God tirsdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jada, jeg skulle sove lenge i dag :eek:
Men mannen lå våken halve natten stakar (han blir alltid slik når han ikke jobber :p)
Så jeg gir Lillebror litt frokost før jeg vekker mannen og går i seng igjen :D
Grøt vil han fortsatt ikke ha: Check!
Prøvde igjen i går og nå i dag. Men munnen limes igjen, gitt :p
Ser ut til å bli kjempefint vær i dag!
Jeg gleder meg som en unge til å dra på handling med søs i dag og spise is i sola! :D
Ha en fin dag!!!
 
God morn!
Hehe.. Grei måte å gjøre det på. Ønsker deg en god dubb!;)
I dag har jeg fri, og derfor ville mannen sove lenge, meeen det var jeg ikke helt enig i. Jenta har sovet nettene gjennom den siste tida, og de to står opp etter meg hver dag, så i dag står vi opp sammen, spiser frokost sammen, og finner på noe kjekt sammen. Vi tar en langsovedag hver i helga som vanlig. :)
Etter noen dager med pøsregn, skinner det noe lys fra øst her, og det ser ut til å bli oppholdsvær. Jeg har foreslått badeland, og tenker å dra dit tidlig på dag.:)
Ifht utviklinga til vesla så går det frammover, etter mye fysiobeh. og jobb fra oss foreldre. Rotering i mageleie er i boks, og hun har begynt å skjønne at hun kan komme seg steder med å skyve seg. Bakover riktig nok.;) Veldig godt at det skjer noe og at vi ser at det går rett vei. Eller som hun selv sier; aaaa mam mam mam mam mam! :)
 
God morn!
Hehe.. Grei måte å gjøre det på. Ønsker deg en god dubb!;)
I dag har jeg fri, og derfor ville mannen sove lenge, meeen det var jeg ikke helt enig i. Jenta har sovet nettene gjennom den siste tida, og de to står opp etter meg hver dag, så i dag står vi opp sammen, spiser frokost sammen, og finner på noe kjekt sammen. Vi tar en langsovedag hver i helga som vanlig. :)
Etter noen dager med pøsregn, skinner det noe lys fra øst her, og det ser ut til å bli oppholdsvær. Jeg har foreslått badeland, og tenker å dra dit tidlig på dag.:)
Ifht utviklinga til vesla så går det frammover, etter mye fysiobeh. og jobb fra oss foreldre. Rotering i mageleie er i boks, og hun har begynt å skjønne at hun kan komme seg steder med å skyve seg. Bakover riktig nok.;) Veldig godt at det skjer noe og at vi ser at det går rett vei. Eller som hun selv sier; aaaa mam mam mam mam mam! :)

så flott at det går framover :D Hermine skjøv seg også bakover en kort periode før hun knekte koden helt ;)
 
God morgen :)
Deilig natt her, Hermine sov til 02.30, fikk flaske og sov til 07.30 uten en lyd :D
Idag har vi ingen planer, 9 grader og regn så blir nok innendørs. Skal få svigermor til å hjelpe meg med å sy en fleecepose til Hermine, så nå driver jeg å lurer på hvordan vi skal gjøre det :)
 
så flott at det går framover :D Hermine skjøv seg også bakover en kort periode før hun knekte koden helt ;)
Ja, de fleste gjør visst det. Tror hun er et lite stykke unna å komme seg fremmover, men man vet jo aldri. PLUTSELIG har de teken på det.:)
 
Ja, de fleste gjør visst det. Tror hun er et lite stykke unna å komme seg fremmover, men man vet jo aldri. PLUTSELIG har de teken på det.:)

Skal se hun må lære Simone det ;-) hun gidder ikke selm om hun har ålt seg fremover og krabbet litt tidligere. Vi har sikkert latt hun sitte for masse, men det var så praktisk med tanke på gulping rett etter måltidene. Jenny var ihvertfall massssse mer tålmodig på gulvet enn snuppa vår! :)
 
God morgen! Her både skinner sola og plasker ned innimellom. Har sykt med gangsperre i dag så vi må vel ut å gå litt så jeg får løst litt opp ;-) Sambo skal på mr klokka fem så jeg tenkte å dra utover og spise middag på kafe så han får sett Simone før hun legger seg. Kjedelig å få time så sent på dag. Vi har somla med å ordne plen, så i dag skal jeg på hagesenter og leige sånn valsedings så vi får jevna ut litt. Gleder meg ikke, men det blir kjekt med plen på sikt :) så også at snekkerane har kasta snekper utfor altanen så må på med hansker og plukke de opp.
snuppa sover hele natta igjen nå etter at hun var syk så det er utrolig deilig! Var hardt da vi måtte opp om natta. Er nok litt bortskjemt med at hun har sovet godt siden fødselen av. Ellers så har jeg etappevis prøvd å vaske hus siden forrige uke så nå gir jeg opp og lar det skure og gå til fredag og tar hele huset på en gang. Blir frustrert når ikke alt blir vaska samtidig. Er jo jeg som har somla så kan ikke akkurat skylde på noen da men ;-p
 
Jada, jeg skulle sove lenge i dag :eek:
Men mannen lå våken halve natten stakar (han blir alltid slik når han ikke jobber :p)
Så jeg gir Lillebror litt frokost før jeg vekker mannen og går i seng igjen :D
Grøt vil han fortsatt ikke ha: Check!
Prøvde igjen i går og nå i dag. Men munnen limes igjen, gitt :p
Ser ut til å bli kjempefint vær i dag!
Jeg gleder meg som en unge til å dra på handling med søs i dag og spise is i sola! :D
Ha en fin dag!!!

Du må kose deg med alenetid :)
Snuppa her nekta å spise grøt for ei stund siden. Nå plutselig smaker det fortreffelig igjen, så kanskje det er en fase der og..Rare babyer :)
 
Skal se hun må lære Simone det ;-) hun gidder ikke selm om hun har ålt seg fremover og krabbet litt tidligere. Vi har sikkert latt hun sitte for masse, men det var så praktisk med tanke på gulping rett etter måltidene. Jenny var ihvertfall massssse mer tålmodig på gulvet enn snuppa vår! :)
Vi også har henne sittende/liggende på rygg hos i sofaen e.l etter måltider. Hvis ikke kommer det opp igjen når hun ruller seg over i mageleie.:p
Ja, jeg tror hun syntes det var spennende med masse nye leker, og greide seg fint på gulvet alene når vi var hos dere. Ikke alltid det er sånn riktig nok.;)
 
Vi også har henne sittende/liggende på rygg hos i sofaen e.l etter måltider. Hvis ikke kommer det opp igjen når hun ruller seg over i mageleie.:p
Ja, jeg tror hun syntes det var spennende med masse nye leker, og greide seg fint på gulvet alene når vi var hos dere. Ikke alltid det er sånn riktig nok.;)

Tenkte på dere i går for simone var smørblid hele dagen. Det var jo typisk at hun var gretten den dagen vi fikk besøk. Men dubbene ble helt feil på søndag og vi vekte hun siden hun ikke sover så godt om hun våkner for sent. Men neste gang skal vi prøve å holde rutinene på forhånd :) blir deilig med bading da! Jeg tåler ikke klor så vi har ikke badet i basseng. Men kanskje jeg må prøve å se om jeg fortsatt blir full i utslett. Pollenallergien min forsvant jo da jeg var gravid og er foreløpig ikke tilbake. Klager ikke, men det er litt rart ;-)
 
Tenkte på dere i går for simone var smørblid hele dagen. Det var jo typisk at hun var gretten den dagen vi fikk besøk. Men dubbene ble helt feil på søndag og vi vekte hun siden hun ikke sover så godt om hun våkner for sent. Men neste gang skal vi prøve å holde rutinene på forhånd :) blir deilig med bading da! Jeg tåler ikke klor så vi har ikke badet i basseng. Men kanskje jeg må prøve å se om jeg fortsatt blir full i utslett. Pollenallergien min forsvant jo da jeg var gravid og er foreløpig ikke tilbake. Klager ikke, men det er litt rart ;-)
De bruker ikke samme type klor nå som de gjorde når vi var små vet du, så det kan hende det går fint.:) Jeg fikk ikke utslett av den gamlekloren, men var sår i huden i mange dager etter bading. Den første gangen vi bada på Moldebadet med vesla, sovna hun før vi kom oss i dusjen, så jeg måtte bare kle på henne og sette henne i bilstolen. Fikk bada henne til kvelden, og det gikk helt fint for huden hennes. :) Satser på å få dusja henne før hjemreise i dag da. ;)
Typisk at det kræsjer litt når man får besøk, men vi tar det igjen og satser på at begge tøttene er strålende blid den dagen.;)
 
De bruker ikke samme type klor nå som de gjorde når vi var små vet du, så det kan hende det går fint.:) Jeg fikk ikke utslett av den gamlekloren, men var sår i huden i mange dager etter bading. Den første gangen vi bada på Moldebadet med vesla, sovna hun før vi kom oss i dusjen, så jeg måtte bare kle på henne og sette henne i bilstolen. Fikk bada henne til kvelden, og det gikk helt fint for huden hennes. :) Satser på å få dusja henne før hjemreise i dag da. ;)
Typisk at det kræsjer litt når man får besøk, men vi tar det igjen og satser på at begge tøttene er strålende blid den dagen.;)

Jasså..da har jeg lørt noe nytt i dag ;-) da skal det bades neste gang vi er på hotell :-DD svømmehallen i ålesund er så teite åpningstider på
 
God morgen;)
Jeg har ikke sovet så mye inatt, så jeg fikk sove lenge idag:) vi skal en tur på europris og ellers bare være hjemme:) jeg skal rydde og støvsuge huset og luke litt ute i hagen. Sol og litt skyer idag, men skikkelig kaldt i lufta.
 
Ja, de fleste gjør visst det. Tror hun er et lite stykke unna å komme seg fremmover, men man vet jo aldri. PLUTSELIG har de teken på det.:)

vi brukte Iphonen til mannen med "gummy bear" som motivasjon, og VIPS der åla hun seg forover :eek: :p ;)
 
Jada, jeg skulle sove lenge i dag :eek:
Men mannen lå våken halve natten stakar (han blir alltid slik når han ikke jobber :p)
Så jeg gir Lillebror litt frokost før jeg vekker mannen og går i seng igjen :D
Grøt vil han fortsatt ikke ha: Check!
Prøvde igjen i går og nå i dag. Men munnen limes igjen, gitt :p
Ser ut til å bli kjempefint vær i dag!
Jeg gleder meg som en unge til å dra på handling med søs i dag og spise is i sola! :D
Ha en fin dag!!!

sånn er mannen her også du.. sliter med å sove om natten :p trenger nok å slite seg skikkelig ut :p hehe

kos deg masse med søs, is og sol :D høres ikke vondt ut akkurat :p
 
God morn!
Hehe.. Grei måte å gjøre det på. Ønsker deg en god dubb!;)
I dag har jeg fri, og derfor ville mannen sove lenge, meeen det var jeg ikke helt enig i. Jenta har sovet nettene gjennom den siste tida, og de to står opp etter meg hver dag, så i dag står vi opp sammen, spiser frokost sammen, og finner på noe kjekt sammen. Vi tar en langsovedag hver i helga som vanlig. :)
Etter noen dager med pøsregn, skinner det noe lys fra øst her, og det ser ut til å bli oppholdsvær. Jeg har foreslått badeland, og tenker å dra dit tidlig på dag.:)
Ifht utviklinga til vesla så går det frammover, etter mye fysiobeh. og jobb fra oss foreldre. Rotering i mageleie er i boks, og hun har begynt å skjønne at hun kan komme seg steder med å skyve seg. Bakover riktig nok.;) Veldig godt at det skjer noe og at vi ser at det går rett vei. Eller som hun selv sier; aaaa mam mam mam mam mam! :)

hehe ja det er vel litt mer rettferdig gjort av deg ;) :) håper dere koser dere masse sammen idag :D
så bra det går rett vei med snuppa ;) ingenting er bedre enn det ;) :D heheh ja her skyver Liana seg rundt i ring og bakover :p en sjelden gang fremover.. men hun prøver å komme opp i krabbestilling nå plutselig :D
barna kan si det best vettu ;):p
 
Ja, de fleste gjør visst det. Tror hun er et lite stykke unna å komme seg fremmover, men man vet jo aldri. PLUTSELIG har de teken på det.:)

Emira var ca 10,5 mnd før hun klarte å åle seg fremover.. så det er vedig forskjellig fra barn til barn ;)
 
God morn!
Hehe.. Grei måte å gjøre det på. Ønsker deg en god dubb!;)
I dag har jeg fri, og derfor ville mannen sove lenge, meeen det var jeg ikke helt enig i. Jenta har sovet nettene gjennom den siste tida, og de to står opp etter meg hver dag, så i dag står vi opp sammen, spiser frokost sammen, og finner på noe kjekt sammen. Vi tar en langsovedag hver i helga som vanlig. :)
Etter noen dager med pøsregn, skinner det noe lys fra øst her, og det ser ut til å bli oppholdsvær. Jeg har foreslått badeland, og tenker å dra dit tidlig på dag.:)
Ifht utviklinga til vesla så går det frammover, etter mye fysiobeh. og jobb fra oss foreldre. Rotering i mageleie er i boks, og hun har begynt å skjønne at hun kan komme seg steder med å skyve seg. Bakover riktig nok.;) Veldig godt at det skjer noe og at vi ser at det går rett vei. Eller som hun selv sier; aaaa mam mam mam mam mam! :)


Så flott at hu utvikler seg og har begynt og åle seg fram, gjør ikke noe hu åler seg bakover, mange som begynner sånn før krabbingen;) Emmeth åler seg fram han også, bare framover, så vi venter i spenning på krabbing her i huset også:) Emmeth sier mye maaaaam maaamm.. og når han sier mmmmhr, så veit jeg det betyr nei, vil ikke ha mer, er mett:D;) Gøy de små vokser og utvikler seg fra dag til dag nå:D Hu har ikke hatt flere anfall? Håper ikke det:)
 
Back
Topp