Gjette kjønn ? Nub teori

Det er ikke mulig å si ut i fra dette bildet. Lårbeinet er i veien for nub. Har du flere bilder?
Ah, okei. Tror ikke jeg har noen bedre bilder. Men vi har jo tatt NIPT som sa gutt, så det er jo rimelig sikkert. :D Har bare aldri tenkt på å spørre om å få det bekreftet på ultralyd :p
 
Ah, okei. Tror ikke jeg har noen bedre bilder. Men vi har jo tatt NIPT som sa gutt, så det er jo rimelig sikkert. :D Har bare aldri tenkt på å spørre om å få det bekreftet på ultralyd :p
NIPT er sikrere enn ultralyd så om den sier gutt så er det gutt :D Men jeg tenkte litt på samme selv, vi fikk høre jente på ultralyd i slutten av uke 13/begynnelsen av uke 14, men de sjekket ikke på oul fordi jeg sa vi visste det. NIPT sa jente så jeg har bare gått ut i fra at det er som det står siden nipt skal ha rundt 98/99% sikkerhet når det kommer til kjønn.
 
Vi får krysse fingrene
Hvis hun var så sikker på jente så er det nok en jente. Sjeldent de pleier å si det hvis de ikke er sikre :) Det er jo alltid en sånn med forbehold for feil, det er jo aldri en garanti med ultralyd uansett hvor flinke de er, men sjansene er små for at det er feil i hvert fall :)
 
Vis vedlegget 428472
Noen som tørr å gjette kjønn her? Tatt i uke 13+3
Jeg blir veldig overrasket hvis du får høre gutt på neste ultralyd. Dette ser 100% ut som en jente. Lang flat nub. Gutt ville så langt som 13+3 stått rett opp. Jeg har 4 gutter og ingen så sånn ut i uke 13. Men datteren derimot så akkurat sånn ut.

Legg ut på nub theory Queens gruppa på Facebook, tipper du får jentesvar der også.
 
Noen som ser noe? Magefølelsen sier enda en gutt 13+2.
 

Vedlegg

  • IMG_6183.jpeg
    IMG_6183.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 70
  • IMG_6184.jpeg
    IMG_6184.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 70
Noen som ser noe? Magefølelsen sier enda en gutt 13+2.
Denne var vanskelig. Jeg tror man blir lurt av første bildet som ser ut som en snopp. Jeg tror det er navlesnor. Synes det ser litt ut som kjønnslepper på andre bildet, men er absolutt ikke sikker.
 
Jeg blir veldig overrasket hvis du får høre gutt på neste ultralyd. Dette ser 100% ut som en jente. Lang flat nub. Gutt ville så langt som 13+3 stått rett opp. Jeg har 4 gutter og ingen så sånn ut i uke 13. Men datteren derimot så akkurat sånn ut.

Legg ut på nub theory Queens gruppa på Facebook, tipper du får jentesvar der også.
Håper på jente, har 3 gutter fra før Takk for svar
 
Håper på jente, har 3 gutter fra før Takk for svar
Når har du neste ultralyd? :joyful: jeg måtte vite asap når jeg også var gravid med nr 4 etter 3 gutter.. Men jeg synes virkelig det ser ut som jente, uvanlig at det ikke er mer vinkel enn det hvis det er gutt.
 
Back
Topp