P
Panda-88
Guest
Det er godt å høre at du gledelig hadde gjort det igjen! også er det jo for en god sak også, det hjelper kanskje på. Skal prøve å ikke grue meg for mye. Har ikke snakket med Haukeland enda, venter til etter jeg har vært på cystekontroll hos vår venn. Har lyst å få en bekreftelse på at søknaden er sendt også før vi begynner å mase på de… hehe Jeg bruker Trisekvens for å opprettholde en syklus slik at forholdene nedi der er noenlunde bra før evt ivf. Risikerer syklus på alt fra 35-90 dager uten den, så det er kanskje lurt å ha litt «kontroll»..? Vet ikke om det er evidensbasert, jeg gjør bare som jeg får beskjed om, haha.
Herlighet, det er ganske sykt ja. Er det vanlig at det er sånn, sa de noe om det? Og skyldes det kvaliteten på egget eller spermen vanligvis? Heldigvis fikk dere ett som var av veldig god kvalitet! og kanskje til og med et ekstra lite som kan fryses. Krysser virkelig fingrene for at dette går veien! Du har aldri vært nærmere å være gravid enn du er nå! Det er utrolig spennende. Skal du gjøre noe spesielt de neste dagene, eller skal du bare leve helt som normalt?
Herlighet, det er ganske sykt ja. Er det vanlig at det er sånn, sa de noe om det? Og skyldes det kvaliteten på egget eller spermen vanligvis? Heldigvis fikk dere ett som var av veldig god kvalitet! og kanskje til og med et ekstra lite som kan fryses. Krysser virkelig fingrene for at dette går veien! Du har aldri vært nærmere å være gravid enn du er nå! Det er utrolig spennende. Skal du gjøre noe spesielt de neste dagene, eller skal du bare leve helt som normalt?