Godt voksne prøvere (35+)

Så kjekt med en slik tråd - og det er også kjekt å se t det er flere med stor barneflokk.

Jeg blir 36år på søndag, mannen er 38 - vi prøver på nummer 6(!!). Yngste er 7år.

vi ble gravide ved et «uhell» i desember. Vi fikk spadersjokk og var i full panikk, før den store store gleden kom noen dager etter. Mistet dessverre unike 7 - det var da vi bestemte oss for å prøve på ordentlig.
PP2 - EL i dag. Så nå begynner dpo land og nedtelling :happy::happy:

De 5 andre (3 «single» gutter og et par tvillinggutter) satt med engang.

Også må jeg innrømme at det nå hadde vært kjekt med ei jente :shy:
Det er lov å si :hilarious: Jeg har fire gutter og ei jente.. Var stas med jente ja:D Fikk de to siste da jeg var 38, og 40år..

Hurra! Da har jeg positiv graviditetstest! Og er i følge kalkulatoren i uke 5+1.

Veldig stas! :love017

Samtidig også skummelt siden det gikk galt i uke 21 sist, så tør nok ikke helt å slippe jubelen løs før vi passerer den milepælen.

Så nå håper jeg ukene flyr og at den lille spira holder seg godt og trygt der inne ❤️

Er 37 og prøver på nr 3. Ny partner. Har vært sammen i litt over 2 år. Mistet 2 på rad i slutten av 2020. Har forhistorie med flere tap i tidligere forhold.

Faktisk vært hos gyn idag. Alt ser bra ut, skal ta blodprøver for å utelukke PCOS når mens kommer. Etter det skal samboer ta spermprøve og er den i orden skal jeg begynne på noen tabletter for å bedre eggene mine :happy:

Prøver på nummer to her, har en på 6 mnd som jeg fikk en måned før jeg fylte 36. Er spent på hvordan denne prøvingen går… men førstemann var vi gjennom en MA, en SA og en EXU i løpet av 8 måneder, så tør ikke håpe på at vi skal ha særlig flaks med en gang denne gangen heller. Og nå har jeg jo kun en eggleder også, pluss alderen enda litt mer i mot meg. Får bare krysse fingrene og se hva som skjer…

Hei! :-) Denne tråden var oppløftende å gå igjennom som ny på forum! Jeg har akkurat fylt 38 (mannen snart 42) og vi prøver nå på nr. 4. Har tre små (2, 3 1/2 og 5 år) som alle satt på 1. forsøk, så dette med uteblitte positive tester og tvil om egen fertilitet er helt nytt for meg. Vi er nå i 7 pp. etter nok en blendahvit test. Blodprøver og gyn. us. i slutten av mars var i følge gyn normale: AMH (19), FSH (11), LH (8) og østradiol (0,16). Mistenker at alderskomponenten spiller inn mer enn jeg liker å tro, og at det er lengre mellom hvert gode egg…

Dere med liknende verdier (der er kjent) og alder - har dere fått det til på naturens vis eller har dere fått hjelp på veien? Lurer på om vi skal ha is i magen og satse på at timet sengevals holder, eller om en plan B må til! :-)

Jeg har akkurat fylt 41 år og mannen fyller 41 år i desember. Jeg slutta med prevensjon i April i fjor. Ble gravid i slutten av oktober, med trillinger, men mistet dem 2 dager før jul. Har eggløsning til "normal" tid men har litt på grensa kort lutealfase.
Jeg er skikkelig stressa fordi jeg føler at tida går ifra meg pga alder. Sånn blir det når man treffer livets kjærlighet sent. I mårra er det 2 år siden vi ble kjent med hverandre :love7

35 år blir 36 i desember, vi prøver på nr 2. det skulle ikke være like lett. Har ei litta frøken på 16 mnd. Født januar 21:) ønsker et søsken til henne❤️ Tok er lite år på å lage henne. Men ble gravid 1 gang mellom men mistet. Nå har det ikke skjedd noe. Og gått uten piller hvertfall siden fjor sommer. Er litt usikker når jeg slutta. Men drøyern, det gjør det :)

35 år blir 36 i desember, vi prøver på nr 2. det skulle ikke være like lett. Har ei litta frøken på 16 mnd. Født januar 21:) ønsker et søsken til henne❤️ Tok er lite år på å lage henne. Men ble gravid 1 gang mellom men mistet. Nå har det ikke skjedd noe. Og gått uten piller hvertfall siden fjor sommer. Er litt usikker når jeg slutta. Men drøyern, det gjør det :)
Ammer du? Det kan vel evt påvirke at d tar lang tid?

40, snart 41. Prøver på barn nr 3, etter vond medisinsk abort pga avvik i mars i år. Veldig redd for både å ikke bli gravid igjen, men også for eventuelle nye avvik om jeg klarer å bli gravid igjen.

Hei :happy:
Er 36 og mannen 41:Heartred prøver på vårt andre felles. Har en gutt født i juni i fjor sammen:shy: han har en gutt på 11 fra før og jeg har en gutt på snart 16 og ei jente på 11 som vi begge har 50/50.:arghh: Skulle gjerne hatt dem mere, men kan ikke være grådig:bag:
Startet prøvingen først i september i fjor, tok pause pga jobb bytte fra februar til juni. Ble gravid, men mistet så nå har jeg første EL. EL er nok med sannsynlig i dag eller i morgen, men mannen har fått nyrebekkenbetennelse :bag::arghh:
Vi tok en runde i går kveld, det var litt for vondt for mannen stakkars! Har dårlig samvittighet, men han sier at hvis jeg hadde EL og det kunne vært klaff, så var det verdt det:Heartbigred

Litt over 35 :) Prøver på vår nummer 2 nå. Hadde en MA i august 2021, men nå føler vi oss endelig klare igjen :binkybaby

Back
Topp