lillyzilly
Forumet er livet
Ser ingen blå flekk foran hos meg, her går alt i ettDere som ikke klarer å se hvilke tråder dere har lest eller ikke, det er en blå flekk forran den som ikke er lest[emoji6] ihvertfall det på min[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ingen blå flekk foran hos meg, her går alt i ettDere som ikke klarer å se hvilke tråder dere har lest eller ikke, det er en blå flekk forran den som ikke er lest[emoji6] ihvertfall det på min[emoji4]
Ser ingen blå flekk foran hos meg, her går alt i ett![]()
Hmm, takk for svar![]()
Slik er min i nettleseren på mobilen[emoji4]
Jeg bruker nettleser på ipad'en og vises prikk foran hos meg på de trådene jeg ikke har lest/nye innlegg.Hmm, takk for svarMen får ikke noe prikk på ipaden ihvertfall
Får bare telle meg bakover og satse på å få med meg alt
![]()
Ja, nå ser jeg. Gul stjernesak?Jeg bruker nettleser på ipad'en og vises prikk foran hos meg på de trådene jeg ikke har lest/nye innlegg.
Hmm, takk for svarMen får ikke noe prikk på ipaden ihvertfall
Får bare telle meg bakover og satse på å få med meg alt
![]()
Ser ut som det er en gul stjernesak her, så da ordner det seg vettuSå rart[emoji848] jeg har iphone da, men pleier da å være ganske likt det. håper det endrer seg snart da. Kjett å ikke vite om man har fått med seg alt[emoji28]
Ser ut som det er en gul stjernesak her, så da ordner det seg vettuAlltid litt kludr i starten med nye ting
![]()
Ikke gul hos meg, men sånn blå som LeneSvima har.Ja, nå ser jeg. Gul stjernesak?![]()
Dette har vi fikset nå. Fungerte vist ikke med hvit skrift på lys bakgrunnTips: ser innlegg og poeng om en markerer over![]()
Hehe, ble fint når den ble svart jaDette har vi fikset nå. Fungerte vist ikke med hvit skrift på lys bakgrunn![]()