GRØNT LAG - slankekrigen

jeg vil jo såklart ned mest mulig men setter meg som mål 0,5kg i første omgang og alt over er en bonus... er ikke så flink som dere tror e[&:]

Jeg skal virkelig stå på for å klare 1 kg.
Det er maks det jeg har klart før, så tror ikke jeg klarer så mye mer per uke med metoden min.
Har trent hardt i dag og vært flink så på mandag skal jeg se et bra resultat!! [:)]

STÅ PÅ FOLKENS!

Håper på en 0,5 kg, men det har gått treigt i det siste... passer på kaloriene mine og trener iallefall 3 ganger i uka, så vet ikke hva jeg gjør feil...[&o] Har streva litt med stoffskiftet mitt siste halvåret da, så det kan være en grunn til at det går så sakte.

Jeg satser på 0,5 kg[:D] Blir det mer er det en goood bonus[;)]

ORIGINAL: verteline

jeg VIL ned miiiinst 1 kilo denne uken!...

Er dere like motiverte nå som da dere startet?

Kjenner jeg fort kan ta feil valg nå, men prøver å kontrolere de... Uansett er livvstilen bedre nå enn for 2 mnd siden, så sånn sett er det bra, men føler jeg burde vært flinkere[&o] Jeg har også sliti med treningen den siste tiden, men håper formen blir bedre snart, for jeg vil gjerne få til mer!

Tja hva skal jeg si, jeg vil like mye enda, trener like mye og spiser ganske bra, men kjenner at motivasjonen synker for hver uke den teite vekta ikke er enig med meg[:@]

Hadde en sånn uke helt uten viljestyrke og motivasjon forrige uke, og var klar over at vekta kom til å gå opp!
Men nå når jeg har sett at vekta har gått opp, så har jeg fått ny motivasjon og styrke, for jeg var jo så godt i gang med slankingen og det er dumt av meg og gi opp nå!
Så nå sitter jeg her svett og fæl etter 75 min på treningssenteret, og jeg startet på ny nutrilett kur i går[:D]

ORIGINAL: *ÅsLe*

Vår egen superslanker denne uken var Nnem med 1.08%

Takk, så glad at det har endelig løsna[:D]

ORIGINAL: *ÅsLe*

Hvilke mål skal vi ha til neste uke?
Denne uken er vi noen som har gått opp og noen som har stått stille...
Neste uke skal vi klare å gå NED!

5 kilo?
Jeg SKAL ned 1.2!
hva med dere?

Jeg er fornøyd hvis jeg klarer 0,5 kg. Alt annet blir bare bonus[:)]

ORIGINAL: Fru Lettrørt

Er dere like motiverte nå som da dere startet?

Kjenner jeg fort kan ta feil valg nå, men prøver å kontrolere de... Uansett er livvstilen bedre nå enn for 2 mnd siden, så sånn sett er det bra, men føler jeg burde vært flinkere[&o] Jeg har også sliti med treningen den siste tiden, men håper formen blir bedre snart, for jeg vil gjerne få til mer!

Jeg er faktisk mer motivert nå enn det jeg var etter at jeg gikk opp og sto stille noen uker. For nå begynner jeg å se det på kroppen og klærene jeg bruker. Det er heller ikke så tungt å trene lengre. Så jeg er kjempe motivert. Hjelper nok at jeg har funnet en del lavkarbo søtsaker som jeg kan lage hvis lysten blir for mye. Jeg må bare bli flinkere å spise mer fett.

God torsdag alle grønnlinger[:D]
Hvordan går det med dere?

Jeg synes at ukene går sååå fort! Snart er det mandag igjen og tid for nye oppdateringer!

I dag blir jeg nok varende inne ettersom lillegutt nettopp kastet opp, hadde tenkt oss ut på trilletur, men jeg får ta en omgang med rockeringen!
Før det er på skole i kveld.

Jeg venter på filmer i posten[:D] og gleder meg til de kommer[:D]
Har bestillt 30 days (siden den jeg hadde er på pcen som tok kveld og den jeg hadde brent ikke funket[&:]) og sixpack in 6 week (eller noe sånn)[:D]

Har forresten snikveid i dag[;)] og hadde i dag oppnådd målet mitt for uken[:D] så nå må jeg bare ikke gå opp i helgen!

Jeg var veldig fornøyd da jeg gikk på vekta i går, men ikke i dag da jeg hadde gått opp igjen. Er mest sannsynlig vann, så heller veldig i nå.

Ellers har jeg gått 1 t tur med vogna i snøen. Kjente det gått bak på lår og rumpe.
[:)]

Jeg har også snikveid i dag og klart ukas mål!!![:D] Men får se om det holder seg gjennom helga[8D] Hadde vært så gøy å klart over en kg for da hadde jeg sett et nytt tall, det hadde vært veldig stas!

Heisann. Er helt kake i dag, så sliten at det er helt vilt. Men blir i grunn litt mye trening med tanke på lite mat, så er vel naturlig at energien er på bunn. Jeg har slutta med snikveiinga, blir så skuffa da den går opp og ned som bare det, så da holder jeg meg til 1 gang i uka.

ORIGINAL: Hege og Chris

Heisann. Er helt kake i dag, så sliten at det er helt vilt. Men blir i grunn litt mye trening med tanke på lite mat, så er vel naturlig at energien er på bunn. Jeg har slutta med snikveiinga, blir så skuffa da den går opp og ned som bare det, så da holder jeg meg til 1 gang i uka.
Er vell det som er smartest ja, men greier som regel ikke å holde meg[8D]

Det er faktisk god trening å vaske og rydde fant jeg ut no[8D] svetter som bare det men det blir så deilig når e e ferdig jo...
Ellers har e putta i me to sjokoladekjeks noe som kanskje e ikke skulle men hadde sååååå lyst på[8D][8D][8D]

ORIGINAL: Hege og Chris

Jeg også, så ble det plutselig til at jeg ville sjekke allikevel. Har lært nå.

Jeg tror jeg har funnet ut at jeg burde veie meg hver dag for å holde motivasjonen i gang. Veide meg både i går og i dag og jeg kjenner at det gjør noe med meg. Hvis alt går nedover frem til mandagen burde jeg klare å bidra med en hel kg denne uka[:D]

Back
Topp