GRØNT LAG - slankekrigen

ORIGINAL: *ÅsLe*

Vi er 5 av 11 som har oppdatert og så langt så finnes det ingen tvil om at vi skal knuse dem andre[:D]

Dere har vært råå dlinke denne uken jenter[:D]

Så bra!!![:D]
Hvordan er "data situasjonen" din nå, får du oppdatert uten masse trøbbel i første innlegg?

ORIGINAL: Nnem

Og der ødela jeg igjen. Opp 1,9 kg denne uken. Bursdagshelgen.

Dere jenter er så flinke. Stå på videre[:D]

Jeg trekker meg hvis vi taper denne uken, siden det blir bare jojo. Får heller gå ned i min egen tempo.
Det ordner seg det, vi taper ikke pga det[;)]

ORIGINAL: Fru Lettrørt

Vi er 5 av 11 som har oppdatert og så langt så finnes det ingen tvil om at vi skal knuse dem andre[:D]

Hvordan er "data situasjonen" din nå, får du oppdatert uten masse trøbbel i første innlegg?
Jeg er fortsatt uten laptopen, så bruker ipad, men jeg har en stasjonær ikjelleren som sliter litt, men jeg skal få prøve om jeg ikke får prøvd meg på den senere[:D]

Det jeg sliter med på ipaden er at når jeg skal edit på et langt innlegg så ser jeg kun toppen av innlegget på skjermen min og jeg får ikke skrollet nedover på innlegget!
Noen med ipad som kanskje vet hvordan?

Jeg er fortsatt uten laptopen, så bruker ipad, men jeg har en stasjonær ikjelleren som sliter litt, men jeg skal få prøve om jeg ikke får prøvd meg på den senere[:D]

Det jeg sliter med på ipaden er at når jeg skal edit på et langt innlegg så ser jeg kun toppen av innlegget på skjermen min og jeg får ikke skrollet nedover på innlegget!

Hmmm, aner ikke noe om iPad, men på iPhone funker det å skrolle, så det burde jo gå med pad'n også på et vis...

står dessverre på stedet hvil denne uka, føler at e he sånn skikkelig jojo slanking[&:]

ORIGINAL: Nnem

Og der ødela jeg igjen. Opp 1,9 kg denne uken. Bursdagshelgen.

Dere jenter er så flinke. Stå på videre[:D]

Jeg trekker meg hvis vi taper denne uken, siden det blir bare jojo. Får heller gå ned i min egen tempo.

Nei da ikke tenke sånn. Det går litt opp og ned med meg også. Men vi går nedover alikevell[;)]

ORIGINAL: eLLe*meLLe

WOW! Jeg tar av meg hatten! Helt fantastisk dere!

Jeg hadde -1,4 på vekten i dag, og er superfornøyd!!!

Flott[:D]

Hmmm, aner ikke noe om iPad, men på iPhone funker det å skrolle, så det burde jo gå med pad'n også på et vis...

Jaaa, fikk det akkurat til!
Måtte holde en fing på samtidig som jeg skrollet med en annen fing[:D]

ORIGINAL: Hege og Chris

Bra lettrørt og summer82 er veldig varierende for meg også [&:]

ja e litt greit ikke være alene om det[:)]

vi er di grønne å viii er de beste de aller aller beste! :P haha

har tatt av 1,3 kilo denne uka! YES! :D:D

Kjempebra jobba jenter!!![:D]

-0,8 kg her, og det er jeg veldig fornøyd med, sjelden jeg går ned så  mye på en uke.[:)]
Så da klarte jeg målet mitt for denne uken.

Hi er oppdatert, vet ikke om det ser greit ut på store skjermer jeg[8D]

Men nå venter vi på oppdatering fra Evyus!
Kom igjen[:D]

Dokke trodde eg sko skuffa dokke nå jenter, neeeida! [8D]
Selv om vektå va 70,3 så gått opp 100 gram! vekte meg i går, sko egentlig vega meg idag å sjå, får eg hadde åte frokost når eg vekte meg i går, så kan jo vær det o spele inn. Men eg vege nå 70,3 så [8D]

ORIGINAL: *Evyus*

Dokke trodde eg sko skuffa dokke nå jenter, neeeida! [8D]
Selv om vektå va 70,3 så gått opp 100 gram! vekte meg i går, sko egentlig vega meg idag å sjå, får eg hadde åte frokost når eg vekte meg i går, så kan jo vær det o spele inn. Men eg vege nå 70,3 så [8D]

Så bra du fikk "levert"[:D] Alltid spennende når tirsdagen kommer[:)]
Pyttsann om du gikk opp 100 g, det ordner seg[;)]

Tenk at vi har gått ned 32,5 kg a jenter!!!!![:D]

Tenk at vi har gått ned 32,5 kg a jenter!!!!![:D]
Ja tenk på det!!!
Det er motiverende det[:D]

Back
Topp