God tirsdag!

du kan jo bare kjøpe en boks å prøve ;) Og så spør du om resept på den som fungerer best! :)
Althera smaker bedre enn Nutramigen! Men Hermine drikker den uten problem! :)
Verdt å teste:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Det virker som Nutramigen er mest brukt. På sykehuset spurte de hvilken melk hun drakk og da vi sa althera så sa de at de hadde ikke annet enn nutramigen. Vi fikk prøve althera fordi at hs hadde stående en boks som de hadde fått med en eller annen instans. Simone likte den og tålte den så vi fortsatte uten å prøve andre sorter :)
Er litt usikker her enda, får vente en uke til å se om hun slutter å ta seg til ørene:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Ja, var det jeg mente. Hu tålte den ikke:( Og det skulle vel egl ikke være noe kumelk i den?
Derfor jeg er skeptisk til althera, for jeg mente å huske det var noen som hadde problemer med den.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Såpass lenge ja, huff.
Men men, nå har jeg i allefall en unnskyldning når noen mener hun burde få smake is og vaffel :drunken_smilie :D


Ja, det er veldig lenge det kan sitte i:(
Haha, ja det har du;)
 
Vi fikk beskjed om og prøve oss fram med vanlig melk fra han fylte ett år, og gikk det ikke så skulle vi inn igjen:) Ja, jeg tror ikke han tåler yoghurt så veldig godt heller. Og fløte tåler han hvertfall ikke! Stakkars tulla!

nei, vi skulle ikke gi noenting før 2 år, for ikke å irritere tarmen noe ytterligere, så den får fred til å modnes slik at hun ikke blir intollerant som voksen ;)
 
Er litt usikker her enda, får vente en uke til å se om hun slutter å ta seg til ørene:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Ja. Dere kan jo teste den andre og så teste althera igjen om dere er usikre. Vi testa nan, hipp, småfolk, så althera, så hipp så althera igjen. Det var for å sjekke om det virkelig var forskjell mens vi venta på time hos sykehuset.
 
nei, vi skulle ikke gi noenting før 2 år, for ikke å irritere tarmen noe ytterligere, så den får fred til å modnes slik at hun ikke blir intollerant som voksen ;)


Ja, da har vi fått beskjed om 2 vidt forskjellige ting;)
Vi skulle prøve ting med melk i og melk fra 1 årsalder,men han reagerer sånn på det, så må nok inn igjen, aner ikke hvorfor. Mulig de må ta de testene igjen! Håper for all den hu slipper unna og at hu vokser det av seg:)
 
kan hende melkeproteiner er behandlet på en annen måte i Altheraen enn i Nutramigenen, slik at hun ikke tålte den...ikke vet jeg :confused:


Nei, det kan jo hende! Godt mulig det:)
 
Huff, jeg håper hun er unntaket:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

ammer du henne ennå? Kan det hende hun reagerer på at du inntar melk? Det gjorde Hermine ;)
 
ammer du henne ennå? Kan det hende hun reagerer på at du inntar melk? Det gjorde Hermine ;)
Jeg har også kuttet ut melkeprodukter ja:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Kan hun ikke få laktosefrimelk når hun blir eldre heller?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Kan hun ikke få laktosefrimelk når hun blir eldre heller?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

nei! Ikke sålenge hun er positiv på allergi! MEN de fleste vokser det jo av seg innen 3år! Sa ikke legen det? :p
Her blir det rismelk i og til mat etter fylte ett år ;)
 
Jeg har også kuttet ut melkeprodukter ja:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

ugh, DET er noe dritt! Er jo melk i ALT :eek: Kunne ikke spise pølser, kjøttkaker, supper og sauser da jeg amma o_O Nå er det fri flyt! :p ;)
 
nei! Ikke sålenge hun er positiv på allergi! MEN de fleste vokser det jo av seg innen 3år! Sa ikke legen det? :p
Her blir det rismelk i og til mat etter fylte ett år ;)
Så rismelk funker, hva med havre:)
?
Jo innen tre år ja, jeg var dessverre ikke med, kun mannen:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
ugh, DET er noe dritt! Er jo melk i ALT :eek: Kunne ikke spise pølser, kjøttkaker, supper og sauser da jeg amma o_O Nå er det fri flyt! :p ;)
Nei det er litt trasig, men amminga tar snart slutt her, hun blir mindre og mindre interessert.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Så rismelk funker, hva med havre:)
?
Jo innen tre år ja, jeg var dessverre ikke med, kun mannen:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

hehe, ikke så lett når man ikke har vært med selv ;)
Jepp havremelk funker også! Men smaker litt...mer havrette enn rismelk ;) :p Men havremelk er ypperlig til å lage grøt av :D
 
Back
Topp