Nei, offameg. Dette skjønner jeg at du ble utrolig skuffet over. Det hadde jeg også blitt! Man forventer jo en viss grad av profesjonalitet når man betaler masse penger for å gå til en privat klinikk som i tillegg har lovet deg noe. Så du har all grunn til å være sint og skuffet! Når man holder på med dette her, så føles hver eneste syklus ut som et helt år, og hvis noe skjærer seg i en syklus, så vil man alltid lure på om det var den ene muligheten man hadde på lang tid, ikke sant? Så det føles som at forspiller en livsviktig mulighet. Dette burde klinikkene faktisk forstå og vise respekt for i møte med par som har forsøkt en stund. Som du sier, det er jo en grunn til at man oppsøker hjelp! Man er jo helt utrolig sårbar. Ville prøvd å fått pengene tilbake, jeg? Har dere snakket med de om det? Jeg har ikke hørt noe negativt om Hausken, så jeg håper dere også får en god opplevelse der når den tid kommer sender deg en klem!
Ps. Hadde det ikke vært typisk om du ble gravid i denne naturlige syklusen?? Da hadde han dusten fått rett
Planen her er bare å vente og se egentlig.. fikk ikke Ovitrelle, så det blir spennende å se hvor mange som slipper av seg selv. Frykter jo at ingen gjør det, siden det har vært mitt problem hele veien. Men med den hormonstimuleringen jeg har fått nå, så er det vel forhåpentligvis annerledes. Det var 4 follikler mellom 16,5-21,5 mm. Han var sikker på ett, nesten sikker på to, og håpet/trodde det var mindre sannsynlig at de to minste slapp. Men hadde jeg fått ovitrelle hadde alle sluppet trodde han, og da hadde vi mistet helt kontrollen så nå er det to gøye venteuker her….. han ville forresten vente til vi vet hva som skjer denne syklusen her med å sende henvisningen. Litt kjipt, men samtidig forståelig.. får prøve å tolke det positivt og tenke at han forventer graviditet