Ah, okei. Tror ikke jeg har noen bedre bilder. Men vi har jo tatt NIPT som sa gutt, så det er jo rimelig sikkert.Det er ikke mulig å si ut i fra dette bildet. Lårbeinet er i veien for nub. Har du flere bilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, okei. Tror ikke jeg har noen bedre bilder. Men vi har jo tatt NIPT som sa gutt, så det er jo rimelig sikkert.Det er ikke mulig å si ut i fra dette bildet. Lårbeinet er i veien for nub. Har du flere bilder?
Her er verken fot eller nub synlig dessverre, den kutter av over magenNoen som vil gjette her? Vet ikke om det er nub vi ser eller en fot, var vanskelig å få bilde for lille lå bare med ryggen tilbilde er tatt når jeg var 12+5, jordmor mente alle ser lik ut på dette stadiet
Vis vedlegget 428439
NIPT er sikrere enn ultralyd så om den sier gutt så er det guttAh, okei. Tror ikke jeg har noen bedre bilder. Men vi har jo tatt NIPT som sa gutt, så det er jo rimelig sikkert.Har bare aldri tenkt på å spørre om å få det bekreftet på ultralyd
![]()
Ahaa, takk! Dette var 12+0Jeg tviler sterkt på at dette er jente. Nub er kort og vinkler opp. Synes dette ser ut som en klassisk gutte-tut. Hvor mange uker er dette?
Syntes dette ser ut som gutt, men den er litt sånn i grenseland på vinkel. Så ta den med en klype saltVis vedlegget 428472
Noen som tørr å gjette kjønn her? Tatt i uke 13+3
Då er dt nok en jente hun sjekket så mangen ganger mellom beinå. Jeg spurte flere ganger er du sikker det er en jente og hun bare jaJa det bør være tydelig, men greit å ha litt is i magen frem til oul tenker jeg.
Vi får krysse fingreneDå er dt nok en jente hun sjekket så mangen ganger mellom beinå. Jeg spurte flere ganger er du sikker det er en jente og hun bare ja
Hvis hun var så sikker på jente så er det nok en jente. Sjeldent de pleier å si det hvis de ikke er sikreVi får krysse fingrene
Jeg blir veldig overrasket hvis du får høre gutt på neste ultralyd. Dette ser 100% ut som en jente. Lang flat nub. Gutt ville så langt som 13+3 stått rett opp. Jeg har 4 gutter og ingen så sånn ut i uke 13. Men datteren derimot så akkurat sånn ut.Vis vedlegget 428472
Har du forresten flere bilder?Vis vedlegget 428472
Ser ut som jenteNoen som vil gjette her? Bilde er fra 12+4![]()
Denne var vanskelig. Jeg tror man blir lurt av første bildet som ser ut som en snopp. Jeg tror det er navlesnor. Synes det ser litt ut som kjønnslepper på andre bildet, men er absolutt ikke sikker.Noen som ser noe? Magefølelsen sier enda en gutt 13+2.
Håper på jente, har 3 gutter fra før Takk for svarJeg blir veldig overrasket hvis du får høre gutt på neste ultralyd. Dette ser 100% ut som en jente. Lang flat nub. Gutt ville så langt som 13+3 stått rett opp. Jeg har 4 gutter og ingen så sånn ut i uke 13. Men datteren derimot så akkurat sånn ut.
Legg ut på nub theory Queens gruppa på Facebook, tipper du får jentesvar der også.
På de andre bildene er foten i veienHar du forresten flere bilder?
Når har du neste ultralyd?Håper på jente, har 3 gutter fra før Takk for svar
jeg måtte vite asap når jeg også var gravid med nr 4 etter 3 gutter.. Men jeg synes virkelig det ser ut som jente, uvanlig at det ikke er mer vinkel enn det hvis det er gutt.Ikke før 3.april, så blir nok privat før den tidNår har du neste ultralyd?jeg måtte vite asap når jeg også var gravid med nr 4 etter 3 gutter.. Men jeg synes virkelig det ser ut som jente, uvanlig at det ikke er mer vinkel enn det hvis det er gutt.