Det MÅ gå denne gangen!!PP 5: CD 22- 6 DPO
Går riktig vei med tempen hvertfall. Fått ganske ømme nipler, det pleier jeg egentlig aldri ha utenom graviditet. Håper bare så at det går nå!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det MÅ gå denne gangen!!PP 5: CD 22- 6 DPO
Går riktig vei med tempen hvertfall. Fått ganske ømme nipler, det pleier jeg egentlig aldri ha utenom graviditet. Håper bare så at det går nå!!
Håper det, hadde vært så fantastisk å komme i samme termingruppeDet MÅ gå denne gangen!!
Enig!Håper det, hadde vært så fantastisk å komme i samme termingruppe
Dritt-test! Den må bli positiv innen noen dager.PP 5: CD 24 - 8 DPO
Negativ
Håper detDritt-test! Den må bli positiv innen noen dager.
Spennende. Jeg har aldri fått skyggestrek med Make Sure. Kan det være eggløsning var senere enn du trodde?PP 5: CD 28 - 12 DPO
Tror det er skyggestrek, er så sent i syklusen
Tror ikke det, for jeg tempet! Det som er litt rart, er litt vel svak for 12dpo føler jeg. Men får ta en ny i kveld og se bareSpennende. Jeg har aldri fått skyggestrek med Make Sure. Kan det være eggløsning var senere enn du trodde?
Tusen takk hadde vært så deilig hvis det var noe, men har ikke helt troa, men håperJeg håper sånn at det er en svak babystrek!
Og at dere får svar på obduksjonen av hjernen snart. Det er kjipt med uvisshet!
Åh, så bra den var normal! Dessverre er det normalt at det tar opp mot ett år å bli gravid. Håper det går snart nå!PP 6: CD 10
Droppet letrozol denne måneden, fordi jeg er så lei av å prøve så «hardt» nå. Samboer fikk svar på den utvidede sædprøven fra 15/7, og den var helt normal? Så nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke blir gravid
Takk Ja veldig bra den var normalÅh, så bra den var normal! Dessverre er det normalt at det tar opp mot ett år å bli gravid. Håper det går snart nå!