Gjetting av kjønn tidlig ultralyd. Nub teorien

Gutt på TUL, mulig jente på oul (legen slet med å finne, blyg baby). Dette er fra TUL, 12 uker…noen som ser noe som helst? Skal tilbake om noen uker, regner med å måtte vente til da. Ikke at det har noen betydning, bare mest for gøy
 

Vedlegg

  • IMG_2022.jpeg
    IMG_2022.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 43
  • IMG_2004.jpeg
    IMG_2004.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 42
Last edited:
Gutt på TUL, mulig jente på oul (legen slet med å finne, blyg baby). Dette er fra TUL, 8uker…noen som ser noe som helst? Skal tilbake om noen uker, regner med å måtte vente til da. Ikke at det har noen betydning, bare mest for gøy
Disse bildene er ikke fra et 8 uker gammelt foster. Kan du forklare igjen når bildene er fra. Har du bilder fra Oul også?
 
IMG_9526.jpeg
En liten oppdatering ☺️
Det som jeg selv og noen her trodde var en jente, viste seg å være en gutt og legen var ikke i tvil en gang om at dette var gutt.
Til info: Var 12+5 på dette bildet
 
Ville ikkje vite kjønn på oul vi var på no på tysdag, fekk med oss mange bilder frå jordmor som visste veldig godt at vi ikkje ville vite! Men for meg kan dette berre vere eit kjønn :p
 
Ville ikkje vite kjønn på oul vi var på no på tysdag, fekk med oss mange bilder frå jordmor som visste veldig godt at vi ikkje ville vite! Men for meg kan dette berre vere eit kjønn :p
Ikke vanskelig å ta feil her:hilarious:
 
Dette er jeg sikker på at er en jente. Nub er lang og flat. Min så også sånn i uke 13.
Dette ser ut som en gutt da nub peker litt opp samt ser det ut som testiklene? Har et slikt ULbilde og vi venter gutt.
Heller litt mer mot gutt, med samme grunn som de andre nevner mtp plassering av blæra :)
Jeg tror gutt. Ser ut som en ball ytterst på nub’en, så er ganske guttete nub
Du må oppdatere når du finner ut hva det er.:joyful: Ser at mange gjetter gutt, men jeg tror de lures av flekken oppå. Nub er alt for lang og flat til å være gutt. Legger ved min egen ultralyd og det er en jente. Her kan man også se ball på tuppen, men likevel en jente.

Oppdatering :dance008Kommet hjem fra ultralyd nå. Alt stod bra til med ei aktiv lillesøster :Heartpink
 
Gratulerer så mye :Heartpink denne var gøy å få tilbakemelding på da nub var en luring.
Takk :happy:
Jeg var ikke så veldig overrasket selv, men jeg hadde jo mulighet til å følge med underveis i forrige ultralyd-undersøkelse, og da fikk jeg jo andre inntrykk enn det man kan få av stillbilder :happy:

Men veldig kjekt å endelig få vite :Heartpink
 
Dette er en jente. Jeg har zoomet inn på nederste bilde og man ser tydelig at det er kjønnslepper og klitoris. Pung utvikler seg ikke før i uke 15-16 så det må ha vært noe annet dere har sett.
Du hadde rett, på OUL syntes de det lignet en jente :) kunne ikke se noen penis eller pung selv heller (men så forstår jeg veldig lite av det de ser på UL i utgangspunktet, og greide egentlig ikke se kjønnet da de fant ut at første var gutt heller:joyful:)
 
Du hadde rett, på OUL syntes de det lignet en jente :) kunne ikke se noen penis eller pung selv heller (men så forstår jeg veldig lite av det de ser på UL i utgangspunktet, og greide egentlig ikke se kjønnet da de fant ut at første var gutt heller:joyful:)
Ikke overrasket. Man så tydelig en vagina på bilde du la ut. Gratulerer med en jente i familien da.:)Det må være stas :Heartpink
 
Back
Topp