Grønn BV

lillyzilly

Forumet er livet
Er det bare meg som har fått grønn (istedet for blå) og opphengt BV i dag? :( Bruker nettleser, men får det samme på ipad og mac :(
 
Jeg liker fargen veldig godt, men det er nesten umulig å se forskjell på tråder med ny post og tråder jeg allerede har lest.
 
Øverst på siden under nick så kommer det ikke opp antall innlegg lenger. Håper det blir fikset også :)

IMG_5822.jpg


Og enig med Sylvanas, litt vanskelig å se forskjell på hvilke tråder jeg har lest eller ikke. Blir vel en tilvenningssak med ny farge :) Fin farge da :)
 
Her også.. Ble litt forvirra :p
 
Syns det er stygt. Det " flyter" alt for mye inn i hverandre. Mye bedre med klare, definerte linjer og skiller mellom trådene. Føler at jeg må myse for å skille innhold.
 
Her er det blått, men jeg bruker appen og den funker jo bare skikkelig omtrent en gang i mnd...
 
Liker ikke i det hele tatt, ble veldig merkelig på PCen her :eek: Får nesten vondt i øynene for det er så duse farger :p
 
Dere som ikke klarer å se hvilke tråder dere har lest eller ikke, det er en blå flekk forran den som ikke er lest[emoji6] ihvertfall det på min[emoji4]
 
Dere som ikke klarer å se hvilke tråder dere har lest eller ikke, det er en blå flekk forran den som ikke er lest[emoji6] ihvertfall det på min[emoji4]
Takk for tips, det hadde jeg ikke lagt merke til :)
 
Det stemmer, vi har byttet farge :) Ikke sant det ble fint?
Fargene i seg selv er pene, men man må myse for å klare å lese ordentlig. Det er dumt dere gjør så mange endringer, uten i det hele tatt å høre hva brukerne synes virker det som. Først endrer dere appen, jeg har etter den endringen gått over til å bruke nettleserversjonen mye mer. Så endrer dere også nettleserversjonen slik at jeg nå kjenner antydning til hodepine bare etter 5 minutters bruk. Hva med å lansere en testversjon først, en betaside med egne testbrukere med mulighet for rapportering av ting som fungerer bra og dårlig, før dere implementerer endelige endringer?
 
Back
Topp