Gooood mandag!!!

Nå sovnet Lillebror av seg selv i vuggen for andre gang i dag :D YEY!

Så flink, prøvde med Anette også, men hun skulle sovne ved puppen først hun.
 
tror vi skal begynne å koke te igjen ja! Og ha på flaske på soverommet så kan hun få drikke litt av den når hun våkner på natta, for er ikke alltid hun vil ha mat når hun våkner. Lurer på om det er grøten som er årsaken, at den ikke er like lett å fordøye som velling :(

Stakkars liten jente:(
 
Så flink, prøvde med Anette også, men hun skulle sovne ved puppen først hun.

Han nekter plent å sovne ved puppen, altså, uansett hvor trøtt han måtte være!
 
Han nekter plent å sovne ved puppen, altså, uansett hvor trøtt han måtte være!

Jeg håper hun kan slutte med det litt jeg da, i hvertfall på dagtid:)
 
Ikke fornøyd med vaskedama, jaja...
 
Laget litt avokado/banan mos til Daniel - han ELSKET det! Så må nok få mer av det når han får grøt senere i dag.
 
Laget litt avokado/banan mos til Daniel - han ELSKET det! Så må nok få mer av det når han får grøt senere i dag.
Herlig, moro når de liker mat de får smake på! :D
 
Herlig å sove ute også da! :D

Ja, godt med frisk luft, og lettvint nå som det er så mildt ute:D Sover han ennå? Emmeth sover ennå og har sovet siden 11:)
 
Ja - veldig kjekt å se at ting faller i smak! Er jo sånn at det blir kjipt å si at nå er det nok :p

Hehe, så gøy han liker det:D Ja, da er det kjipt og måtte si stopp, nå holder det;):p Har moden advokado liggende, så lar Emmeth få smake på det etterpå jeg også:) Banan liker han ikke, har prøvde flere ganger, men nei, det vil han ikke ha;)
 
Hehe, så gøy han liker det:D Ja, da er det kjipt og måtte si stopp, nå holder det;):p Har moden advokado liggende, så lar Emmeth få smake på det etterpå jeg også:) Banan liker han ikke, har prøvde flere ganger, men nei, det vil han ikke ha;)
Prøvd å kombinere? Var det jeg gjorde nå. En halv av hver.
 
Ja, vrir litt på seg, men sover enda :D

Så bra, håper han sover ei stund til:) Akkurat satt på litt klesvask, den 1 av de 4 jeg skal vaske idag smiley-chores003 Så kan ta sin tid, fått rydda litt og støvsuger etterpå, så da får jeg skravlet litt til innimellom pit-stoppene :angel9
 
Prøvd å kombinere? Var det jeg gjorde nå. En halv av hver.

Nei, har bare gitt most banan alene og det likte han ikke. :sick009Ga han i taste teaser`n sin også, nix, ville han heller ikke ha. Så kanskje jeg skal prøve og lage 50/50 jeg også;) Slem mamma jeg da, for sitter og ler meg ihjel over grimasene hans når han ikke liker no :laughing002
 
Back
Topp