Gooood mandag!!!

nettene blir bare verre og verre nå altså :eek: :( I natt har hun styra i masse timer i strekk så har ikke sovet noe omtrent, og mannen er dratt på jobbreise OG hun har fått vaksine idag og er sur og utilpass! Detta blir en finfin dag kjenner jeg o_O

Uff, skjønner ikke hva det er som gjør at hu sliter med sovinga?:( Har hu vondt når hu våkner på natta? Har du sjekket om hu kan ha vondt i ørene sine? Uff, er du aleine med henne også nå, ja:( Det er tøft og ha de små alene ifra før og blir ikke akkurat lettere av at hun ikke sover:( Fått vaksine idag også u da, stakkars. ikke bare bare og være liten, nei! Sender deg en stor klem
 
Du skravler da mye nå:)

Jada, gjør det nå, men ikke gjort det de andre dagene og vil ikke dra deres antall innlegg ned pga jeg skravler for lite. ikke vært aktiv omtrent de siste dagene:( Har virkelig ikke hatt tid.
 
Jada, gjør det nå, men ikke gjort det de andre dagene og vil ikke dra deres antall innlegg ned pga jeg skravler for lite. ikke vært aktiv omtrent de siste dagene:( Har virkelig ikke hatt tid.
Vi drar snittet opp vi, så det er ingenting å tenke på ;)
 
5 innlegg om dagen er minstegrensa, det klarer du vel? ;)

Ja, greie det fintfint:) Vil bare ikke dra deres innlegg ned, når jeg føler jeg ikke kan poste 100 innlegg i døgnet denne gangen. har desverre ikke tid:(
 
Vi drar snittet opp vi, så det er ingenting å tenke på ;)

Så søt du er:) Får bare dårlig samvittighet overfor dere som er så flinke og skravler:)
 
Uff, skjønner ikke hva det er som gjør at hu sliter med sovinga?:( Har hu vondt når hu våkner på natta? Har du sjekket om hu kan ha vondt i ørene sine? Uff, er du aleine med henne også nå, ja:( Det er tøft og ha de små alene ifra før og blir ikke akkurat lettere av at hun ikke sover:( Fått vaksine idag også u da, stakkars. ikke bare bare og være liten, nei! Sender deg en stor klem
Tror hun har mageknip på natta, blir alltid bedre når jeg legger press på beina hennes så hun får prompa litt o_O :eek: Men kan liksom ikke drive å trykke beina hennes opp under henne hele natta da :p
 
Du tar vel innpå etter noen timer vel? :)

Hahah :laughing025Skravler så godt jeg kan :happy119 Er utrolig gøy og se hvor flinke og hvor mye dere har skravlet mens jeg har vært borte;):) :thumleft
 
Og DER skjønte hun hvordan hun ruller fra mage til rygg :D Så fornøyd her hun ruller rundt i sofaen nå :D :rolleyes: Nå skal vi snart pakke bag og dra bort til mamma, får se om vi blir der til i morra så får jeg hvilt meg litt ;)
 
Tror hun har mageknip på natta, blir alltid bedre når jeg legger press på beina hennes så hun får prompa litt o_O :eek: Men kan liksom ikke drive å trykke beina hennes opp under henne hele natta da :p

Hva er det som gir hu så knip, da? Må prøve og finne ut det, men det er jo som sagt lettere sagt enn gjort det, da :dontknow Luftsmerter, ja. Kan det komme av at hu ikke får ut lufta selv? Kanskje karve-te kan hjelpe på sikt igjen? Haha, nei ser den, det blir i grunn litt vanskelig:p;)
 
Og DER skjønte hun hvordan hun ruller fra mage til rygg :D Så fornøyd her hun ruller rundt i sofaen nå :D :rolleyes: Nå skal vi snart pakke bag og dra bort til mamma, får se om vi blir der til i morra så får jeg hvilt meg litt ;)
flinka =)
høres lurt ut med litt avlastning =)
 
Og DER skjønte hun hvordan hun ruller fra mage til rygg :D Så fornøyd her hun ruller rundt i sofaen nå :D :rolleyes: Nå skal vi snart pakke bag og dra bort til mamma, får se om vi blir der til i morra så får jeg hvilt meg litt ;)

Så flink Hermine er:D Gratulerer med første rulling fra mage til rygg;):p Så bar du skal til mammaen din, håper du får deg en velfortjent hvil:)
 
Hva er det som gir hu så knip, da? Må prøve og finne ut det, men det er jo som sagt lettere sagt enn gjort det, da :dontknow Luftsmerter, ja. Kan det komme av at hu ikke får ut lufta selv? Kanskje karve-te kan hjelpe på sikt igjen? Haha, nei ser den, det blir i grunn litt vanskelig:p;)
tror vi skal begynne å koke te igjen ja! Og ha på flaske på soverommet så kan hun få drikke litt av den når hun våkner på natta, for er ikke alltid hun vil ha mat når hun våkner. Lurer på om det er grøten som er årsaken, at den ikke er like lett å fordøye som velling :(
 
tror vi skal begynne å koke te igjen ja! Og ha på flaske på soverommet så kan hun få drikke litt av den når hun våkner på natta, for er ikke alltid hun vil ha mat når hun våkner. Lurer på om det er grøten som er årsaken, at den ikke er like lett å fordøye som velling :(
Men MÅ hun ha grøt?
Hva annet får hun som hun tåler greit?
 
tror vi skal begynne å koke te igjen ja! Og ha på flaske på soverommet så kan hun få drikke litt av den når hun våkner på natta, for er ikke alltid hun vil ha mat når hun våkner. Lurer på om det er grøten som er årsaken, at den ikke er like lett å fordøye som velling :(

Kanskje heller gi hu velling da? Om det metter og hu er bedre i magen av den? Ja, det tror jeg er kjempelurt, for hu skal da ikke ha det sånn, stakkars. Hardt for dere begge uten søvn:( Synes oppriktig talt synd på dere begge, for blir jo slitne på dagtid uten søvn. Godt for dere og være hos mammaen din, så får du kanskje også hvilt deg litt:)
 
Ja, vi er rå.. blir nesten tullete i hodet faktisk:p

Hahah, går litt i ett, så kan bli litt småsurete i hodet :laughing002 Er bare godt;):p Dere er kjempeflinke er dere:D :gen014
 
Nå sovnet Lillebror av seg selv i vuggen for andre gang i dag :D YEY!
 
Nå sovnet Lillebror av seg selv i vuggen for andre gang i dag :D YEY!

Herlig, så flink han er:) Emmeth sover ute i vogna og vil KUN sove i den på dagen:) Nå skal jeg stte igang med husvask, kommer tilbake litt seinere:D
 
Back
Topp