Takk det samme Jeg følte også klinikken var greie og jeg spurte de om det, i vår, da vi var der for utredning, om det gjorde vondt , og da sa de «du skal få så mye smertestillende du ønsker, vi kan gi deg så mye at du ikke husker du har vært her engang» sa hun mens hun lo. Men jeg er jo redd det gjør gruselig vondt ja.Kjære deg, jeg skjønner veldig godt bekymringene dine. Samtidig må jeg si at jeg føler meg veldig godt ivaretatt på den private klinikken jeg går. Egguttak er litt ubehagelig, men du får heldigvis medisiner i forkant som både lindrer smerter og gjør deg litt likegyldig. Jeg gruet meg også i forkant, til både sprøyter, egguttak og innsett, men det har gått bedre enn fryktet. Ofte er det jo sånn at man gruer seg litt unødig. Jeg vet heller ikke om jeg kommer til å sitte igjen med babyen jeg drømmer om til slutt, men har ikke gitt opp håpet enda. Ønsker deg masse lykke til
Jeg er og redd for store kostnader uten å få babyen. Samtidig , hvis årene går og man Ikke prøver så vil man jo kanskje (sannsynligvis) angre om noen få år når det definitivt er for sent.