Gjetting av kjønn tidlig ultralyd. Nub teorien

Noen som klarer å se noe her og vil tippe? Vanskelig å se underliv pga skygge, men earlyglimpse klarte å tyde sånn halvveis og gi et svar med 80% sikkerhet så kanskje noen flere er gode her :angelic: er fra 13+4
 
Noen som klarer å se noe her og vil tippe? Vanskelig å se underliv pga skygge, men earlyglimpse klarte å tyde sånn halvveis og gi et svar med 80% sikkerhet så kanskje noen flere er gode her :angelic: er fra 13+4
Tipper jente. Så et bilde som ligner veldig inne på earlyglimpse og der gjetta de jente.
 
Noen som klarer å se noe her og vil tippe? Vanskelig å se underliv pga skygge, men earlyglimpse klarte å tyde sånn halvveis og gi et svar med 80% sikkerhet så kanskje noen flere er gode her :angelic: er fra 13+4
Ser hva de har vurdert som penis. Men jeg synes den er lang til å være 13+4. Men det er jo fullt mulig dette er en gutt. Jeg klarer bare ikke å se helt tydelig om nub er med her.
 
Ble akkurat medlem og fant den tråden, er super spent om noen klarer å gjette! Var 15+0 der.20230505_153614.jpg
 

Vedlegg

  • 20230505_153621.jpg
    20230505_153621.jpg
    2,9 MB · Visninger: 53
15+2 hva tenker dere ??
 

Vedlegg

  • IMG_0060.jpeg
    IMG_0060.jpeg
    143,2 KB · Visninger: 58
  • IMG_0059.jpeg
    IMG_0059.jpeg
    186,6 KB · Visninger: 51
  • IMG_0058.jpeg
    IMG_0058.jpeg
    173,5 KB · Visninger: 51
  • IMG_0057.jpeg
    IMG_0057.jpeg
    178,1 KB · Visninger: 59
  • IMG_0056.jpeg
    IMG_0056.jpeg
    158,6 KB · Visninger: 58
Så langt på vei er det i utgangspunktet lett å se kjønnet. Bildene er uklare og lårbeinet er i veien. Har du bilde fra den ordinære tidlige ultralyden?
Åh nå angrer jeg på å ekki ha spurt! Dette var tidlig ultralyd, vi bare fikk ikke time tidligere Men må bare vente en uke til ordinær ultralyd, klarer nok det takk for svar!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230510_125444.jpg
    Screenshot_20230510_125444.jpg
    515,2 KB · Visninger: 94
Ny vurdering. Jeg tror jeg fant kjønnet. Du er så langt på vei at nub ikke synes. Men det gjør kjønnsleppene og klitoris. Se på bildet
Så det jeg også men turte ikke si noe siden du ikke så det. Sia du er mer rutta enn meg :dance008
 
Ny vurdering. Jeg tror jeg fant kjønnet. Du er så langt på vei at nub ikke synes. Men det gjør kjønnsleppene og klitoris. Se på bildet
Åh men så spennende! Jeg har faktisk hatt den følelsen av en eller annen grunn. Vi får se på tirsdag, jeg oppdaterer dere!
 
IMG_2344.jpeg
Hva tror dere her? Er det penis eller fot som stikker opp? Hvis jeg zoomer tror jeg at jeg også kan se noe som ligner kjønnslepper! Så tydeligvis har jeg ingen aning. Dette var i uke 14. er et ganske likt bilde som er lagt inn her tidligere hvor det ble gjettet jente! Jeg har veldig følelse på gutt. Spennende å se om noen har en formening :-D
 
Noen som vil gjette her? Første bildet er fra 11+4, og er derfor kanskje litt for tidlig for nub theory, men jordmor tippet en jente. Andre bildet er fra 15+2. Usikker på om man ser nub her?
Var på OUL denne uken, og ble bekreftet at vi venter en jente Så dere som gjettet fikk rett
 
Vis vedlegget 405532
Hva tror dere her? Er det penis eller fot som stikker opp? Hvis jeg zoomer tror jeg at jeg også kan se noe som ligner kjønnslepper! Så tydeligvis har jeg ingen aning. Dette var i uke 14. er et ganske likt bilde som er lagt inn her tidligere hvor det ble gjettet jente! Jeg har veldig følelse på gutt. Spennende å se om noen har en formening :-D
Det hvit som stikker opp er ikke tissen. Jeg også synes jeg ser kjønnslepper. Tenker dette er en jente ja.
 
Back
Topp