P
Panda-88
Guest
Utrolig sent svar fra meg her nå! Beklager det… :/ hvordan gikk det med deg på lørdag?? ja, veldig spennende å ha noe konkret. Har fått plan og kan komme i gang så snart mensen kommer, noe jeg regner med skjer ila uken. Skal bruke Menopur istedetfor Gonal, hvilke medisiner hadde du igjen? Håper på gode nyheter fra deg!Det var skuffende nyheter om at det var 2 måneders ventetid til sykepleiersamtalen. Men glad på dine vegne at dere har muligheten til et forsøk i det private. Jeg er utrolig glad for at jeg valgte Hausken og hvis vi går videre til det offentlige så føler jeg meg tryggere siden jeg er så godt kjent med prosessen nå. Har jo hatt litt spørsmål underveis og det har vært fantastisk å bli så godt ivaretatt
Når regner du med å få neste menstruasjon? Jeg er sykt spent på dine vegne nå! Dette blir gøy Endelig er du igang.
Jeg har vært flink denne gangen til og ikke teste meg før testdato. Hvis det blir negativ test på lørdag så kjennes ventetiden til nytt forsøk litt kortere enn hvis jeg hadde testet meg tidlig som sist. Da må jeg bare vente 2-3 uker før neste innsett.