Grønn BV

Ser ingen blå flekk foran hos meg, her går alt i ett :(

c79c5fb1be849b37d0591910d8f7d127.png

Slik er min i nettleseren på mobilen[emoji4]
 
Hmm, takk for svar :) Men får ikke noe prikk på ipaden ihvertfall :( Får bare telle meg bakover og satse på å få med meg alt ;)
Jeg bruker nettleser på ipad'en og vises prikk foran hos meg på de trådene jeg ikke har lest/nye innlegg.
 
Godt det ikke var noe galt med synet mitt:p
 
Hmm, takk for svar :) Men får ikke noe prikk på ipaden ihvertfall :( Får bare telle meg bakover og satse på å få med meg alt ;)

Så rart[emoji848] jeg har iphone da, men pleier da å være ganske likt det. håper det endrer seg snart da. Kjett å ikke vite om man har fått med seg alt[emoji28]
 
Så rart[emoji848] jeg har iphone da, men pleier da å være ganske likt det. håper det endrer seg snart da. Kjett å ikke vite om man har fått med seg alt[emoji28]
Ser ut som det er en gul stjernesak her, så da ordner det seg vettu ;) Alltid litt kludr i starten med nye ting ;)
 
Ser ut som det er en gul stjernesak her, så da ordner det seg vettu ;) Alltid litt kludr i starten med nye ting ;)

Hehe, så bra[emoji4] Alltid og det da, men håper det blir mer tydelige skiller på fargene. Det hadde vært en fordel.
 
Denne fargen er for blass for meg, og det føles som om noe er ødelagt på et vis, som om det er "utvasket," eller solbleket. :p
 
Det ble veldig liten kontrast nå mellom den hvite bakgrunnen og denne lyse grønne skriften. Vanskelig og ikke minst ubehagelig for øyet.
Håper det vil vurderes å gå tilbake...
 
Enig med de andre her. Fargene er veldig fine, men den lyseste burde vært bittelitt mørkere så en ser større kontrast :)
 
Back
Topp