
Jeg holder nesten ikke følge med meg selv og denne obsession på å bli gravid nå, men tror endometrietest er det nye «sende blod til Hellas» må spørre gynekolog i morgen om det er mulig å gjøre det hos han etterhvert
Nei, er ikke sånn vanlig «kjønnssykdom-klamydia», men tydeligvis kan man få varianter som er skjult for vanlige tester, så selvom man har behandlet vanlig klamydia for mange år siden, kan man ha det «skjult»(skjønner ikke helt, noen rett meg hvis jeg sier feil). Og nei, tydeligvis er det problemer med tollen, så man kan risikere at prøven du sender (man må sende mensenblod, er det de tester) blir stoppet, og da koster det 300-400 dollar å få sendt den videre, så klinikken selv hadde visst anbefalt pasienter å dra dit fysisk, heller enn å sende.Tenker du på hjemmetest via Maja for eksempel? Er der pga at det snart er vinter at det er vanskelig nå?
Nei ble bare nysgjerrig på hva det var snakk om for jeg har også hørt om de som har slitt med å blir gravide og så var det pga en uoppdaget infeksjon i underlivet. Dumt at det ikke kan testes i Norge men at der må til utlandet da...Nei, er ikke sånn vanlig «kjønnssykdom-klamydia», men tydeligvis kan man få varianter som er skjult for vanlige tester, så selvom man har behandlet vanlig klamydia for mange år siden, kan man ha det «skjult»(skjønner ikke helt, noen rett meg hvis jeg sier feil). Og nei, tydeligvis er det problemer med tollen, så man kan risikere at prøven du sender (man må sende mensenblod, er det de tester) blir stoppet, og da koster det 300-400 dollar å få sendt den videre, så klinikken selv hadde visst anbefalt pasienter å dra dit fysisk, heller enn å sende.
Men skjønte at endometrietest var det samme, bare bedre- og den tilbys på aleris og hausken hvert fall.
Er du interessert i å sjekke det ut du og? Jeg blir så opphengt i ting når jeg først starter, og blir fort overbevist om at det jeg leser om gjelder meg
Sjekk lenken fra BV jeg la ut i det første innlegget i dagboka her i dag, ble sykt fascinert av det jeg og, for mange der hadde prøvd i årevis, også gikk det med én gang etter antibiotika.Nei ble bare nysgjerrig på hva det var snakk om for jeg har også hørt om de som har slitt med å blir gravide og så var det pga en uoppdaget infeksjon i underlivet. Dumt at det ikke kan testes i Norge men at der må til utlandet da...
Blir spennende å se resultatet hvis du velger å testeSjekk lenken fra BV jeg la ut i det første innlegget i dagboka her i dag, ble sykt fascinert av det jeg og, for mange der hadde prøvd i årevis, også gikk det med én gang etter antibiotika.
Det kan testes i Norge nå, siden den endometrietesten er i Norge Ble så glad, så lenge det ikke koster veldig mange tusen kroner, men var jo mye mer lettvint og raskere enn å sende mensenblod til Hellas
Ja enig, er så spent på det her nåBlir spennende å se resultatet hvis du velger å teste
Sjekk lenken fra BV jeg la ut i det første innlegget i dagboka her i dag, ble sykt fascinert av det jeg og, for mange der hadde prøvd i årevis, også gikk det med én gang etter antibiotika.
Det kan testes i Norge nå, siden den endometrietesten er i Norge Ble så glad, så lenge det ikke koster veldig mange tusen kroner, men var jo mye mer lettvint og raskere enn å sende mensenblod til Hellas
Å takk for svar, den tråden må jeg lete etter Ja jeg skjønner. Ser du er i assistert-gruppa, holder dere på med IVF nå? Mitt problem er bare at jeg ikke blir gravid i det hele tattNoen her inne har akkurat skrevet om den endometrietesten på Aleris, tror de sa den koster 6000 kr! Jeg har vært på tanken selv, da problemet vårt ser ut til å ligge i den siste "fasen", altså at det ikke fester seg.
Å takk for svar, den tråden må jeg lete etter Ja jeg skjønner. Ser du er i assistert-gruppa, holder dere på med IVF nå? Mitt problem er bare at jeg ikke blir gravid i det hele tatt
Jeg fant det!!Jeg husker ikke helt hvor det var Men tror det var inne på assistert et sted, i en av de månedsgruppene!
Jaa, har prøvd prøvd i ett år nå, hatt 3 innsett og ikke sett snurten av en positiv test.. Topp kvalitet på egg som settes inn, så problemet er jo at ikke noe fester seg.. Fikk heldigvis ei jente i 2022 da, etter 2,5 år og 6 innsett. Er ekstremt takknemlig for henne, så jeg skal ikke klage, men vi lengter veldig etter et barn til.. Har egentlig fulgt deg lenge nå men ikke skrevet så mye her. Håper veldig for deg hver måned..
Alle undersøkelser jeg har lest, viser at å ligge ofte er bedre enn annenhver dag Så om dere orker ville jeg kjørt på med så ofte dere orker rundt eggløsning.PP 9: CD 11
Et (og et halvt) egg som modnes, kan hende det halve blir med på kjøpet når jeg setter sprøyta. Skal ta den onsdag kveld, og fikk beskjed om å ligge onsdag og torsdag, men sliter så med å vite hva som er lurest, av annenhver dag og hver dag
Spurte om endometrietest, han sa det bare var tull, så blir så usikker på om jeg skal gidde å bruke 6000 for det. Men kan jo hende det funker liksom