GRØNT LAG, Slankekrigen!!

Dere er kjempeflinke Christine88 og Greterenate! Neste uke er du under 75 Christine, det blir herlig da

Jeje... Vekta mi viste det samme som forrige uke i dag... Buhuu... Snikveide meg på lørdag og da veide jeg 1 kg mindre... Men fikk tante rød på besøk i går kveld, så regner med det er problemet... Så neste uke jenter da skal jeg vise til nedgang, hvis jeg ikke går ut da.... :S

Heldige og flinke dere som har gått ned!!!! 

Lykke til! :)

Uff, jeg har jo hatt eggløsning og det gr jo fult utslag på vekten min. Lå helt oppe i +1,2 kg  vekt, men  dag var det "bare" 0,8 kg opp.

Camilla: Godt jobba! For en nedgang :D Nå mangler vi bare fra Julita.

holdt nesten på å oppdatere siden jeg har samme tall som sist uke, men nå er jeg også ferdigoppdatert :)

hoihoi, krysser fingrene for at alle på grønt lag får en uke til

*OiOi* skrev:
super nedgang camilla82, du er flink

Tusen takk OiOi og Nnem :)
Må si ærlig at det er lite trening på meg for tiden, er en "tung" tid for meg, så gjør det jeg kan, men er streng med kostholdet og det veier litt opp for lite trening ser det ut som, skal komme i gang med trening, men passer på å ikke ta meg vann over hodet akkurat nå for da detter jeg nok helt ut :)

Synes vi alle er flinke jeg!!! Spennende å se på de andre lagene.

kjempe bra jobbet jenter! neste uke klarer vi 1 plass igjen

Jeei, nok en gang er superslankern grønn! Og ikke minst beholder vi alle på laget, det er jeg glad for.

Yeah, jeg ble værende. Håper på nedgang neste uke. Har endelig fått cocosa i hus, så da blir det litt mer fett i kostholdet :)

WOOOOOOOW!!! For en supernedgang Camilla!!!!! Gratulerer! 

Og utrolig godt at vi ikke kom på sisteplass....
Neste uke skal vi komme oss på førsteplass igjen!!!! Det er jeg supergira for nå, og skal gjøre alt i min makt for å bidra bra til dette!!!! Wooop, woooop

Nnem skrev:
Yeah, jeg ble værende. Håper på nedgang neste uke. Har endelig fått cocosa i hus, så da blir det litt mer fett i kostholdet :)

Cocosa er bra ja.. Bra å få i seg litt ekstra sunt fett....

TIPS:  Det er veldig mye mye mye billigere å kjøpe det på http://www.iherb.com
Det anbefales. Elsker  iherb<3  Jeg har kjøpt disse 2 typene:

http://www.iherb.com/Garden-of-Life-Living-Foods-Coconut-Oil-Extra-Virgin-32-fl-oz-946ml/11662?at=0  (den er i glasskrukke og er på 946 ml!!!! )

og denne:

http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Coconut-Oil-Extra-Virgin-16-oz-454-g/2505?at=0
Den siste har jeg faktisk ikke rukket å åpne enda, men blir snart, for den andre krukken er nå straks tom..

+++++++++ mye mye mye mye myyyyyyyyyye mere spennende produkter... :P 

Syns laget vårt er flinke til å oppdatere :)

Nå er det natta på meg, helle i meg litt vann først :) Lade opp til en ny dag på jobb...kunne trengt litt fri nå kjenner jeg, lyst å bare ligge i senga, men det er jo ikke slik livet er da.. he he.

Natta alle sammen, dere er en super gjeng altså :smask:

HIPP HURRA for oss:D Jeg feirer med is:P Haha.. Skal jeg kose emg må det bli mandag, for da har jeg en hel uke til neste veiing;)

For en fantastisk nedgang altså, Camilla! Hvor mange kilo ned var det?

Klemmer til alle flinkinger:D

Tjuhuu... Da har jeg vært på intervalltrening og jeg er superstolt av meg selv. Kjenner nå at formen begynner å bli bedre. Svetten renner og jeg klarte nesten å få til alt. Slet litt på det siste draget, men merker veldig stor fremgang.. Så dette bare må bli bra nå... Neste intervall trening er på torsdag :)
Deilig!!!
Så neste uke skal min vekt vise MINUS!!!!!!!! hehe

Christine88 skrev:
HIPP HURRA for oss:D Jeg feirer med is:P Haha.. Skal jeg kose emg må det bli mandag, for da har jeg en hel uke til neste veiing;)

For en fantastisk nedgang altså, Camilla! Hvor mange kilo ned var det?

Klemmer til alle flinkinger:D

Takk for alle gratulasjoner :) Hadde ikke klart dette uten dere da :)

Jeg har gått ned 2,4kg

Så flinke vi er

Jeg selv håper på nedgang neste uke og skal jobbe hardt for det på vekta. Får bare spise bra de neste dagene, hos meg pleier det å vises på vekta tors/fred. Bestemte meg for å måle magen her om dagen, har lenge følt at den har blitt noe mindre og som jeg hadde rett. Jeg har mistet ca 3 cm fra magen Så nå er det vel minus 15 cm

camilla82 skrev:

Takk for alle gratulasjoner :) Hadde ikke klart dette uten dere da :)

Jeg har gått ned 2,4kg

Tar av meg hatten for deg!!!! Knallbra nedgang!!!! :)

Nnem skrev:
Så flinke vi er

Jeg selv håper på nedgang neste uke og skal jobbe hardt for det på vekta. Får bare spise bra de neste dagene, hos meg pleier det å vises på vekta tors/fred. Bestemte meg for å måle magen her om dagen, har lenge følt at den har blitt noe mindre og som jeg hadde rett. Jeg har mistet ca 3 cm fra magen Så nå er det vel minus 15 cm

Lykke til med riktig spising:)
3 cm til fra magen er superbra!!! :)

Ta mål skal jeg også gjøre til helga.. Er en stund siden sist.. Blir spennende....

Back
Topp