Godt voksne prøvere (35+)

Hei hei

Jeg ble 36 i år, mannen min blir 41 i sommer. Jeg har to barn fra før og han har to barn fra før.
Vi har vært sammen i 4 år og nå prøver vi på en sammen❤️
Er i pp3 nå. Forrige pp brukte jeg EL test og fikk positiv på dag 12 og dag 13. Har ikke helt stabil syklus. Noen ganger er den på 25 dager, noen ganger 29 dager, så er ikke alltid like lett å vite når EL kommer.
Startet med EL test denne pp på dag 10. Tatt hver dag tom i dag som er dag 15. Negativ hver dag, så skjønner ingenting..

Hei hei

Jeg ble 36 i år, mannen min blir 41 i sommer. Jeg har to barn fra før og han har to barn fra før.
Vi har vært sammen i 4 år og nå prøver vi på en sammen❤️
Er i pp3 nå. Forrige pp brukte jeg EL test og fikk positiv på dag 12 og dag 13. Har ikke helt stabil syklus. Noen ganger er den på 25 dager, noen ganger 29 dager, så er ikke alltid like lett å vite når EL kommer.
Startet med EL test denne pp på dag 10. Tatt hver dag tom i dag som er dag 15. Negativ hver dag, så skjønner ingenting..

Jeg fikk først positiv på CD16 kl. 22 på kvelden - så jeg har full forståelse for frustrasjonen og at du lurer på hvor den blir av.. Jeg tror Meny selger eggløsningstester, så kjøp noen der og test i de nærmeste dagene, så dukker den helt sikkert opp ila kort tid :)

Jeg fikk først positiv på CD16 kl. 22 på kvelden - så jeg har full forståelse for frustrasjonen og at du lurer på hvor den blir av.. Jeg tror Meny selger eggløsningstester, så kjøp noen der og test i de nærmeste dagene, så dukker den helt sikkert opp ila kort tid :)

yes jeg må definitivt få kjøpt flere tester. Skal gjøre det i morgen;)

Jeg er 37 år og akkurat mista for andre gang i år. Første var en SA i uke 10 og nå en MA uke 11. Jeg har tre store barn, og vi har ett felles barn på snart 4 år. Vi blir tydeligvis gravide, men det utvikler seg ikke normalt. Han blir 45 år.

Gynekologen på sykehuset nevnte at pga alder og at vi har ett felles barn, vil vi ikke få noen offentlig utredning? Tenkte prøve en gang til kanskje (om psyken orker) og så event gå til gynekolog. Ble rådet til å ha en mens nå før vi prøver igjen, men gynekologen på sykehuset sa han ikke hadde noen grunn for å anbefale det, de bare anbefaler det.. siden jeg ble gravid før første mens nå sist, og vi mista faktisk to befruktede egg, så tenker jeg det er greit å høre på det. Blir sikkert å prøve igjen fra juni, noe som akkurat nå virker som en liten evighet til!

Jeg venter fortsatt på tr etter uttak av spiral 31.3. Hadde skikkelig murringer for et par uker siden(mistenker EL) sjekket det dessverre ikke. Har siden søndag hatt masse murringer, og på følelsen av at mensen kommer, men fortsatt ikke vet jo ikke hvor jeg er i syklus, men puppene er også ømme, og det stikker stadig både her og der nedi der. Men kun skyggestreker på makesure tester..
Vil bare bli klok på syklusen min snart..

Jeg havner i kategorien "godt voksen fysisk", altså har litt igjen for å bli godt voksen psykisk :D

Enig i at det sikkert er individuelt når fertilitet begynner å gå ned ifht alder!

Jeg fikk førstemann en uke før jeg ble 39, og har termin med andremann fire dager før jeg blir 41 (er 25+5). Tror det gikk på pp4 eller 5 nå sist.

Realistisk sett blir vel dette siste. :confused013 Eller har man hengt seg for mye opp i tallet 40, mens man kanskje har en grei sjanse til 45?

Jeg blir 35 år om knappe to måneder. Vi begynte prøvingen på felles nr 2 i mai 2018, hadde to kjemiske (de teller jeg egentlig ikke med) og en MA i januar i fjor som endte med utskraping. Jeg har tre fra før og mannen to + 1 felles - de er i alderen 4-19 år:)
Etter MAen ville jeg ikke ha flere, men så gikk det noen måneder og vi begynte å prøve igjen..men så avsluttet vi prøvingen da jeg ikke ville være gravid under bryllupet som skulle vært denne mnd - nå når det er utsatt til neste år pga dagens situasjon, er vi i gang igjen:p:hilarious: er nå i pp1 etter pilleslutt og dpo 3:)
Har to ks bak meg og er redd det har noe å si for et svangerskap - selv om legene sa at vi bare var uheldige mtp MAen.

Har blitt fort gravid tidligere og håper den sitter fort nå også❤

Hei! Blir 36 i sommer og vi prøver på vårt første barn nå. Vi har straks vært sammen i 11 år og gift de 2 siste, men har utsatt prøving hele tiden. Nå har vi (endelig) bestemt oss for å prøve, men jeg tør ikke å håpe på for mye enda. Vi krysser fingrene og setter i alle fall i gang!

PP1, dpo 4 (så det ser ut som vi ligger ganske så likt, bondemamma85!). Vi fikk bare ett forsøk denne PP pga. jobbehelg og sånt, så tviler på at det holder :hilarious: Menmen! Det er i alle fall en start nå da.

Ønsker alle sammen masse lykke til! :happy::Heartred

Hei! Blir 36 i sommer og vi prøver på vårt første barn nå. Vi har straks vært sammen i 11 år og gift de 2 siste, men har utsatt prøving hele tiden. Nå har vi (endelig) bestemt oss for å prøve, men jeg tør ikke å håpe på for mye enda. Vi krysser fingrene og setter i alle fall i gang!

PP1, dpo 4 (så det ser ut som vi ligger ganske så likt, bondemamma85!). Vi fikk bare ett forsøk denne PP pga. jobbehelg og sånt, så tviler på at det holder :hilarious: Menmen! Det er i alle fall en start nå da.

Ønsker alle sammen masse lykke til! :happy::Heartred
Det gjør vi da ja! Så gøy! Når er IKM?

Det gjør vi da ja! Så gøy! Når er IKM?

Jeg pleier å ligge ganske stabilt på 26-27 dagers sykluser, men forrige var plutselig 30 om jeg ikke har registrert noe feil i Flo (tror ikke det)! :confused: Så det gjør at jeg er litt usikker på når IKM er. Tipper rundt den 14. mai. Hva med deg? :)

Jeg pleier å ligge ganske stabilt på 26-27 dagers sykluser, men forrige var plutselig 30 om jeg ikke har registrert noe feil i Flo (tror ikke det)! :confused: Så det gjør at jeg er litt usikker på når IKM er. Tipper rundt den 14. mai. Hva med deg? :)
Samme her også, men hadde sykluser på 21-23 dager en periode før jeg begynte med p-piller (brukte pillene i 5 uker bare) så håper ikke syklusen er like kort nå:wtf: jeg bruker appen min kalender og den sier IKM er 15.mai:)

Æsj, liker ikke å måtte kalle meg en «godt voksen», men jeg er iallfall 35 med ett barn på snart 2 år. Inne i 4 pp nå siden jeg fikk mens i dag. Tok vel 6 pp sist gang, og ble ganske overraska siden den digitale fertilitetsmonitoren ikke viste maks fertilitet før flere dager etter.

Blenda test i morges, 8 / 9 DPO... Skikkelig kjedelig! Mister liksom troen på at det skal være en spire denne gangen, selv om jeg vet at det er fryktelig tidlig..

Ønsker dere alle en fin ettermiddag :)

Enig i at det sikkert er individuelt når fertilitet begynner å gå ned ifht alder!

Jeg fikk førstemann en uke før jeg ble 39, og har termin med andremann fire dager før jeg blir 41 (er 25+5). Tror det gikk på pp4 eller 5 nå sist.

Realistisk sett blir vel dette siste. :confused013 Eller har man hengt seg for mye opp i tallet 40, mens man kanskje har en grei sjanse til 45?
Jeg tror absolutt det er gode sjanser ved 45!
Ei venninne av meg som nylig har vært på fosterdiagnostikk sa at de på Riksen har en god del på rundt. 50 år. :)

Blenda test i morges, 8 / 9 DPO... Skikkelig kjedelig! Mister liksom troen på at det skal være en spire denne gangen, selv om jeg vet at det er fryktelig tidlig..

Ønsker dere alle en fin ettermiddag :)

Årh, jeg vet hvordan du har det! Det er gøy og spennende (og deilig med mye kos med Mannen!) men samtidig så frustrerende å vente på positiv test.. :nailbiting: Jeg merker at jeg driver med mye selvsnakk om hvorvidt jeg skal forvente at det er mye vanskeligere nå pga alder (40+) eller om jeg skal være superpositiv og heller tåle hvis det tar lengre tid.. Tror på at tankens kraft er betydelig og sliter derfor med de negative tankene om alder som kommer snikende innimellom. :( har funnet ut at jeg iallefall ikke må lese for mye på nettet om graviditet og alder, der ser det jo nærmest håpløst ut å bli gravid etter 40..:wideyed:
Lykke til videre og ha en fiiin lørdag! :cat:

#staypositive :sign17:sign19

Back
Topp