Gooood mandag!!!

Trodde jeg hadde fått Daniel i seng og kunne ta fram is fra frysen.. men nei han våknet til med det samme jeg lukket frysen.
Aaah, tyyypisk :D
 
Ja det var hyggelig.
Så godt at hun sovnet! :D
Jeg fikk ordnet sengen til Lillebror før leggetid, og han sovnet veldig kjapt og greit!
Eneste aberet på natten nå blir å måtte løfte han over sengekanten for amming :p
Men om jeg er våken nok skal jeg prøve å amme sittende, slik at jeg kan legge han tilbake i sengen etterpå.
Men det spørs det da :O

Jeg har alltid ammet sittende jeg, ikke fått til noe annet, det går veldig fint:)
 
Jeg har alltid ammet sittende jeg, ikke fått til noe annet, det går veldig fint:)
Joda, men nå har jeg blitt vant til å nærmest sove meg gjennom ammingene :p
Satt med T, og det gikk veldig bra, men da hadde jeg ikke vent meg til noe annet først :p
 
Joda, men nå har jeg blitt vant til å nærmest sove meg gjennom ammingene :p
Satt med T, og det gikk veldig bra, men da hadde jeg ikke vent meg til noe annet først :p

Det er vel noe i det ja:) Jeg har sovnet sittende mange ganger med vesla:)
 
Hehe ja, er man trøtt nok går det meste :p
 
Det er lov til å håpe :D
Sover dere hos din mor i natt?
nei, jeg dro hjem. Sover best hjemme jeg ;)
Måtte også trekke opp kanten på senga til snuppa i kveld, hun driver nemlig å turner seg inn i mi seng på natta :eek: I natt hadde vi trekt kanten opp ca 10cm og da heiv hun en arm over kanten i søvne og forsøkte å rulle seg over på mage på den måten :eek: Så nå er kanten trukket godt opp, så løfter jeg bare hele skinnet inn i mi seng når jeg skal amme..og så får vi se på om jeg orker å putte henne tilbake i si seng etterpå :p ;)
 
nei, jeg dro hjem. Sover best hjemme jeg ;)
Måtte også trekke opp kanten på senga til snuppa i kveld, hun driver nemlig å turner seg inn i mi seng på natta :eek: I natt hadde vi trekt kanten opp ca 10cm og da heiv hun en arm over kanten i søvne og forsøkte å rulle seg over på mage på den måten :eek: Så nå er kanten trukket godt opp, så løfter jeg bare hele skinnet inn i mi seng når jeg skal amme..og så får vi se på om jeg orker å putte henne tilbake i si seng etterpå :p ;)

HEhe. Bra jeg har bestilt ny sengekantbeskytter, for han sparket den tynne lefsa ned med en gang og stakk benet ut mellom sprinklene :p
 
Glimrende - da skal jeg undersøke litt ang babydan sine. Har alltid lurt på hvor folk finner de tykke beskytterne :p
 
Glimrende - da skal jeg undersøke litt ang babydan sine. Har alltid lurt på hvor folk finner de tykke beskytterne :p
JEg og! :D
Så jeg måtte rundspørre de vi var hos og lånte seng med slik. For hun husket ikke, men så fant vi det ut :D
Litt dyr da, men shit, shit!
 
Må jeg huske på til vesla ikke kan ligge i pose og softbag mer, vi har bare no rart fra ikea.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
da er puppene tomme og pumpa hevet på kok, stappa i meg en kafè cookie, type sjokoladeterapi :rolleyes: Og når pumpa er kokt er det natta!
 
Må jeg huske på til vesla ikke kan ligge i pose og softbag mer, vi har bare no rart fra ikea.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Vi hadde fra IKEA til T, men den var altfor lav og satt ikke på.
Den vi har nå er fra KID, mye bedre, men ikke perfekt :eek:
 
Back
Topp