Gooood mandag!!!

Rustad90

Glad i forumet
Idag skal jeg vaske litt klær, og tenkte å trille laaaaaaang tur hvis det ikke er aaalt for kaldt! Nærmer seg sommer og jeg er lei av å se ut som en elefant :D
 
God morgen! Dagen første (og beste) kaffi nytes for øyeblikket. Blir nok å vaske noen klær (nesten helt tomt i vaskehaugen her faktisk :p) og kanskje vaske noe gulv eller noe kjøkken :p Ut på tur frister også. Og en tur til banken for å ordne med det siste som gjenstår i forbindelse med bankbytte.
 
Morn!:) Her har vesla fått frokost, så nå er det mamsen sin tur. Her er det tåke og regn, så noen langtur frister ikke. Skulle egentlig ha tatt en storhandel, men jeg vurderer å utsette det litt og heller holde oss hjemme for å vente på å høre fra barneavdelinga..
 
Innesykedag på meg i dag og :p
Æsj altså!!
 
God morgen! Vi skal i banken med fødsels, dåps og julegavepengene til snuppa og så skal vi handle litt. Tenkte å kjøpe hirse og lage grøt og kanskje teste den holle grøten. Jakter på et lammeskinn til snuppa si seng, for det vi har er passelig til sportsdelen og litt lite i senga, men ikke søren om jeg finner det her i ålesund! Tips mottas gjerne :) har også lasta ned en app som heter trening jeg tenkte å teste ut. Kommer ikke meg på treningssenter for dørstokkmila er så tung.. Hehe..så får begynne i det små :)
 
God morgen! Vi skal i banken med fødsels, dåps og julegavepengene til snuppa og så skal vi handle litt. Tenkte å kjøpe hirse og lage grøt og kanskje teste den holle grøten. Jakter på et lammeskinn til snuppa si seng, for det vi har er passelig til sportsdelen og litt lite i senga, men ikke søren om jeg finner det her i ålesund! Tips mottas gjerne :) har også lasta ned en app som heter trening jeg tenkte å teste ut. Kommer ikke meg på treningssenter for dørstokkmila er så tung.. Hehe..så får begynne i det små :)
Hvor stort skal skinnet være da? Vi kjøpte vårt i Molde og har det i sprinkelsenga. Tror ikke det er spesielt stort, for det dekker jo ikke hele sengebunnen i lengden da, men det funker fint likevel.:)
 
Jeg lasta ned tre treningsappper istad en for mage en for rumpe og en for bein! Tenkte å få mannen til å laste ned zumba for meg så jeg kan shake litt her hjemme isteden for å bruke massemasse penger på studio! :D
 
Ble du ikke noe bedre i går?:(
Nei :(
ÅH, som jeg hater å være syk. Det er (bankibordet) uhyre sjelden! KAn ikke huske siste jeg hadde feber liksom.
OG jeg har så innmari vondt i kroppen! Til og med ribbeina, skulle tro jeg hadde hostet masse, men det har jeg altså ikke.
Syneslittsyndpåmegselv!
 
Jeg lasta ned tre treningsappper istad en for mage en for rumpe og en for bein! Tenkte å få mannen til å laste ned zumba for meg så jeg kan shake litt her hjemme isteden for å bruke massemasse penger på studio! :D
Har du sjekket ut 30 days shred?
Det er utrolig effektivt!
 
God morgen! Vi skal i banken med fødsels, dåps og julegavepengene til snuppa og så skal vi handle litt. Tenkte å kjøpe hirse og lage grøt og kanskje teste den holle grøten. Jakter på et lammeskinn til snuppa si seng, for det vi har er passelig til sportsdelen og litt lite i senga, men ikke søren om jeg finner det her i ålesund! Tips mottas gjerne :) har også lasta ned en app som heter trening jeg tenkte å teste ut. Kommer ikke meg på treningssenter for dørstokkmila er så tung.. Hehe..så får begynne i det små :)
Hva med å bestille skinn på Nøstebarn?
De er helt fantastiske!
Lillebror har nesten sluttet å gulpe, men i natt gulpet han litt. Da tørker jeg av med en klut med litt kaldt vann, og lufter skinnet, så er det helt fint igjen! :D
VI har også kjøpt Hirseflak, men ikke laget grøt til Lillebror enda :D
 
God bedring fru H.
Rørleggeren kommer enten i dag eller i morgen,så jeg må holde meg hjemme..
Skal støvsuge,vaske gulv og trille en tur med begge barna tenker jeg..... Tiltak..For det er bare grått vær i dag :S
 
God bedring fru H.
Rørleggeren kommer enten i dag eller i morgen,så jeg må holde meg hjemme..
Skal støvsuge,vaske gulv og trille en tur med begge barna tenker jeg..... Tiltak..For det er bare grått vær i dag :S
Åh, så kjedelig at de ikke kan si noe eksakt tidspunkt :p
 
Her er det tomt for kaffe! :eek: snakk om katastrofemandag. :(

Ellers er storebror sendt i barnehagen og Elise tar seg en liten blund i sofa'n. Gjør meg klar til oslotur. Heldigvis har mannen tatt seg fri så han skal være med innover idag :)

God bedring, fru H :)


Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
 
Nei :(
ÅH, som jeg hater å være syk. Det er (bankibordet) uhyre sjelden! KAn ikke huske siste jeg hadde feber liksom.
OG jeg har så innmari vondt i kroppen! Til og med ribbeina, skulle tro jeg hadde hostet masse, men det har jeg altså ikke.
Syneslittsyndpåmegselv!
Med god grunn!!:(
Ikke noe særlig å være så dårlig. Influensa da eller? Jeg også (bankibordet) er sjeldent syk. Litt forkjøla og vondt i hodet innimellom bare, og har uhyre sjelent feber. Heldigvis..:)
Kjør på med smertestillende, søt og varm drikke. Masse god bedring til deg! :D
 
Med god grunn!!:(
Ikke noe særlig å være så dårlig. Influensa da eller? Jeg også (bankibordet) er sjeldent syk. Litt forkjøla og vondt i hodet innimellom bare, og har uhyre sjelent feber. Heldigvis..:)
Kjør på med smertestillende, søt og varm drikke. Masse god bedring til deg! :D
Aner ikke hva det er jeg. Ikke skyhøy feber, men tett i nesen og litt vond hals. Og kroppsvondten!
Takk :D
 
Her er det tomt for kaffe! :eek: snakk om katastrofemandag. :(

Ellers er storebror sendt i barnehagen og Elise tar seg en liten blund i sofa'n. Gjør meg klar til oslotur. Heldigvis har mannen tatt seg fri så han skal være med innover idag :)

God bedring, fru H :)


Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Oh no, tomt for kaffe! :eek:
Hehe!
Jeg har heldigvis, men orker ikke helt enda.
God Oslotur!
 
Oh no, tomt for kaffe! :eek:
Hehe!
Jeg har heldigvis, men orker ikke helt enda.
God Oslotur!
Det blir cappucino på Shell! Hehe :)
Ikke orke kaffe da gitt, ja da er du nok ikke helt i form.. Får håpe du kommer deg raskt. :)


Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
 
Hvor stort skal skinnet være da? Vi kjøpte vårt i Molde og har det i sprinkelsenga. Tror ikke det er spesielt stort, for det dekker jo ikke hele sengebunnen i lengden da, men det funker fint likevel.:)

Det vi har dekker ikke halve senga engang. Tror det ar 70*80. Finner ikke målbandet mitt så kan ikke kontrollmåle. Kunne tenke meg et som er litt breier så det går helt ut i sidene og litt lenger. Hvor i molde handla du det - sånn i tilfelle vi skulle komme til å kjøre forbi en gang :)
 
Det vi har dekker ikke halve senga engang. Tror det ar 70*80. Finner ikke målbandet mitt så kan ikke kontrollmåle. Kunne tenke meg et som er litt breier så det går helt ut i sidene og litt lenger. Hvor i molde handla du det - sånn i tilfelle vi skulle komme til å kjøre forbi en gang :)
Vårt er ca en meter ;)
Utrolig deilig at det er så stort, så har han det neste vinter også! :D
Får det nedi vognen også, bare lar kantene gå opp på siden av bagen :D
 
Back
Topp