God tirsdag!

Nei det er litt trasig, men amminga tar snart slutt her, hun blir mindre og mindre interessert.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

da er det nok ikke så mange månedene du trenger å holde ut ;)
 
håper det ordner seg for barna deres og at dem vokser fra seg disse allergiene! ;)
er glad ingen av mine barn har reagert på noe som helst til nå! :)
 
Det bästa är att sysselsätta sig fullt upp med annat så man släpper tankarna på barn! :) Det har funkat för mig iallafall :)

Och intala sig själv att det blir när de blir men jag vet det är skitjobbigt varje gång det är negativt.. :(
Men som sagt sysselsätt er med annat och ha sex när man vill och inte "måste".. :)
Nei, det skal gå helt fint:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Hmmm hva skjedde:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
hehe, ikke så lett når man ikke har vært med selv ;)
Jepp havremelk funker også! Men smaker litt...mer havrette enn rismelk ;) :p Men havremelk er ypperlig til å lage grøt av :D
Lillebror fikk smake havremelk i dag - han digget det!
 
PHu!
Ferdig trent for i dag og ferdig inntatt nøtter og mørk sjokolade til kvelds :p
 
Nå blir det natta her. Lillebror er så urolig pga at han er tett, så jeg er spent på natta nå!
Ha en god natt alle sammen :D
 
nei, vi skulle ikke gi noenting før 2 år, for ikke å irritere tarmen noe ytterligere, så den får fred til å modnes slik at hun ikke blir intollerant som voksen ;)

Du har helt rett, vennen. Jeg som tok feil:( han har melkeintoleranse, var derfor jeg stussa over flere ting på den nettsiden, men vi fikk beskjed av legen om og prøve melk fra 1 årsalderen, men tror det går dårlig:oops:
 
Nattinatt alle sammen:) sove godt og drømme søtt:)
 
Hehe.
Det ble et par rugsprø med ost, ellers våkner jeg i natt og er skrubbsulten!

hehe ja da er det kansje ikke så dumt å spise noe nei :p :)
 
natta til dere også! stikker å legger meg jeg å :p
sov godt jenter! :D
 
så koselig å være "hjemom" litt da! Så du har ikke flytta ut egentlig? Du er bare i Oslo på låns? :p

Prøvebor Oslo nå mens jeg har mammaperm for å kunne ta en veloverveid avgjørelse om en eventuell permanent flytting senere ;):p
 
Du har helt rett, vennen. Jeg som tok feil:( han har melkeintoleranse, var derfor jeg stussa over flere ting på den nettsiden, men vi fikk beskjed av legen om og prøve melk fra 1 årsalderen, men tror det går dårlig:oops:

prøv å dropp alt med melk igjen i noen uker, hvis han får bedre søvn og mage så vet du jo hvorfor ;)
 

Grei å benytte sjansen mens man har jobb som venter og slipper å brenne for mange broer :) det er jo en ganske stor overgang for en enkel landsens pike å flytte til tigerstaden ;):p
 
Back
Topp