Godt voksne prøvere (35+)

Ja, skal prøve. Har ikke hatt mensen på over 5 år så gleder meg ikke til den.. Håper det ordner seg raskt selv om jeg ikke har hatt helt stabil syklus.. :)

Det var det samme med meg. Har ikke blødd noe på spiralen, så er litt uvant. Har bare hatt mensen to ganger etter uttaket, gikk fint det. Blir spennende å følge fremover :)
 
Hei! Enig med dere at det er synd med så negativt fokus på eldre prøvere, og at det legger et ekstra stress over det hele. Det kjenner jeg på nå, samtidig som jeg forsøker å holde optimismen oppe! ;)
Jeg fikk min første som 27 åring, min andre som 38 åring (SATT PÅ FØRSTE FORSØK!) og nå har vi en ettåring (16mnd) og en tenåring og akkurat startet med prøving på nr 3. Jeg er nå 40 år. Hatt min første mens og El etter uttak av spiral, venter mens igjen om et par dager hvis min beregning stemmer..
Har fått så mye pms symptomer at jeg trodde jeg var gravid, men har testet negativ i går så regner ikke med den sitter denne gang.

Masse lykke til alle sammen! Blir spennende å følge dere :)
 
Vi var 38 når vi bestemte oss for å prøve på en skikkelig attpåklatt☺️ Ble gravid på 3 pp etter spiralen ble tatt ut, endte dessverre i MA oppdaget i uke 12. Litt tull med syklus de første månedene etter denne, men ble gravid igjen på 5 pp etter denne. Nå er jeg 16 uker på vei og alt er supert ut ❤️❤️ Var ikke noe «vanskeligere» for oss å bli gravide selv om vi var eldre hvertfall.. lykke til alle!!
 
Hei! Enig med dere at det er synd med så negativt fokus på eldre prøvere, og at det legger et ekstra stress over det hele. Det kjenner jeg på nå, samtidig som jeg forsøker å holde optimismen oppe! ;)
Jeg fikk min første som 27 åring, min andre som 38 åring (SATT PÅ FØRSTE FORSØK!) og nå har vi en ettåring (16mnd) og en tenåring og akkurat startet med prøving på nr 3. Jeg er nå 40 år. Hatt min første mens og El etter uttak av spiral, venter mens igjen om et par dager hvis min beregning stemmer..
Har fått så mye pms symptomer at jeg trodde jeg var gravid, men har testet negativ i går så regner ikke med den sitter denne gang.

Masse lykke til alle sammen! Blir spennende å følge dere :)

Å, du har veldig spennende dager i vente!! :) Blir gøy å følge med på ;) Kjempebra at du skriver din historie, for den er nok veldig motiverende for andre som prøver i voksen alder. Det motiverer meg hvertfall :) Gleder meg til å følge med videre :)
 
Vi var 38 når vi bestemte oss for å prøve på en skikkelig attpåklatt☺️ Ble gravid på 3 pp etter spiralen ble tatt ut, endte dessverre i MA oppdaget i uke 12. Litt tull med syklus de første månedene etter denne, men ble gravid igjen på 5 pp etter denne. Nå er jeg 16 uker på vei og alt er supert ut ❤️❤️ Var ikke noe «vanskeligere» for oss å bli gravide selv om vi var eldre hvertfall.. lykke til alle!!

Trist å høre at dere mistet, men veldig gøy at dere nå venter en liten en :) Hvor gamle er de andre barna? Masse lykke til fremover! :)
 
38 år, snart 39. Har et barn fra før. Ble uventet gravid i februar/ mars, som endte i SA. Ble etter sjokket over positiv test glad så har nå lyst til å prøve litt mer aktivt. har hatt en syklus i mellomtiden og venter nå på El. Har bestilt meg tester for å følge litt ekstra med.
 
Trist å høre at dere mistet, men veldig gøy at dere nå venter en liten en :) Hvor gamle er de andre barna? Masse lykke til fremover! :)

Barna er 12 og 13, så blir skikkelig attpåklatt denne ❤️❤️
 
Fikk første som 33 åring og blir 36 nå rett før vi får nr 2.

Begge graviditetene gikk på første forsøk. Hadde sex 1 gang uten prevensjon begge gangene og spira satt.
 
Hei! Enig med dere at det er synd med så negativt fokus på eldre prøvere, og at det legger et ekstra stress over det hele. Det kjenner jeg på nå, samtidig som jeg forsøker å holde optimismen oppe! ;)
Jeg fikk min første som 27 åring, min andre som 38 åring (SATT PÅ FØRSTE FORSØK!) og nå har vi en ettåring (16mnd) og en tenåring og akkurat startet med prøving på nr 3. Jeg er nå 40 år. Hatt min første mens og El etter uttak av spiral, venter mens igjen om et par dager hvis min beregning stemmer..
Har fått så mye pms symptomer at jeg trodde jeg var gravid, men har testet negativ i går så regner ikke med den sitter denne gang.

Masse lykke til alle sammen! Blir spennende å følge dere :)
He, he, dette her er noe jeg kan skrive også. Fikk første da jeg var nesten 27,andre 37 og har lyst å prøve på ett til. Jeg blir 38 i år og lille er 8 måneder og mensen er ikke tilbake så det kan lett skje at jeg blir 40 med neste graviditet. For min del ble det alltid samme lett å bli gravid men å holde graviditet var ikke så lett og det kan blir pga min alder men saed kvalitet er viktig også ikke bare egg. :)
 
Syklusdag 8 i dag. Venter spent på El testene som er bestilt. Huska faktisk å ta folat i dag å. Føler meg som en litt forelska 14 åring rundt dette med prøving nå som ingen andre vet vi faktisk prøver aktivt. Litt spenning, sommerfugler, hemmelighetskremmeriet og forventninger. Så kan dette «prosjektet» ende i lykkerus eller hjertesorg også.
 
Negativ gtest på meg i dag, men er usikker på hvor mange dpo jeg er. Tror ikke ikm er i morgen, tirsdag eller onsdag. Skal prøve å ikke teste før onsdag, men tipper kanskje mensen kommer før det. Kjenner litt murringer.
 
Mens kom i dag som beregnet.. Huff, så vonde smerter nå når jeg ikke bruker spiral, og mye mer blødning :wtf: ikke vant til dette lengre. Håper at spiren sitter fort så jeg slipper så mange sånne!! Nå gleder vi oss til mens er over og ny prøving starter ;) spennende tid!
 
Mens kom i dag som beregnet.. Huff, så vonde smerter nå når jeg ikke bruker spiral, og mye mer blødning :wtf: ikke vant til dette lengre. Håper at spiren sitter fort så jeg slipper så mange sånne!! Nå gleder vi oss til mens er over og ny prøving starter ;) spennende tid!

Uff, dette var sånn jeg hadde det ved mens.. Kan ikke si jeg gleder meg. Liker spiralen sånn sett :) Lykkr til med prøving
 
Back
Topp