Gjetting av kjønn tidlig ultralyd. Nub teorien

Sniker fra november :joyful: Noen som vil gjette?:)Er 12+5
Vis vedlegget 404058
Jeg kan ikke se noen nub her. Den hvite tingen ser for bred ut og er mulig navelsnor eller en del av lår
Ja det er et lite foster. For tidlig til Nubtolking egentlig men synes den har et litt artig bilde av kjønnsorgan.
Nub synes veldig godt ja. Men legg ut bildet når du har vært på tidlig ultralyd så kan vi prøve å gjette da. Alle har rett nub før uke 12 så da gjetter man jente på noe som muligens er en gutt.

Kom nettopp fra otul. Fikk som fryktet ikke en gjetting på hvilket kjønn det var :rolleyes: Legger med bildene jeg fikk og håper noen har lyst til å prøve seg :) 13+1 mente hun jeg var (mens tilsier 13+2).
Mener også dette er gutt mtp plassering av blære og vinkelen fra blæren og opp

Mener også dette er gutt mtp plassering av blære og vinkelen fra blæren og opp
Spent på om du/ dere har rett :) blæra har jeg ikke peiling på (ikke egentlig nub heller når det er sagt da), men syntes liksom det var så jente-nub det jeg så under selve ultralydundersøkelsen, men så er jo bildene slik som de er da, så jeg vet jo ikke :wacky:

Hvor mange uker er du på bildet? Jeg er heller ikke 100% sikker på om det er nub. men om det er den er den er litt kort til å være jente. Ser også litt hevet ut.
Er 12+4 uker på vei her :) ultralydjordmor ga ett forsiktig gjett på jente. Blir spennende å se på oul på to uker!

Er 12+4 uker på vei her :) ultralydjordmor ga ett forsiktig gjett på jente. Blir spennende å se på oul på to uker!
Da ville jeg heller ha stolt på henne enn oss her. Hun fikk jo se barnet i alle slags vinkler i god kvalitet. Dette bilde er ikke det beste å se noe ut i fra.

Da ville jeg heller ha stolt på henne enn oss her. Hun fikk jo se barnet i alle slags vinkler i god kvalitet. Dette bilde er ikke det beste å se noe ut i fra.
Ja, såklart! Stoler egentlig ikke på henne heller, ikke før oul :) Denne tråden er jo bare for gøy:D

Ser man noe nub her eller er den gjemt bak lårbeinet? Fikk dessverre bare dette ene bildet.. 11+6. IMG_0280.jpeg

Back
Topp