Gooood mandag!!!

da er puppene tomme og pumpa hevet på kok, stappa i meg en kafè cookie, type sjokoladeterapi :rolleyes: Og når pumpa er kokt er det natta!
De er gode!!!! :D
 
Vi hadde fra IKEA til T, men den var altfor lav og satt ikke på.
Den vi har nå er fra KID, mye bedre, men ikke perfekt :eek:
Kjekt, må nok kjøpe ny, den vi har arvet vi:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
da er puppene tomme og pumpa hevet på kok, stappa i meg en kafè cookie, type sjokoladeterapi :rolleyes: Og når pumpa er kokt er det natta!
Nammis:D:D:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Da tar jeg natt! Skravles i morra damer! Har med meg ei hel flaske med karve-te ned på soverommet, så blir det mageknip i natt skal hun få te så det tyter utav øra på henne :p ;)
 
Da tar jeg natt! Skravles i morra damer! Har med meg ei hel flaske med karve-te ned på soverommet, så blir det mageknip i natt skal hun få te så det tyter utav øra på henne :p ;)
Sov godt.
Ønsker dere ei god natt :D
 
Han tisser som regel når han ligger naken, men for å unngå mye søl holder jeg han ofte over vasken ved bleieskift, eller før han skal ligge slik naken :D Men det kommer ofte en skvett likevel :p

Haha, da stemmer det kanskje at de fleste gutter tisser med en gang bleia kommer av;) Emmeth gjør ikke det han? Men er vel kanskje like normalt og ikke gjøre det, som at de gjør det!?:D
 
Alexander var kjapp med tissingen da bleia føk av, men har kun skjedd 1 gang med daniel
 
Er nok veldig forskjellig :D
 
Kjekt, må nok kjøpe ny, den vi har arvet vi:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Vi har den fra Ikea i sprinkelsenga i også, men den funker fint her, enn så lenge hvertfall:)
 
Alexander var kjapp med tissingen da bleia føk av, men har kun skjedd 1 gang med daniel

Ah, se der ja:) Er det nok kanskje bare en liten skrøne da at "alle" gutter tisser når bleia blir tatt av;) Emmeth har gjort det ett par ganger bare siden han blei født:)
 
Da tar jeg natt! Skravles i morra damer! Har med meg ei hel flaske med karve-te ned på soverommet, så blir det mageknip i natt skal hun få te så det tyter utav øra på henne :p ;)

Nattinatt kjære deg! Håper dere får en god natts søvn begge to. Og håper karve-teen hjelper om hu får mageknip i natt. Måtte hu få ut lufta og fise deg ihjel under dyna:p;):D
 
Ah, se der ja:) Er det nok kanskje bare en liten skrøne da at "alle" gutter tisser når bleia blir tatt av;) Emmeth har gjort det ett par ganger bare siden han blei født:)
Anette tisset alltid før, men ikke nå lenger:p:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Eskil har ikke gjort nummer to på en stund nå :eek:
Frykter bleien som måtte komme og holder han over do/ potta hver gang jeg skifter på han :p
 
Sikkert lurt ja, går det lenge nok her så kommer det den salutten:D:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Eskil har ikke gjort nummer to på en stund nå :eek:
Frykter bleien som måtte komme og holder han over do/ potta hver gang jeg skifter på han :p

Uff da, da er det nok den loaden som kommer tenker jeg;) Alltid like moro det , med bæsj opp til skuldrene bleier:D
 
Strålen kunne stå ganske høyt hos vesla også.. Det sildra ikke tiss akkurat.:p Har slutta med det nå da.
 
Da sier jeg nattinatt også :goodnight Skravles i morra, frøkner:)
 
Back
Topp