Hei
Kan jeg henge meg på her? Jeg er ny her på forumet. Har ikke skrevet noe særlig. Jeg er 39år og prøver på nr to. Det har vi gjort i to år allerede. Jeg har blitt gravid to ganger på disse to årene, så fastlegen min har ikke villet henvise oss til offentlig ivf. Jeg har i tillegg normale verdier AMH (20), og 12-13 follikler (påvist hos gynekolog i februar). Men svangerskapene mine har resultert i spontan abort i uke 10, og så måtte jeg avslutte svangerskapet i uke 20 med sistemann. Vi har vært i kontakt med Olga klinikken i Russland og Fertinova i Finland. Men så kom corona
Mens vi venter på at det skal bli trygt å dra til enten Finland eller Russland, så prøver vi naturlig. Nå skal jeg ha mensen til tirsdag og ganske sikker på at den kommer (som vanlig), enda vi har hatt sex på riktig tidspunkt. Men når jeg får mensen til tirsdag tenkte jeg å prøve med dong quai og grapefruktkjerneekstrakt og hostesaft. Har dere noen erfaringer med det her inne? Jeg har til vanlig masse eggløsningsslim, og det kommer alltid to dager før eggløsning. Grapefruktkjerneekstrakt skal jo hjelpe med det. Selv om jeg produserer selv, kan det være til hjelp? Jeg er så fryktelig lei av å føle jeg ikke får til verdens mest naturlige ting og når vi går det til ja så hår det galt håper dere vil dele noen erfaringer med en desperat 39åring som ønsker så sårt og inderlig et barn til
Hei! Sårt å høre at dere har mistet flere, det må være så vanskelig! Jeg har ikke mye erfaring å dele da vi kun er i PP2 med nr 3 og jeg er 40 år.
Ønsker masse lykke til videre! Her inne er det mange med ulike erfaringer, så du vil nok få gode råd og støtteerklæringer.
Hvor gammel er deres eldste?