lyse gul
Glad i forumet
Jeg kan ikke se noen nub her. Den hvite tingen ser for bred ut og er mulig navelsnor eller en del av lårbeinet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan ikke se noen nub her. Den hvite tingen ser for bred ut og er mulig navelsnor eller en del av lårbeinet.
Jeg kan ikke se noen nub her. Den hvite tingen ser for bred ut og er mulig navelsnor eller en del av lår
Nub synes veldig godt ja. Men legg ut bildet når du har vært på tidlig ultralyd så kan vi prøve å gjette da. Alle har rett nub før uke 12 så da gjetter man jente på noe som muligens er en gutt.Ja det er et lite foster. For tidlig til Nubtolking egentlig men synes den har et litt artig bilde av kjønnsorgan.
Mener også dette er gutt mtp plassering av blære og vinkelen fra blæren og oppKom nettopp fra otul. Fikk som fryktet ikke en gjetting på hvilket kjønn det varLegger med bildene jeg fikk og håper noen har lyst til å prøve seg
13+1 mente hun jeg var (mens tilsier 13+2).
Spent på om du/ dere har rettMener også dette er gutt mtp plassering av blære og vinkelen fra blæren og opp

Hvor mange uker er du på bildet? Jeg er heller ikke 100% sikker på om det er nub. men om det er den er den er litt kort til å være jente. Ser også litt hevet ut.
Vil du vise ditt bilde?Dette ser ut som en gutt da nub peker litt opp samt ser det ut som testiklene? Har et slikt ULbilde og vi venter gutt.
Er 12+4 uker på vei herHvor mange uker er du på bildet? Jeg er heller ikke 100% sikker på om det er nub. men om det er den er den er litt kort til å være jente. Ser også litt hevet ut.
Da ville jeg heller ha stolt på henne enn oss her. Hun fikk jo se barnet i alle slags vinkler i god kvalitet. Dette bilde er ikke det beste å se noe ut i fra.Er 12+4 uker på vei herultralydjordmor ga ett forsiktig gjett på jente. Blir spennende å se på oul på to uker!
Ja, såklart! Stoler egentlig ikke på henne heller, ikke før oulDa ville jeg heller ha stolt på henne enn oss her. Hun fikk jo se barnet i alle slags vinkler i god kvalitet. Dette bilde er ikke det beste å se noe ut i fra.
Synes det ser ut som en jente?
Lang flat nub.Synes også det selvSynes det ser ut som en jente?Lang flat nub.

Tipper jente
Jente

Ingen nub dessverreSer man noe nub her eller er den gjemt bak lårbeinet? Fikk dessverre bare dette ene bildet.. 11+6. Vis vedlegget 404162
Var det jeg trodde, takk for svarIngen nub dessverre![]()

Kanskje @lysegul klarer denne.Ingen nub dessverre![]()
Det er 100% en jente. Lang flat nub og en strek til under. Så langt på vei ville du sett både penis og pung på en gutt.