Gjetting av kjønn tidlig ultralyd. Nub teorien

Så moro! Bildet mitt var fra 16+0, og fikk mer eller mindre bekreftet at det var jente da.. men du vet, moro å sjekke uansett :hilarious: jordmor på otul sa også jente, pluss at jeg bare har visst at det er ei jente hele veien:happy: har du gutt eller jente fra før?

Ååh, så gøy! Veldig kjekt å sjekke uansett ja :hilarious: Har også hatt veldig jentefølelse, selv da gynekolog ca 12+0 trodde det var gutt (skal sies at hun nok ikke var så erfaren i å tolke kjønn, var hos henne pga blødning). Men jordmor på både otul og oul var veldig sikre på jente. Har en gutt fra før, så hadde jo vært veldig kjekt med jente denne gangen:love7
 
Ååh, så gøy! Veldig kjekt å sjekke uansett ja :hilarious: Har også hatt veldig jentefølelse, selv da gynekolog ca 12+0 trodde det var gutt (skal sies at hun nok ikke var så erfaren i å tolke kjønn, var hos henne pga blødning). Men jordmor på både otul og oul var veldig sikre på jente. Har en gutt fra før, så hadde jo vært veldig kjekt med jente denne gangen:love7
Ååå så stas!! Så koselig med en av hver, of ikke minst en liten lillesøster :love017 datteren min (3 i juli)har bestemt at det er lillesøster, så sånn sett greit at det blir det:hilarious:
 
Ååå så stas!! Så koselig med en av hver, of ikke minst en liten lillesøster :love017 datteren min (3 i juli)har bestemt at det er lillesøster, så sånn sett greit at det blir det:hilarious:

Haha, her har også 3-åringen sagt at det er jente helt fra han visste det var baby i magen og før vi sa hvilket kjønn det er :Heartred :happy:
 
Det er jo veldig irriterende da… ikke havnet i spam heller? De var jo så raske hos meg :banghead:

Edit.: jeg sendte 16.59 og fikk svar 17.30 liksom
Nei. Har sjekket søppel. Sendte de en ny mail :hilarious:
 
Fikk svar! Bilde jeg syns ligna jente tippa de gutt på. Samme som jordmor på privat ul tippa. Så da er jeg mer trygg :hilarious: :D :Heartblue
 

Vedlegg

  • Logopit_1682810120829.jpg
    Logopit_1682810120829.jpg
    455,7 KB · Visninger: 89
Back
Topp