Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *ÅsLe*
Hvilke mål skal vi ha til neste uke?
Denne uken er vi noen som har gått opp og noen som har stått stille...
Neste uke skal vi klare å gå NED!
5 kilo?
Jeg SKAL ned 1.2!
hva med dere?
ORIGINAL: Fru Lettrørt
Er dere like motiverte nå som da dere startet?
Kjenner jeg fort kan ta feil valg nå, men prøver å kontrolere de... Uansett er livvstilen bedre nå enn for 2 mnd siden, så sånn sett er det bra, men føler jeg burde vært flinkere[&o] Jeg har også sliti med treningen den siste tiden, men håper formen blir bedre snart, for jeg vil gjerne få til mer!
ORIGINAL: Hege og ChrisEr vell det som er smartest ja, men greier som regel ikke å holde meg[8D]
Heisann. Er helt kake i dag, så sliten at det er helt vilt. Men blir i grunn litt mye trening med tanke på lite mat, så er vel naturlig at energien er på bunn. Jeg har slutta med snikveiinga, blir så skuffa da den går opp og ned som bare det, så da holder jeg meg til 1 gang i uka.
ORIGINAL: Hege og Chris
Heisann. Er helt kake i dag, så sliten at det er helt vilt. Men blir i grunn litt mye trening med tanke på lite mat, så er vel naturlig at energien er på bunn. Jeg har slutta med snikveiinga, blir så skuffa da den går opp og ned som bare det, så da holder jeg meg til 1 gang i uka.