Gooood mandag!!!

Anbefaler virkelig skinnene fra Nøstebarn!!! :D Snuppa har gulpa og tissa på det flere ganger, men har aldri vært i maskinen og lukter ikke noe utav det ;) Hadde det med på båltur i går og bållukta blei lufta ut etter 30 minutter på verandaen :D

Vi bruker Holle risgrøt med litt fruktmos i nå, har også kjøpt Holle hirsegrøt Naturell og hirsegrøt med eple og pæresmak :) Sinlac er det 20% tilsatt sukker i :eek: Så den er ikke noe for oss da jeg vil begrense sukkerinntaket hennes litt nå i starten ;)

Gleder meg til å bestille! Har glemt nettbankdingsen min hos foreldrene mine men de kommer til helga igjen og da skal jeg bestille skinn til snuppa og bikini og badedrakt (har ikke testa badedrakt siden u.skolen...) til meg selv :-D pluss pysjer til snuppa. Er flink å bruke penger for tiden!
 
Jeg tissa visst på far da jeg var baby og dermed nektet han å bytte bleie på meg etterpå!

Ha ha, da fikk han en god unnskyldning for og ikke bytte bleier;):p:D
 
Gleder meg til å bestille! Har glemt nettbankdingsen min hos foreldrene mine men de kommer til helga igjen og da skal jeg bestille skinn til snuppa og bikini og badedrakt (har ikke testa badedrakt siden u.skolen...) til meg selv :-D pluss pysjer til snuppa. Er flink å bruke penger for tiden!
hehe, moro å shoppe da =)
 
Ingen bæsj her enda, men han fiser som et uvær så det er nok noe på gang :p
 
Back
Topp