Beklager sent svar igjen
Hahaha, måtte le høyt da jeg leste det du skrev om legen vi går til samme lege ja! Husker han nevnte noe om Pepsi max første gangen vi var der, men han har ikke nevnt det flere ganger men det kan hende jeg har sagt at jeg liker best med sukker, hehe. Det hørtes deilig ut med en iskald brus etter så lang tid da!
Menstruasjonen kom for fullt av seg selv forresten, før jeg rakk å starte med Provera engang. Et par dager forsinket, og mye kraftigere blødning enn til vanlig, så han sa at det ikke kunne utelukkes at det har vært «noe mislykket på gang» inni der denne mnd. Jeg tar i så tilfelle med meg det positive ved det nå er jeg i gang med Gonal 75, så blir det spennende å se om han klarer å få til 2 egg. Har ellers fått henvisning til st Olavs, så nå står vi også i køen.
Hehe, Mortensen ville undersøke min mann også han er ihvertfall grundig da! Han var også nettopp til Hausken for sædanalyse, haha. Helt vilt lang ventetid for noe «så lite» på KK. Så det var greit å få det ut av verden! Det stod heldigvis bra til hos han.
Hvordan er det med deg? Har du vært til ny time på Medicus siden sist?