God tirsdag!

God morgen :)
Deilig natt her, Hermine sov til 02.30, fikk flaske og sov til 07.30 uten en lyd :D
Idag har vi ingen planer, 9 grader og regn så blir nok innendørs. Skal få svigermor til å hjelpe meg med å sy en fleecepose til Hermine, så nå driver jeg å lurer på hvordan vi skal gjøre det :)


Så flink hu er:) Er så godt med søvn og føle seg uthvilt:) Og ikke minst godt for de små også:)
Emmeth har de siste dagene fått likedan middag som vi har hatt, men mistenker magen hans fortsatt ikke tåler det, for han har hatt mageknip hver eneste kveld nå:( Hylgråter i flere timer, så må nok utsette det litt til og kun gi litt brødskiver med pålegg og noe frukt, grøtnekter han og godta lenger. Kniper bare igjen munnen og niks, det vil han ikke ha:) Heldig du, som har noen som kan sy for deg;)
 
God morgen;)
Jeg har ikke sovet så mye inatt, så jeg fikk sove lenge idag:) vi skal en tur på europris og ellers bare være hjemme:) jeg skal rydde og støvsuge huset og luke litt ute i hagen. Sol og litt skyer idag, men skikkelig kaldt i lufta.

kjedelig å ikke få sove, men godt du har fått sove litt ekstra om morgen da :)
sånn var det her igår.. kjempe godt når de ikke blåste.. men vinden var veldig kaldt o_O
 
Så flott at hu utvikler seg og har begynt og åle seg fram, gjør ikke noe hu åler seg bakover, mange som begynner sånn før krabbingen;) Emmeth åler seg fram han også, bare framover, så vi venter i spenning på krabbing her i huset også:) Emmeth sier mye maaaaam maaamm.. og når han sier mmmmhr, så veit jeg det betyr nei, vil ikke ha mer, er mett:D;) Gøy de små vokser og utvikler seg fra dag til dag nå:D Hu har ikke hatt flere anfall? Håper ikke det:)

hehe her går det i "papapapa" og "dadadada" :p
 
kjedelig å ikke få sove, men godt du har fått sove litt ekstra om morgen da :)
sånn var det her igår.. kjempe godt når de ikke blåste.. men vinden var veldig kaldt o_O


Ja, sliter litt med det om dagen, har veldig vondt nakke og skuldre jeg sliter med, som igjen gir hodepine, er min egen feil som ikke har dratt meg til fysio, så kan skylde på meg selv;) Går så bra så;) Ja, var utrolig kald og sur vind her igår også, og er likedan igjen idag. Sykt kald vind:( Skal bli varmere i været igjen mot helga. Sier de iallfall;) hihi.. Var og kjøpte basseng til jentene idag på Europris, så er det klart;) Er spådd full sol 21 grader, så det håper vi på:p Synes det er så vanskelig mht påkledning på de små når været er så skiftende. Sola titter fram og går bort igjen, det blåser osv!
 
God formiddag :D
Litt treig idag med bv :p meen jeg fikk lov å sove til nesten 9:30 (ble vekket av varmen fra sola) ;) men det som skremmer meg litt er at jeg ikke har hørt Liana eller samboer våkne :eek: :p det har ikke skjedd før.. så må ha vært trøtt :p

har bare styra på hjemme idag, badet Liana og gått gjennom bilder på mobilen, for fikk jammen beskjed om at det var fullt når jeg skulle ta bilde istad! :eek: :p
Nå skal jeg straks inn i dusjen en tur, så blir det nok en liten tur ut etterpå ;)
 
Ja, sliter litt med det om dagen, har veldig vondt nakke og skuldre jeg sliter med, som igjen gir hodepine, er min egen feil som ikke har dratt meg til fysio, så kan skylde på meg selv;) Går så bra så;) Ja, var utrolig kald og sur vind her igår også, og er likedan igjen idag. Sykt kald vind:( Skal bli varmere i været igjen mot helga. Sier de iallfall;) hihi.. Var og kjøpte basseng til jentene idag på Europris, så er det klart;) Er spådd full sol 21 grader, så det håper vi på:p Synes det er så vanskelig mht påkledning på de små når været er så skiftende. Sola titter fram og går bort igjen, det blåser osv!

uff da, hørtes ikke noe godt ut :( håper det går over med engang :p ;) hehe..
ja det er veeeeldig vanskelig med disse små og klær :eek: igår var det såå varmt i sola, nesten for varmt å ha på bukse og genser/body på Liana, men så kom vinden og da ble det kaldt o_O så hadde vært bra om den vinden gir seg ;) så gøy med basseng :D jeg har et hos mamma, som jeg kjøpte i fjord til Emira, så nå håper jeg bare at det blir ordentlig go'vær så snuppene kan bade litt :)
 
uff da, hørtes ikke noe godt ut :( håper det går over med engang :p ;) hehe..
ja det er veeeeldig vanskelig med disse små og klær :eek: igår var det såå varmt i sola, nesten for varmt å ha på bukse og genser/body på Liana, men så kom vinden og da ble det kaldt o_O så hadde vært bra om den vinden gir seg ;) så gøy med basseng :D jeg har et hos mamma, som jeg kjøpte i fjord til Emira, så nå håper jeg bare at det blir ordentlig go'vær så snuppene kan bade litt :)


Mhm, derfor jeg synes det er så vanskelig og kle på Emmeth også, når den dumme vinden kommer, for da må han lissom ha på seg genser, bukser og sokker! og i tillegg til det hadde jeg over han en pledd også:) I sola var det godt og varmt, men not so much i skyggen;)
 
Prinsesse Liana♡ :p
1370344672230.jpg

*sender fra pipe-gjøken*
 
hehe ja hun er glad i pappan sin :D hehe litt godt å, for Emira er sykt mamma-dalt, og har vært det bestandig.. hehe


Hihi, er som regel sånn;)
Jeg har 3 mammadalter:D
 
Mhm, derfor jeg synes det er så vanskelig og kle på Emmeth også, når den dumme vinden kommer, for da må han lissom ha på seg genser, bukser og sokker! og i tillegg til det hadde jeg over han en pledd også:) I sola var det godt og varmt, men not so much i skyggen;)

det dumme været burde tilpasse seg de små :p heheh..
 
Jeg er tilbake fra handletur og det var jammen meg godt! :D
Lillebror er desverre ikke helt i form. Var ganske varm i natt og hoster og snørrer :(
Nå spiser han en grov kavring! Det slo veldig an :D
Og så har jeg kjøpt bønner til han som jeg tenkte han kunne smake til middag =)
I dag skal vi på turnavslutning, men før det skal vi grille litt :D
 
Jeg er tilbake fra handletur og det var jammen meg godt! :D
Lillebror er desverre ikke helt i form. Var ganske varm i natt og hoster og snørrer :(
Nå spiser han en grov kavring! Det slo veldig an :D
Og så har jeg kjøpt bønner til han som jeg tenkte han kunne smake til middag =)
I dag skal vi på turnavslutning, men før det skal vi grille litt :D
Bønner er populært her:D men det er lurt å ta av skallet, for er lett å få det i halsen:confused:;) det gjør iallfall jeg på hvite bønner:p
*Surfer mobilt*
 
Bønner er populært her:D men det er lurt å ta av skallet, for er lett å få det i halsen:confused:;) det gjør iallfall jeg på hvite bønner:p
*Surfer mobilt*
Kjøpte kidneybønner, aner ikke hvordan de er
 
Back
Topp