Gjette kjønn ? Nub teori

God kveld:) Er det noen som klarer å tyde kjønn fra disse bildene? Jeg synes dette er for vanskelig selv og jeg er så fryktelig spent. På forhånd takk:)
Dette ser ut som en jente, men hvor langt er du påvei? Hvis det er mellom 12+0-12+3 så er det isåfall enda tid at nuben kan reise seg. Er det fra 12+4 eller mer så er det nok en jente.
 
Jeg klarer ikke helt se hva som er hva her, men i uke 15 er det pottyshots som er best. Ser ut som blæra er litt lav, så bare ut i fra dette kunne jeg tenkt gutt.
Det var nesten tomt mellom beina , så hun var ganske sikker på at dette var ei jente ❤️ .
 
Noen som klarer å gjette her? Tenker selv jente mtp skull theory, og fra tidligere ultralyder og plassering av morkake. Vet ikke helt hva jeg skal se etter her. Ble målt 12+5, 153 hjertelyd
 
Last edited:
Noen som klarer å gjette her? Tenker selv jente mtp skull theory, og fra tidligere ultralyder og plassering av morkake. Vet ikke helt hva jeg skal se etter her. Ble målt 12+5, 153 hjertelydVis vedlegget 429446
Her viser ikke nub dessverre, har du flere bilder?
Scull theory er like pålitelig som det kinesiske fødekartet :bag: Men det betyr ikke at det ikke kan være en jente likevel:)
 
Her viser ikke nub dessverre, har du flere bilder?
Scull theory er like pålitelig som det kinesiske fødekartet :bag: Men det betyr ikke at det ikke kan være en jente likevel:)
Ok takk :) vet ikke om jeg har noen bilder som viser nub da. Her er de andre:
 
Last edited:
Sniker her fra september :cat:

Var på ultralyd i går, 11+1 (målt til 11+4). Gyn var helt sikker på at dette var en gutt, basert på lengden på det som stakk ut mellom beina. Har ingen bilder med riktig vinkel på nub, så den vinkelen tror jeg ikke ble sjekket.

Jeg trodde egentlig ikke man kunne se det så tidlig. Hadde heller ikke forventet å få gjetting på kjønn så tar det veldig med en klype salt :love017

Er det mulig å se at det er gutt fra dette bildet?
 

Vedlegg

  • IMG_5126.jpeg
    IMG_5126.jpeg
    640,1 KB · Visninger: 46
Sniker her fra september :cat:

Var på ultralyd i går, 11+1 (målt til 11+4). Gyn var helt sikker på at dette var en gutt, basert på lengden på det som stakk ut mellom beina. Har ingen bilder med riktig vinkel på nub, så den vinkelen tror jeg ikke ble sjekket.

Jeg trodde egentlig ikke man kunne se det så tidlig. Hadde heller ikke forventet å få gjetting på kjønn så tar det veldig med en klype salt :love017

Er det mulig å se at det er gutt fra dette bildet?
Jeg er overrasket over at en gyn kan finne på å si noe sånt for å være helt ærlig :facepalm: Det er ikke mulig å se nå om det er gutt eller jente dessverre
 
Jeg er overrasket over at en gyn kan finne på å si noe sånt for å være helt ærlig :facepalm: Det er ikke mulig å se nå om det er gutt eller jente dessverre
Takk for svar! Tenkte egentlig det jeg også, men jattet bare litt med der og da siden jeg ikke kan så mye om det :hilarious:
 
Takk for svar! Tenkte egentlig det jeg også, men jattet bare litt med der og da siden jeg ikke kan så mye om det :hilarious:
Det hadde nok jeg også gjort :p Den «dinosaurhalen» har alle de små i hvert fall, det er vel det som blir til halebeinet om jeg ikke tar helt feil. Fra 12 uker så er det kun nub teorien som egentlig sier noe om kjønn, den må ses fra siden. Ellers kan man se kjønn fra mellom beina fra uke 14.
 
Back
Topp