Bkno5245262
Første møte med forumet
Jeg har brukt p-ring i en del år. Men når jeg ikke har brukt det har jeg gjerne bare hatt mensen 3 ganger i året Men for et par år siden stabiliserte det slik at jeg fikk en syklus på ca 35 dager. Men slik jeg har forstått det har ikke eggene vært store nok/god nok kvalitet. I tillegg har også livmorhalshinnen vært for tynn.Da høres det ut som vi har veldig lik problemstilling! Spennende har du brukt annen prevensjon tidligere? Jeg brukte p-piller fra jeg var 15 og til i fjor, så har ikke ant at kroppen var i ubalanse!
vi har prøvd siden september i fjor. Jeg vet at jeg har hatt EL et par ganger, også ble jeg gravid naturlig inni der, så har ikke tenkt at vi trengte hjelp før etter det ikke gikk bra med graviditeten - da ble vi litt utålmodige… mannen venter på testing, men siden vi har blitt gravid før, så har fokuset foreløpig vært på meg synes det er bra at man oppsøker hjelp dersom man føler at noe ikke stemmer! Du må veldig gjerne oppdatere etter timen din i dag, synes det er spennende å følge andre i samme situasjon <3
Så trist å høre at du mistet! Vet du hva som var årsaken?
Samboeren min testet seg nylig. Han hadde god konsentrasjon men enkelte av svømmerne var litt trege så han skal gå på en medisin nå som skal få fart på sakene
Var akkurat på time nå og da hadde jeg ett egg som kommer til å slippe i natt. Skal ta Ovitrelle i kveld slik at man er sikker på at det slipper og at det får en liten boost