Gravid etter senabort

PP 5: CD 23 - 7 DPO
(Bilde 1) Klarte ikke sove, så måtte bare teste :laughing002 er jo negativt, men det er så tidlig så det går bra

Oppdatering:
(Bilde 2) Røyk på ny test nå, negativ den og, men føler jeg skimter noe, men det gjør jeg hver gang jeg tester

Vedlegg

• IMG_7465.jpeg
    IMG_7465.jpeg
    1 MB · Visninger: 52
  • IMG_7493.jpeg
    IMG_7493.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 39
Last edited:
PP 5: CD 24 - 8 DPO
Negativ:bored:

Vedlegg

• IMG_7507.jpeg
    IMG_7507.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 50
PP 5: CD 26 - 10 DPO
Ikke gravid, så venter bare på mensen nå.

Samboer og jeg tok dna-test i dag i forbindelse med «trioundersøkelse» (dna-test av han, meg og baby). Vi var hos genetisk veiledning, og fikk vite at det i beste fall er 1% sannsynlighet for at det kan skje igjen og i verste fall 25% tror jeg? Så grovt regnet kan man anta at det er 5-10% sjangse for at det samme skjer igjen, men en DNA-test vil jo gi et mer konkret tall. Det vil ta 12-16 uker.

Også prøver jeg å få gjennom en henvisning hos gynekolog eller sykehuset til at samboer får tatt en dna-analyse av sædcellene (sjekke dna-fragmentasjon i en comet-test), men vet ikke helt om vi får til det.

Henvisningen til IVF ble også endelig sendt i dag.

Obduksjonen av hjernen er på «avveie», men de skal spore den opp. Tar nesten høyde for at det var hydrocephalus, men hadde vært greit å fått den for det.

Jeg blir litt gal av alle disse bekymringene, og vurderer å vente med å prøve til vi får noen svar nå. Da kan jeg bruke de neste ukene på å fokusere på studiene, som har blitt satt på pause, men er vanskelig, føler alle begynner å ta meg igjen nå, og at det tar så lang tid før vi får barn nå

PP 5: CD 28 - 12 DPO
Tror det er skyggestrek, er så sent i syklusen

Vedlegg

• IMG_7580.jpeg
    IMG_7580.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 65
  • IMG_7590.jpeg
    IMG_7590.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 61
  • IMG_7591.jpeg
    IMG_7591.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 64
Last edited:
Spennende. Jeg har aldri fått skyggestrek med Make Sure. Kan det være eggløsning var senere enn du trodde?
Tror ikke det, for jeg tempet! Det som er litt rart, er litt vel svak for 12dpo føler jeg. Men får ta en ny i kveld og se bare :Heartred

Jeg håper sånn at det er en svak babystrek! :Heartred
Og at dere får svar på obduksjonen av hjernen snart. Det er kjipt med uvisshet!

Jeg håper sånn at det er en svak babystrek! :Heartred
Og at dere får svar på obduksjonen av hjernen snart. Det er kjipt med uvisshet!
Tusen takk :shy::Heartred hadde vært så deilig hvis det var noe, men har ikke helt troa, men håper:Heartred

PP 6: CD 10
Droppet letrozol denne måneden, fordi jeg er så lei av å prøve så «hardt» nå. Samboer fikk svar på den utvidede sædprøven fra 15/7, og den var helt normal? Så nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke blir gravid

PP 6: CD 10
Droppet letrozol denne måneden, fordi jeg er så lei av å prøve så «hardt» nå. Samboer fikk svar på den utvidede sædprøven fra 15/7, og den var helt normal? Så nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke blir gravid
Åh, så bra den var normal! :Heartred Dessverre er det normalt at det tar opp mot ett år å bli gravid. :arghh: Håper det går snart nå! :hug003

Back
Topp