Gjette kjønn ? Nub teori

Christinett

Andre møte med forumet
Er 12+3 i dag. Hvilket kjønn tror dere det er ?
Hjertelyden var på 161
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240118_205842_Snapchat.jpg
    Screenshot_20240118_205842_Snapchat.jpg
    929,7 KB · Visninger: 416
Er 12+3 i dag. Hvilket kjønn tror dere det er ?
Hjertelyden var på 161
Synes dette ser mer jente enn gutt ut. Nub er litt lang til å være gutt. Noen jenter kan han litt vinkel på nub i starten før den legger seg helt flatt. Oppdater når du har vært på ny ultralyd da:joyful:
 
Jordmor på OTUL ville ikke gjette, så jeg prøver meg her jeg også :laughing002
12+4 her og hjertelyd på 163:

IMG_6734.jpeg
 
Har du flere bilder? Usikker på om det er nub jeg ser, men blæra så litt lav ut hvis det er nuben, isåfall tenker jeg gutt. Hjertelyd sier ikke mye om kjønn dessverre
Ingen flere bilder som viser den delen av kroppen dessverre. Men skal ha ny UL 15+0 og håper legen kan se noe da :smiley-bounce012
Mannen er sikker på gutt, så kanskje han har rett da :Heartred
 
Noe uklart bilde, men ingen andre av bildene viste nub sikkelig. Jordmor ville ikke si noe
Min beregning sier 13 uker, mens ul sa 12+3. men baby var veldig utrolig og lå ellers med hode mot mage. Så var ikke så lett å måle! Gøy med sikkelig danseløve da
 

Vedlegg

  • IMG_1522.jpeg
    IMG_1522.jpeg
    87 KB · Visninger: 113
Noe uklart bilde, men ingen andre av bildene viste nub sikkelig. Jordmor ville ikke si noe
Min beregning sier 13 uker, mens ul sa 12+3. men baby var veldig utrolig og lå ellers med hode mot mage. Så var ikke så lett å måle! Gøy med sikkelig danseløve da
Ingen synlig nub her dessverre :/
Gratulerer med baby!
 
Back
Topp